Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri jättää koirat päiväksi ulos häkkiin

Vierailija
20.11.2014 |

Lähtee siis n. 8 töihin, tulevat joskus n. 18-19 aikoihin kotiin. Koirat haukkuvat koko tämän ajan.
Asumme siis omakotitalossa, kuten naapurikin.
Mitä asialle voi tehdä?
Olen yrittänyt ystävällisesti kysyä voisiko koirat jättää taloon sisälle. Ei kuulemma voi kun syövät seinät, ja naapurista haukkuminen on luontaista koirille.
Joo on se, mutta 8-10h putkeen on aika raskasta kuultavaa. Olen itse vielä viimeisilläni raskaana, ja edessä olisi ainakin vuosi kotona. Tämä koirien haukkuminen ahdistaa jo nyt.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset lait ne on omakotialueellakin. Vaikeampi tietenkin puuttua kuin kerrostalossa, mutta ensimmäinen askel kuitenkin on se poliisi ja rikosilmoitus. Ongelmahan jatkuu kun lapsi on syntynyt eikä voi ulkona nukuttaa naapurin koirien vuoksi. Fiksu naapuri reagoi jo siihen poliisin yhteydenottoon.

Vierailija
62/71 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:51"]

Mun naapurustossa asui myös tällainen unelmatapaus. Koirat räkyttivät aamusta iltaan kesät talvet. Eräs naapurin täti sitten kyllästyi ja kävi myrkyttämässä koirat. Myönsi heti myrkyttäneensä koirat, sai sakot. Sanoi myös että jos seuraavat koirat räkyttävät pentuiän jälkeen niin tekee saman.

Olihan se aika järkyttävää mutta kyllä monet naapureista olivat todella helpottuneita. Toki sääli että koirat joutuivat kärsimään huonojen omistajien vuoksi, mutta ongelmasta on nyt päästy.

Uudet koirat tuli taloon ja ne on onneksi koulutettu hiljaisiksi. Toki välillä haukkuvat muita eläimiä jne mutta eivät mitenkään normaalia enempää.

[/quote]

Ja asia on nyt muka unohdettu ja naapurusto on auvoinen onnela?

AIKA VAIKEA uskoa että naapuri vain nielee sen että vieressä asuu niin epätasapainoinen henkilö, että kokee oikeaksi toimintatavaksi myrkyttää toisten lemmikkejä. 

Entäs lapset? Mitä se naapuri niille tekee, jos häiriköivät? Normaali henkilö tulee kertomaan ongelmasta, mutta tuollainen hullu ottaisi oikeuden omiin käsiinsä ja lopettaisi homman itse?

Huh, ei kyllä meidän naapurustossa noin menisi, se tarkottaisi sotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 13:40"]Eläinsuojeluilmoitus.
[/quote]

Älkää rasittako meitä näillä. Oikeasti,nää ei johda edes tarkastuskäyntiin jos syynä on se että koira haukkuu.

Vierailija
64/71 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:38"]Vähän lihapullataikinaa terästät rotanmyrkyllä ja käyt viskelemässä niille häkkiin vähän purtavaa.  [/quote] Jos siis tulee lehtiin ilmotus myrkkypullista jolla kooria tapettu, tietääpän kertoa poliisille tästä ketjusta sitten. Pitäsköhän jo antaa ennakoiva ilmotus, koska olet tainnut toteuttaa aikeesi jo pariin otteeseen? Ettet vaa tunnustanut rikosta juuri?

[/quote]Tossa on naapurissa koira kohta haukkunut yöt ja päivät ulkona 10 vuotta. Kyllä taidan kohta tehdä tämän rikoksen. 
[/quote]

Osaanottoni.

Vierailija
65/71 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tietenkään hauku silloin kun ne päästetään sisälle.

Vierailija
66/71 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä silloin kun eivät hauku, niin ulvovat.

Jos et usko niin tule ihmeessä kuuntelemaan, lisäksi muiden kotieläinten ääntelyä aikaisesta aamusta myöhään yöhön (kesäaikaan) ja vielä laittomaan aikaan.

Vierailija
67/71 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit tehokkaat äänentoistolaitteet ja pistät terassille kohti tätä koirineen häiriköivää naapuria. Musiikki kuuluu elämään sanot vain jos häiritsee. Ei tuollaiset idiootit muuten usko kuin antamalla heidän maistaa omaa lääkettään. 

Vierailija
68/71 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät raskautta ja syntymätöntä lasta jo nyt tuohon asiaan jotenkin tekosyynä niin mitähän kaikkea sä mielessäsi oikeutat siinä kohti kun lapsi on syntynyt. Mä voin kertoa sulle, että vaikka sinä olet raskaana ja saat lapsen, niin maailma ei tule pyörimään sinun haluamalla tavalla. 

Vierailija
69/71 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät raskautta ja syntymätöntä lasta jo nyt tuohon asiaan jotenkin tekosyynä niin mitähän kaikkea sä mielessäsi oikeutat siinä kohti kun lapsi on syntynyt. Mä voin kertoa sulle, että vaikka sinä olet raskaana ja saat lapsen, niin maailma ei tule pyörimään sinun haluamalla tavalla. 

No se lapsi on jo 10v, tämähän on vanha ketju. 

Vierailija
70/71 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira opetettiin tavoille, oli päivät pihalla kun oltiin asioilla. Sai juosta vaijerissa vapaasti päivät pitkät, eikö haukkunut

Vierailija
71/71 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkki 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme