Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko Safiiria ja Terästä

Vierailija
19.07.2012 |

ja olet normaali? Oman tunnustuksen mukaan ketjussa olevat sanoivat olevansa hulluja. Minä katsoin ja olen normaali ihminen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon katsojia, ei kommentteja. Kutsutaanko valkotakkiset?

Vierailija
2/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet normaali? Oman tunnustuksen mukaan ketjussa olevat sanoivat olevansa hulluja. Minä katsoin ja olen normaali ihminen.

Tuli sitä lapsena pelättyä silloin 70/80 luvun vaiheessa. Nostalgiaa muistaakseni tilasin DVD boxin Amazon UKn kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaali

Vierailija
4/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mutta, määritelkää mulle, mikä on normaali aikuinen, kiitos. Ehken ole sitä...

Vierailija
5/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja pelkäsin, mutta mutta, määritelkää mulle, mikä on normaali aikuinen, kiitos. Ehken ole sitä...

Siis, oikeasti olet hullu. Ota lääkkeitä, ne oikeasti auttaa. Vieläkin pelkäät, 30 v. päästä...

Vierailija
6/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja pelkäsin, mutta mutta, määritelkää mulle, mikä on normaali aikuinen, kiitos. Ehken ole sitä...

Siis, oikeasti olet hullu. Ota lääkkeitä, ne oikeasti auttaa. Vieläkin pelkäät, 30 v. päästä...

Vierailija
7/7 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin pelkään? Opettele sinä luetunymmärtämistä... .D

Siis ensin tunnustus pelkäämisestä... ...ja sitten se perutaan... Taidat olla ennemminkin skitso...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi