Miten saada 12 vuotias poika syömään marjoja?
on aina inhonnut mansikkaa ja mustikkaakin. (ei ole suostunut suuhunsa pistämään koskaan) Eilen sitten väkisin maistatin yhtä mustikkaa niin käytiin sylkäisemässä roskiin.
Taitaa olla tässä vaiheessa myöhäistä. Ei auta selittelyt yms. Mustikkapiirakatkin jää syömättä kun tietää niissä olevan marjoja. Jugurttikaan ei mene alas.
Kommentit (9)
ja oli pienenä varsinainen sihtikurkku, joten siksi jäi marjojen popsiminen lapsena pois. Nuorin syö sitten muidenkin edestä jopa tyrniä :)
ja olen 35-vuotias.
Hyvin olen silti elämässäni pärjännyt :)
En tykkää hirveästi hedelmistäkään, jotain kiiviä, mandariinia, papaijaa ja mangoa syön.
Olen muuten kaikkiruokainen, haluaisin syödä marjoja ja hedelmiä niiden hyvien ominaisuuksien vuoksi, mutta esim mansikoista tulee yökkäysrefleksi.
Mun elimistö tuntuu hylkivän marjoja ja hedelmiä :/
vihannekset kyllä uppoaa.
Minä en ole koskaan pitänyt marjoista , enkä niitä syö kuin pakon edessä. Minulle ne vaan ovat liian hapokkaita, saan vilunväristyksiä jo ajatuksestakin. Jäätelön tai vabiljakastikkeen kanssa syöminen onnistuu.
Olen kyllä meidän suvun omituisuus tässä suhteessa, ja saan siitä kuulla.
kuin pakon edessä. Esimerkiksi jossakin kyläpaikassa olen väkisin nieleskellyt mansikkakakkua. Minusta mansikkakin on aivan käsittämättömän hapan saati puolukat ja viinimarjat ym. Mustikka myös tökkii pahoin. Syön kasviksia ja vihanneksia paljon mutta hedelmissä taas monia happamia joita en saa suusta alas.
syömään marjoja?
Yööööks....
p.s Ja herneet ym. vihannekset = hyi helvati
jos ei maistu niin sinulle jää enemmän!
minä laittaisin päälle vatkattua kermaa ja vähän suklaarouhetta. jos ei sittenkään maistu niin antaisin pojan olla ja söisin itse kaikki marjat, ilman mitään lisukkeita :)