Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan lomarahaa ja palkkaa

Vierailija
19.07.2012 |

Olin viime kuussa lomalla viikon ja tässä kuussa kaksi viikkoa. Lomarahan ja kesäkuun normaalin palkan sain lomani alettua, mutta mitä saan tämän kuun palkkana? Kahden viikon palkan? Kuukauden normaalin palkan?

Joo, ensimmäinen vakituinen paikka on, joten olen ihan hukassa, miten tuo laskeminen menee. Joten kiitoksia, jos joku auttaisi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaraha maksetaan vain kerran vuodessa, ja loma-aika on palkallista.

Sen lomarahan lisäksi saa siis normaalin palkan myös vuosilomapäiviltä.

Vierailija
2/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennekuin saat mitään lomarahoja. Mutta lomalta saast siis normaalin palkan. Jos oot ollu vuoden töissä niin kysy loma-ajan palkkaa palkanlaskijalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomaraha on sulle jo maksettu joten jatkossa saat vaan normaalin palkan

Vierailija
4/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kuussa lomalla viikon ja tässä kuussa kaksi viikkoa. Lomarahan ja kesäkuun normaalin palkan sain lomani alettua, mutta mitä saan tämän kuun palkkana? Kahden viikon palkan? Kuukauden normaalin palkan?

Joo, ensimmäinen vakituinen paikka on, joten olen ihan hukassa, miten tuo laskeminen menee. Joten kiitoksia, jos joku auttaisi

Jos on ollut ihan normaalia kertynyttä lomaa (ei palkatonta), niiltä päiviltä saa normaalin palkan. Eli tuon selityksen mukaan sun pitäisi saada kuukauden normaali palkka ja jos teillä on lomarahat (riippuu työsopimuksesta), niin se on puolet loma-ajan palkasta.

Eli... on tulossa 5 viikon palkka.

Vierailija
5/5 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomarahat maksetaan esim. heinäkuun viimeinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä