Nyyh, sain mieheltä synttärilahjaksi seksilelun
Täytin kolmekymmentä ja sain mieheltä yhden synttärilahjan - dildon. Olen aivan itku kurkussa pettymyksestä ja raivosta.
Seksielämämme on hyvää ja meillä on jotain kivoja leluja. En kuitenkaan missään tapauksessa olisi halunnut tuollaista lahjaa! Olisi aitten ostanut vaikka ruusukimpun.
Miehet, jos sopivan lahjan keksiminen on vaikeaa, kysykää vinkkejä. Tuo oli karmein ajateltavissa oleva lahja.
Kommentit (27)
Sain jokusen vuosi sitten mieheltä lahjaksi seksilelun, en mitään muuta. Olin todella iloinen, koska A. Mies muisti jouluna lahjalla, B. koska seksilelu oli merkki siitä, että mies haluaa panostaa jatkossakin seksielämäämme. Älkää muut naiset aina ajatelko ensimmäisenä itseänne, omaa kelpaavuuttanne!
No en tykkäisi minäkään sellaisesta lahjasta. Itse voisin itselleni sellaisen hankkia, mutta lahjaksi se olisi mölli. Sinuna kuitenkin käyttäisin dildoa, pistelisin sillä menemään kerran pari päivässä ja olisin miehen seksiä kysellessä jo täysin tyydytetty ja hymyilevä nainen. Eikös se ollut käyttöön tarkoitettu?
Mulle olisi ollut niin paras mahdollinen lahja -pitkään onnellinen muija.
Sain itse vuosia sitten mieheltä dildon. En vielä tänä päivänäkään tiedä miksi sen osti, ei osannut kertoa... Olin vasta synnyttänyt, herkillä..jotenkin se loukkasi ihan älyttömästi ja vieläkin kouraisee sydäntä kun ajattelen asiaa. Nyt jos ostaisi, olisi eri asia kunhan ei esim äitienpäivänä tai tärkeänä juhlapäivänä sellaista hanki.. Silloin nuorena vaimona hormonityrskyissä tuntui erityisen pahalta.
Onneksi olkoon, nyt voitte leikkiä sillä yhdessä ja kertoa ja näyttää sen myös koko taloyhtiölle ja muullekin maailmalle tulevaisuudessa!
Mä olisin iloinen. Mies on niin suppea seksin suhteen, kokeilunhaluton ja pihtari, että dildo siltä olisi ihan mieletön lahja.
Joululahjaksi sain blenderin ja rakastan sitä 💖
Huono lahja, paha arviointivirhe mieheltä. Jospa se huomaisi virheensä ja hakisi vaikka kukkia.
Jos yhtään lohduttaa sain kerran lahjaksi mieheltä, johon olin todella ihastunut, ällöttävät punaiset muoviset seksikaupasta ostetut alusvaatteet. Puki ne mulle päälle kun olin silmät kiinni. Vieläkin tulee paha mieli, kun mietin asiaa.