Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ällöttää/ärsyttää omassa miehessä?

Vierailija
18.07.2012 |

Mietinpähän tässä vaan omaa miestä, ja noita asioita löytyy kyllä turhan paljon... Osa ehkä on ihan hölmöjä, mutta ne vaan ärsyttävät/ällöttävät suunnattoman paljon :D

-hän pureskelee ruokaa muutaman kerran ja nielaisee (oikein näytti kerran miten hän pystyy nielaisemaan kokonaisen kierremakaroonin, täysin kokonaisena, sellaisen pitkän siis... ällöttävää!! meni ruokahalu sillon :D)

-hän ei tiennyt ennen ettei pakaste ranskalaisia sulateta ennen paistamista (oli tähän asti sulattanut pöydällä tai mikrossa ne ja sitten tunkenut uuniin..)

-kun hän röyhtäisee, se kuulostaa aivan kiljaisulta

-kertoo samat jutut miljoona kertaa, ja aina niin tohkeissaan ettei väliin saa sanottua että olen kuullut tuon jo sata kertaa tällä viikolla..

-muljauttelee (kuulema aikansa kuluksi..) silmiään jotenki ihan oudosti :/ :D

-kun hän tulee halaamaan, hän ottaa sormenpäillä vyötäröltä kiinni, ai että se tekee kipeetä!!

-kun puhumme puhelimessa, melkeinpä jokatoinen sana on "semmosta.., oivoi.., joopa.." sama koskee usein myös viestejä

Onhan noita, ei pysty ees nyt muistaa kaikkia...

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksiä vonkaa ihan koko ajan ja syyllistää, jos "en anna". Siis puristelee, kourii, puhuu tuhmia, ehdottelee pitkin päivää. Meillä suurperhe, joten olisi muutakin tekemistä kuin piehtaroida lakanoissa joka ilta ja vkl-aamutkin, kuten mies haluaisi. Tämä on oikeasti niin rasittavaa, koska hän mököttää ja loukkaantuu, jos en ole yhtä innoissani hänen läheisyydestä kuin hän minun.

Vierailija
42/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nyppii selkäkarvojaan pois pinsetillä

- Nipistelee finnejä ja ihomatoja hartioistaan niin että ne ovat täynnä valkoisia arpia kynsienjäljistä

- Raapii muniaan eikä pese käsiä, lehahtaa karsea haju yhtäkkiä tai hoitelee lapsia muina miehinä niillä löyhkäsormillaan

- Suihkussa ja vessassa kuluu minimi puoli tuntia, itse käyn puolessa minuutissa penskojen paukuttaessa ovea ja karjuessa

- Ei anna synttäri-, joulu- tai hääpäivälahjoja (joudun itse sanomaan että tarvitsen lahjan ja sitten kyllä saan hänen puolestaan ostaa hyvinkin arvokkaita timanttikoruja)

- Kysyy olenko lihonut ja kehuu miten itse on timmi ja hoikka (minäkin olen hoikka...)

- Siivoaa pedantisti ja huomauttelee minulle sotkuisuudesta

- Siivoaa laukkuni kaappiin, joten en ikinä löydä tavaroitani kuten puhelinta jota pidän laukussa

- Halveksii minun autoani eikä suostu ajamaan sillä

- Syö selkä köyryssä, kahdella kädellä leipää pidelleen kuin orava

- Haukkaa jogurttia ja hampaat kopsahtavat lusikkaan koka haukulla :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iskäpä istuu kans paskalla silloin ku pitäs jonnekin lähteä tai jotain olla tekemässä.. Hän pitää vaatteet loppuun, niin kauan kunnes viimeinenkin sauma purkaantuu ja vaate putoaa päältä (eikä sitä kukaan enää korjaa). Keskenpitoisen vaatteet tottakai säilöö nojatuoliin paraatipaikalle. Empii ja jahkaa mitä tekis vai tekiskö mitään.. Hellyyden osoituksena on aina kiinni nännissä (mikä prkl se on siinä neliösentin alueella hinkata kun olis tuota lääniä enemmänki?!?) Kauhia on patistamaan kaikkia tekemään milloin mitäkin.. Paikoillaan olo tuntuu olevan syntiä..

Mutta silti niin kovin rakas!

Vierailija
44/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Paskalle istuessaan soittaa aina "aikansa kuluksi" jollekin

- kun kuivaa korvansa pumpulipuikolla suihkun jälkeen niin HAISTAA sen jälkeen sitä tikun päätä!!!! YÖÖK!

- Ravaa päästään hilsettä mustalle sohvalle

- Kun syö jotain niin tunkee sitä sapuskaa niin paljon kerralla suuhun, että rinnuksille tippuu ja leukaa pitkin valuu

Kuulostaapas nämä kamalilta ja ällöttäviltä, mutta silti minulla on maailman ihanin mies

Vierailija
45/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän iskäpä istuu kans paskalla silloin ku pitäs jonnekin lähteä tai jotain olla tekemässä.. Hän pitää vaatteet loppuun, niin kauan kunnes viimeinenkin sauma purkaantuu ja vaate putoaa päältä (eikä sitä kukaan enää korjaa). Keskenpitoisen vaatteet tottakai säilöö nojatuoliin paraatipaikalle. Empii ja jahkaa mitä tekis vai tekiskö mitään.. Hellyyden osoituksena on aina kiinni nännissä (mikä prkl se on siinä neliösentin alueella hinkata kun olis tuota lääniä enemmänki?!?) Kauhia on patistamaan kaikkia tekemään milloin mitäkin.. Paikoillaan olo tuntuu olevan syntiä..

Mutta silti niin kovin rakas!

tuota nännien nipistämistä sun äidilles teidän lasten aikana?

Vierailija
46/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä mies se on :)

Vierailija
47/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju!! Tässä oman ukkoni helmiä:

- Kaikki vaatteet jäävät lojumaan lattialle

- Märkä pyyhe jää aina suihkun jälkeen sohvalle, lattialle, sängylle tai mihin tahansa muualle paitsi kuivumaan järkevästi

- Avattuaan postin kirjekuoret ja myös itse posti jää juuri siihen paikalleen kunnes minä korjaan ne johonkin

- Kävelee kengät jalassa sisällä ja antaa lastenkin kävellä

- Ei muista pestä lasten hampaita

- Ei pese koskaan käsiään ja niillä näpeillä haluaa sitten hiplata minua alakerrasta

- Iltaisin kun maataan sängyllä, alkaa vaivihkaa hiplata penistään kovaksi ja kysyy yhtäkkiä "haluutko ottaa suihin" tms vaikkei mikään tilanteessa olisi viitannutkaan seksiin

- On ex-vaimon traumatisoima eikä suostu enää antamaan missään periksi

- Ei pese lapsen pottaa vaikka kävisi siivoamassa sieltä kakat

- Ei myöskään pese lapsen pyllyä kakan jälkeen vaan pyyhkäisee vähän paperilla ja sitten vekara juoksee ilman housuja pylly likaisena pitkin taloa

- Jättää ruoan huoneenlämpöön vaikka koko päiväksi

- Ei koskaan löydä tai näe mitään, kaikki tavarat aina hukassa ja kun tehdään lähtöä johonkin, mies ravaa kengät jalassa ympäri taloa ja etsii asiaa x ja y

Vierailija
48/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ompa ihana huomata että tietyt piirteet ne vaan toistuvat useassakin miehessä ja itse oon luullut että mulla vaan on joku luonnonoikku kun..

- pierekelee kovaan ääneen

- käy kusella tai paskalla ovi auki ja usein siellä on kännykkäkin mukana

- aina saan muistuttaa pesemään lasten hampaat, jos ite en oo kotona. muuten jää pesemättä. (ihme juttu!!)

Vierailija
49/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Raapii muniaan eikä pese käsiä, lehahtaa karsea haju yhtäkkiä tai hoitelee lapsia muina miehinä niillä löyhkäsormillaan

voi luoja!!

Vierailija
50/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

symppis ketju! Minulla on maailman ihanin mies (oikeasti ;) ), mutta nämä asiat äsyttää aika ajoin:

- ei muista minne ollaan ajamassa, ajelee miten sattuu ja mitä reittejä tahansa, vaikka määränpäähän x pääsisi helpommin ja nopeamminkin.

-jos olen sanonut hetkeä ennen, että muistaisi esim. ottaa mukaan jotain, unohtaa asian saman tien. Taitaa olla yleinen miesten ongelma?

-laittaa AINA minun pyyhkeen kuivumaan muualle, minne minä olen sen laittanut, koska on muka jotenkin tiellä...sit saa ettiä märkänä suihkun jälkeen, että missäs hitossa se tällä kertaa.

-loukkaantuu välistä todella helposti kritiikistä, vaikka yritän sanoa asioita niin nätisti kuin vain pystyn. Hänellä on hieman puuttelliset sosiaaliset taidot tietyissä tilanteissa, mutta johtuu vanhemmista ja tiedostaa asian itsekin...

-ei halua käyttää dödöä/hajuvettä eikä tällä hetkellä leikata hiuksiaan (silti on minun rakas hipiretkuni)

-on sen helvetin tietokoneen kimpussa 24/7 ja katselee ties mitä videoita päivät läpeensä

-on yleensä enemmän oikeassa kuin minä, mikä on helvetin ärsyttävää :D.

-puhuu toisinaan liikaa "lässyttämällä" mikä tappaa seksihaluja...

-käyttää liikaa bändipaitoja yms.

MUTTA...jos tekisin mitä positiivista- listaa, niin se olisi loputon ja tässä useimmat on todella pikkuasioita, jotka ohitan oman pääni sisällä. Pikkujutuista kun ei kannata rähjätä ja mollata toista, kaikkea ei kannata sanoa ääneen mitä miettii päänsä sisällä ;).

Vierailija
51/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-puree kynsiään aina kun istuu koneella

-pesee liian harvoin käsiään

-jättää likaiset astiat pöydälle

-istuu puoli tuntia paskalla,pelaa samalla puhelimella tai lukee lehteä

-kun käy kaupassa,soittaa minulle ja kyselee ohjeita missä on mitäkin

Tuossa muutama. Unelma mies muuten :)

Vierailija
52/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei koskaan ikinä milloinkaan löydä mitään; hukkais varmaan oman päänsäkin päivän mittaan, jollei sitä olis juntattu kii hartioiden väliin. Ja mä sit huutelen, että se ja se on siellä ja tuolla, kolmas hylly, siinä oikealla

- ei pese hampaitaan, edes pyynnöstä; hammaslääkärissä käynyt viimeksi vissiin ala-asteella

- vonkaa jatkuvasti seksiä, vanha mies :)

- ovesta ulos pääseminen esim. kauppareissulle kestää ikuisuuden ja aina pitää autolta palata vielä ainakin sitä kännykkää etsimään

- kun pitäis tehdä jotain, esim. remppaa, sitä aletaan ensin kauheella touhulla tehdä ja sitten huomataan koko ajan uusia puutteita aineissa ja tarvikkeissa; vai voiko muka jollekin tulla yllärinä, että esim. laminaatin asennuksessa tarvitaan joku vehje, jolla sitä katkotaan?!! ei siis osaa suunnitella ja valmistautua ollenkaan

- käyttää pelkkiä t-paitoja kesät talvet; kerran olen nähnyt puvussa 10 vuoden aikana, eikä se puku mahdu enää päälle

- laittaa maukasta ruokaa, mutta ei KOSKAAN siivoa mitään jälkiään keittiössä; myös roskiksen vieminen on tuntematon kotityö

- piereskelee kyllä, mutta se ei haittaa; se taas haittaa, ettei pese ikinä vessaa...meillä siis niitä onneksi kaksi, joista mä käytän toista (ja siivoan kans)...miehen vessa on kahdella sanalla biohazardous area

- kaikki tavarat jäävät niille sijoilleen, mihin ne kerran käsistään laskee; arvatkaa kuka siivoaa, kun ei asiasta jaksa enää sanoa sadatta kertaa

- ei koskaan muista kuulleensa mistään asioista, vaikka niistä olis puhuttu aamulla virkeänä, päivällä uudelleen ja vielä illalla ennen nukkumaanmenoa

- tiedostaa kaikki nämä "vikansa", mutta kun "ei vaan ehi kaikkee" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi