"Miehekäs" nimi ilman R-kirjainta?! Help
Pojalle olisi hakusessa komea nimi ilman ärrää. Samantyylinen kuin Viktor, Patrik, Kristian, Eerik, Robert, Henrik.. Hakusessa siis "vahva", perinteinen pojan nimi. Tuntuu vain olevan vaikea tehtävä löytää sellainen, joka ei tuota ärrää sisältäisi!
Kommentit (23)
Sopii vauvasta vaariin. Eikä ole edes niin yleinen kun luulisi. Omalla pojalla sama nimi, koko koulussa ei ole toista Anttia. Oppilaita n. 400.
Nimestä ei ole koskaan kukaan saanut väännettyä mitään tyhmää eikä se aiheuta kenessäkään mitään anstia.
Sitä paitsi meidän Antti on ihana, joten nimellä on hyvä kaiku:D
Iisak
JAakob
August
Mikael
Topias
Tuomas
Luukas
Vilhelm
Joakim
Konstantin
Kyösti, Pekka, Ahti, Aleksi. Tai sitten konsonanttiin päättyviä: Luukas, Matias, Niklas, Ossian, Daniel, Elias,
Anttia. Antti on kaikista suomalaisista nimistä tylsin ja ankein. Onneksi se on vähenevään päin, kun ei kukaan muu kuin mielikuitukseton läskimamma alkoholisti nimeä lastaan Antiksi. Kun olin itse lapsi antteja oli paljon, kaikki päätyivät surkeisiin ammatteihin tai vankilaan aikuisina. Minun lapseni pienehkössä 400 oppilaan koulussa on taas yllätyksekseni vain yksi Antti, mutta se onkin sitten niin tyypillinen, kunppatijalkainen ruma pullero jolla ei ole eik tule kavereita...
Ehdottaisin nimeä Guile tai Daniel.
Antti on mukavan juureva perusnimi, suomalainen, mutta ei tosiaan niin yleinen.
Paitsi että tunnistin tämän provoksi, kun olit antanut nuo omat "miehekkäät" nimivaihtoehtosi. ;)
Joonatan
Eelis
Kaius
Stefan
Julius
Olavi
Guile ja Daniel eivät kykkä minusta kuulosta mitenkään miehekkäiltä, sopivat lähinnä parikymppisille hintelille runoilijoille.
Eino
Tapani
Magnus
Esko
Keijo ( aivan ihana nimi!)
Olavi
Ainakin mulle tulee näistä mieleen sellainen miehekäs mies.
Olavi
Jaakko
Taisto
Voitto
Otso
Aatos
Aatto
Sisu
Kalle
Otso
Taisto
Uljas
Joel
Aulis
Joonas
Tapio
Asko
Uteliaisuudesta kysyn, mistä inho ärrää kohtaan? Nykyään ei enää kenellekään jää puhevikaa, se hoidetaan pois. Rrrrohkeasti vain!
t. kolmen "r-pitoisen" tyttären äiti
Taisto
Voitto
Sisu
Uljas
sekä
Ahti (veden jumala)
Tapio (metsän poika)
Otso (karhu)
Mies ja Veli, Veikka
(eivät kaipaa selityksiä)
Aksel(i)