Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyyh, sain mieheltä synttärilahjaksi seksilelun

Vierailija
18.07.2012 |

Täytin kolmekymmentä ja sain mieheltä yhden synttärilahjan - dildon. Olen aivan itku kurkussa pettymyksestä ja raivosta.

Seksielämämme on hyvää ja meillä on jotain kivoja leluja. En kuitenkaan missään tapauksessa olisi halunnut tuollaista lahjaa! Olisi aitten ostanut vaikka ruusukimpun.

Miehet, jos sopivan lahjan keksiminen on vaikeaa, kysykää vinkkejä. Tuo oli karmein ajateltavissa oleva lahja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaan postiin

Vierailija
2/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se olis ollu kiva lahja.

Sun miehelle tuli pieni arviointivirhe, että mistä sinä tykkät, mut ei sen kummempaa. Sattuu varmasti usein meille naisillekin noita arviointivirheita ja ostetaan lahjaksi sellanen mikä meistä on kiva vaikka se miehestä on karmea ja tylsä lahja. Miehet eivät aan piä niin isoa meteliä epäonnistuneista lahjoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä jo on leluja ja hyvä seksielämä niin mistä mies olisi voinut tietää että nyt lelu on tosi huono lahja?

Vierailija
4/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjassa on.

Vierailija
5/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelma on aina se, että ne pistää hurjat odotukset kaikelle tuollaiselle ja tunnehölmöt herttaiset hyvää tarkoittavat pöhelöt eivät osaa täyttää odotuksia. Seurauksena mökötystä, pihtausta ja ukko raukalle hämmennystä.

Mies on luultavasti kuvitellut olevansa nuorekas, seksikäs ja hauska. Lopputulos on hämmentynyt mies ja myrkkyä keittävä noita-akka.

Mä olen toista kertaa naimisissa ja olen sanonut miehelleni, että ihan mikä tahansa rakkaudella ostettu lahja käy pölynimurista dildoon ja rumista koruista leikkokukkiin. Ekassa luulin noin pienten asioiden olevan tärkeitä.

Vierailija
6/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jotain arvostavampaa.

Vierailija
7/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehellesi syntymäpäivälahjaksi kalaöljykapseleita ja raappahousut. Se on ehkä sen mielestä samantasoisesti yhtä idiooottimainen lahja.

Vierailija
8/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hankita mitään ylläripylläreitä jos kerran ollaan nirsoja luonteita..

Vierailija
9/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa luki, tänään lähdemme seksiliikkeeseen, josta en lähde ennen kuin 100€ on ylittynyt.

Meillä oli erittäin kivaa shoppailla ja testailla ;)

Vierailija
10/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitsisin itse tuon sillä tavalla, että seksi kanssani on huonoa tai ainakin kaipaa jotain piristystä, olen kai niin vanha että tarvitaan jotain härpäkkeitä pitämään kiinnostusta yllä. Loukkaantuisin.

Todella ajattelematonta ostaa tuollainen lahja. Pitäisi parisuhteessa sen verran ymmärtää toisen ajatuksenjuoksua. Näköjään on sellaisiakin jotka tuosta lahjasta voisivat kuvitella tykkäävänsä, omasta mielestäni sama kuin saisi kattilan äitienpäivälahjaksi.

Vierailija
11/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua sentään muistettiin!

Jos olisikin asiat niin, ettei miehesi 17 yhteisen vuodenkaan jälkeen muista syntymäpäivääsi ja kun sitten vihdoin 2vkoa myöhässä muistaa niin selittää et kun hänelle syntymäpäivät ei ole tärkeät ja miks et muistuttanu?

mietipä sitä.

Vierailija
12/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitsisin itse tuon sillä tavalla, että seksi kanssani on huonoa tai ainakin kaipaa jotain piristystä, olen kai niin vanha että tarvitaan jotain härpäkkeitä pitämään kiinnostusta yllä. Loukkaantuisin.

Varmaan jos saisit lahjaksi korun ajattelisit että mies pitää sinua niin rumana että et ilman koristelua kelpaa katseltavaksi. Samoin toki olisi hemmottelulahjakorttien kanssa. Niin ruma vaimo että pitää laittaa kosmetologille tai kampaajalle. Tietenkin ylellinen vaate- tai alusvaatelahja myös tarkottaisi että vanhat rytkysi ovat rumia. Tai haiset pahalta jos saat hajuvettä.

Tietenkin lahjan saajaa harmittaa jos toinen ei osaa lukea ajatuksia. Olen itse saanut lahjaksi kattilan, paistinpannun ja imurin (2 kpl) ja pitänyt näistä lahjoista tosi paljon, sillä olen tiennyt että mies todellakin tietää mitä tahdon. Mies sanoi että työkaverit hieman varoittelivat sen imurin ostannasta, mutta minusta roboimuri on aivan luksuslahja vaimolle.

Vierailija
13/27 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos saisit lahjaksi korun ajattelisit että mies pitää sinua niin rumana että et ilman koristelua kelpaa katseltavaksi. Samoin toki olisi hemmottelulahjakorttien kanssa. Niin ruma vaimo että pitää laittaa kosmetologille tai kampaajalle. Tietenkin ylellinen vaate- tai alusvaatelahja myös tarkottaisi että vanhat rytkysi ovat rumia. Tai haiset pahalta jos saat hajuvettä.

Tietenkin lahjan saajaa harmittaa jos toinen ei osaa lukea ajatuksia. Olen itse saanut lahjaksi kattilan, paistinpannun ja imurin (2 kpl) ja pitänyt näistä lahjoista tosi paljon, sillä olen tiennyt että mies todellakin tietää mitä tahdon. Mies sanoi että työkaverit hieman varoittelivat sen imurin ostannasta, mutta minusta roboimuri on aivan luksuslahja vaimolle.

Jos mun mies ostaisi mulle dildon, loukkaantuisin, koska se olisi niin täydellisen epä-minämäistä.

Eipä minunkaan mies ihan kartalla ole lahjojen suhteen, yleensä en mitään erikoista edes odota vaan ostan itse itselleni sen mitä oikeasti haluan. Oon saanu mieheltä jotain koruja, lahjakortteja hoitoon ja alusvaateliikkeisiin. On ihan totta, etten ole näistä yleensä kauheesti tykänny, ei ole mun tyylistä. Miksi mulle pitää jotain turhuuksia kantaa? Antaisi lahjaksi sen kirjan mitä toivoin tai vaikka piirustuspaperia, jotain mistä oikeasti tykkään.

Vierailija
14/27 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettäisin sen lahjan ja ukonkin kakkoselle, jos kerran hinkuu sen dildon perään.

Vierailija
15/27 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/27 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko antaa tuollainen lahja, antaisi sen jonain muuna päivänä. Tai edes varsinaisen lahjan lisäksi ns. illan lisälahjana. Ainoana lahjana tasavuosia täyttävälle puolisolle seksilelu on todella mauton lahja.

Kiva kertoa sukulaisille ja ystäville, mitä sai puolisolta lahjaksi...

Vierailija
17/27 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ronkeli lahjojen suhteen, ainakaan miehen antamien lahjojen suhteen. Ne ovat aina yhtä avuttomia. Alkuvuosina yritin vihjailla - ei toivottua tulosta. Sitten ilmoitin toiveeni suoraan - ei toivottua tulosta.

Mikä sitten kelpaisi? Esimerkiksi kukkakimppu, leivokset ja pari kaunista sanaa. Kirja. Yöpaita. Konserttiliput. Hotelliyö. Kattilasta en innostuisi, mutta uusi imuri olisi ihana. Korua en rohkene edes toivoa.

Oma isäni on aina hallinnut lahjojen oston, joten miehen avuttomuus tässä asiassa on yllättävää ja loukkaavaa. Avuttomuuden lisäksi on uskoakseni kyse myös saituudesta.

Ap.

Vierailija
18/27 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes halveksii sua, jos antaa dildon lahjaksi!

Vierailija
19/27 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies antaa seksilelun, se kertoo intohimosta. Hän haluaa yhä sinua, mikä on hieno tunnustus.

Yritä päästä oman pettymyksesi yli. Leiki miehesi kanssa ja hae toivomasi kirja kirjastosta.

Vierailija
20/27 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ostaisi mulle dildon, loukkaantuisin, koska se olisi niin täydellisen epä-minämäistä.

Eipä minunkaan mies ihan kartalla ole lahjojen suhteen, yleensä en mitään erikoista edes odota vaan ostan itse itselleni sen mitä oikeasti haluan. Oon saanu mieheltä jotain koruja, lahjakortteja hoitoon ja alusvaateliikkeisiin. On ihan totta, etten ole näistä yleensä kauheesti tykänny, ei ole mun tyylistä. Miksi mulle pitää jotain turhuuksia kantaa? Antaisi lahjaksi sen kirjan mitä toivoin tai vaikka piirustuspaperia, jotain mistä oikeasti tykkään.

Kaikkea typerää, lahjakortteja jalkahoitoon tai muuta vastaavaa. Miksi ei voi mennä itse sinne jalkakylpyyn minne haluaa mennä, saa normaalit alennuksensakin. Dildosta saisin varmaan päin korvia jos ostaisin.