Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ällöttää/ärsyttää omassa miehessä?

Vierailija
18.07.2012 |

Mietinpähän tässä vaan omaa miestä, ja noita asioita löytyy kyllä turhan paljon... Osa ehkä on ihan hölmöjä, mutta ne vaan ärsyttävät/ällöttävät suunnattoman paljon :D

-hän pureskelee ruokaa muutaman kerran ja nielaisee (oikein näytti kerran miten hän pystyy nielaisemaan kokonaisen kierremakaroonin, täysin kokonaisena, sellaisen pitkän siis... ällöttävää!! meni ruokahalu sillon :D)

-hän ei tiennyt ennen ettei pakaste ranskalaisia sulateta ennen paistamista (oli tähän asti sulattanut pöydällä tai mikrossa ne ja sitten tunkenut uuniin..)

-kun hän röyhtäisee, se kuulostaa aivan kiljaisulta

-kertoo samat jutut miljoona kertaa, ja aina niin tohkeissaan ettei väliin saa sanottua että olen kuullut tuon jo sata kertaa tällä viikolla..

-muljauttelee (kuulema aikansa kuluksi..) silmiään jotenki ihan oudosti :/ :D

-kun hän tulee halaamaan, hän ottaa sormenpäillä vyötäröltä kiinni, ai että se tekee kipeetä!!

-kun puhumme puhelimessa, melkeinpä jokatoinen sana on "semmosta.., oivoi.., joopa.." sama koskee usein myös viestejä

Onhan noita, ei pysty ees nyt muistaa kaikkia...

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuin juntin teinipojan kanssa eläisi

Vierailija
22/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piereskely, nenän kaivuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vessan ovea auki lorotellessaan siellä.

Ei tajua ilman eri käskyä että vuodevaatteita pitää vaihtaa.

Syö olohuoneessa ja murustaa.

Humalassa alkaa kailottaa kovaa juhlissa.

On vuosien saatossa oppinut sentään sanomaan kiitos.

Vierailija
24/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on melkoinen kunkku :D

Vierailija
25/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja illalla.

Ruokaileminen on kamalan äänekästä. Mä en ymmärrä miten siinä saa niin paljon aikaiseksi ähkimistä, massutusta ja kulauttelua!

Välillä seurassa todella omituiset keskustelun aiheet.

Muuten hyvä tyyppi ja kovin rakas. Noita edellä mainittuja välillä vaikea kestää...

Vierailija
26/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei löydä ikinä yhtään mitään. Sitten kun mä menen etsimään sitä tavaraa tms. niin löydän sen yleensä alle minuutissa. Kaikki tavarat kun ei voi olla silmien edessä.

-ei ikinä tyhjennä tai täytä tiskikonetta.

-tyhjän maitotölkin tai mehutölkin jättää keskelle keittiön pöytää, kun eihän sitä nyt voi huuhtoa ja laittaa valumaan.

-laittaa lapsille päälle aina ihan mitä sattuu. Ei yhtään voi katsoa sopiiko vaatteet yhteen. Esim. yks päivä oli tytöllä mekko ja sen alla collegehousut...On pukenut lapselle tarhaan joskus myös yöpaidan ja kerran kahdet housut päällekkäin. Nykyisin varaan lapselle aina vaatteet valmiiksi.

-ei kuuntele. Samat asiat saa sanoa sata kertaa ja sitten saattaa sanoa, että en mä tiennyt kun et sanonut. Tai soittaa töihin, että mites se nyt menikään.

-jatkuvasti mielessä seksi. Aina vihjailemassa. Ja meillä harrastetaan seksiä ainankin pari kertaa viikossa.

-makaa mielellään sohvalla tuijottamassa typeriä ohjelmia. Siis vaikka koko päivän, jos ei ole töissä. Ja ne ohjelmat mitä katsoo on niin tylsiä, tyyliin kaikki mitkä tulee mtv max kanavalta.

-ei innostu ulkomaan matkoista tai muustakaan matkailusta. Se kun maksaa.

-suostuu liian helposti tekemään ylitöitä. Ja sitten mä saan suunnitella uusiksi lastenhoito kuviot (vuorotyö molemmilla)

oishan noita vaikka kuinka :D

-

Vierailija
27/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaikea keksiä mitään! Käy suihkussa välillä parikin kertaa päivässä, pesee hampaat kaksi kertaa päivässä, ei sotke, ei piere, ei röyhtäile, ei muutenkaan päästä mitään epämiellyttäviä ääniä, ja pukeutuu siististi, vaihtaa vaatteet joka päivä. Pesee käden aina kun tulee ulkoa, ja vessasta.

Ainoa asia mikä ärsyttää, on että mieheni on heti päästävä vessaan, jos tulee pissahätä! Ei pysty pidättämään hetkeäkään, ihan kuin joku pikkulapsi!

Toisekseen joskus ärsyttää kun se on niin järkevä! Tunnistan tuon "täydellisen"kumppanin syndrooman, ärsyttävää olla sellaisen aina oikeasti oikeassa olevan henkilön kanssa naimisissa! Joka siis lähes aina ollut oikeassa asiassa kuin asiassa, mitä on väittänyt että näin se menee. Tai kertoo asioiden taustoja ja tietoja. Mun miehellä on mieletön yleissivistys, ja kiinnostus eri asioita kohtaan. Lisäksi on velho esim. remontoimaan, sähköjutuissa, hifi-hommissa, tietokoneissa, koirien koulutuksessa, autojen korjaamisessa, kirjaviisaudessa, musiikissa ja soittamisessa jne jne.

Vierailija
28/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JATKUVA JA LOPUTON KITARAN SOITTO!!!!! Saatana kun mä pistän polttopuiks noi helvetin kitarat, niin siinähän soitat saatan soikoon!!!!! Ja kehtaa vielä sanoa, ettei hän nyt ihan koko aikaa soita. Joo, ei soita, nukkuu välillä ja käy töissä. Muuten soittaa KOKO AJAN!!!!!

Vierailija
29/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten voi paskalla istua niin pitkään. Ja välillä monta kertaa päivässä. Varsinkin kun johonkin ollaan lähdössä niin ukko menee paskahuussiin istumaan ja lehteä lukemaan ja taas saa odotella.

Vierailija
30/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa hyllystä kirjan ja aikaa kuluu vessareissulla

Vierailija
31/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni jotenkin erikoinen huumorintaju..

- Kun istahdan penkille hänen viereensä, hän laittaa aina kätensä takapuoleni alle.

- Kun hän menee paskalle, jättää oven yleensä auki ja sieltä vielä huutelee että tuu auttaan ja pitään kädestä kiinni.

- Piereskelemään on kova. Ei muuten mutta kun se haju on aivan kuolemaksi, esim. harrastaa sitä, kun olemme kaupassa niin pieraisee jonkun ihan kamalan mätäpommin ja pakenee paikalta ja mä jään seisomaan siihen hedelmätiskin eteen sen hajun keskelle ihan niin kuin se haju olis musta lähtöisin.

- Ainoat kodinkoneet, joita osaa käyttää ovat jääkaappi ja mikro.

- On aina myöhässä ja joka paikassa. Myös silloin, jos me olemme johonkin lähdössä, häntä saa odottaa aina.

Tässä nyt oli alkuun muutamia, mitä ekana tuli mieleen. Lista vois kyllä varmaan jatkua pitkällekin..

Vierailija
32/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tehdä listan. Noh, eihän meitä kukaan kai tunnista joten:

- ryystää kahvia aivan halvatun äänekkäästi

- jättää tekemänsä ruoan huoneenlämpöön vaikka yöksi jos en muistuta että kuuluu jääkaappiin

- kasaa likaiset astiat kiikkeräksi pyramidiksi altaaseen, otat tiskatessa yhden käteesi niin pino sortuu

- puhtaat astiat kaapissa aivan ihme järjestyksessä, pyramidin rakentelua esiintyy myös siellä

- kuorsaa ja mutisee unissaan, usein myös tivaa minulta vastauksen ennen kuin lopettaa unijuttelunsa

- tappaa seksihalut pelleilemällä ja puhumalla käärmeestä, toukasta tai mistä tahansa yhtä typerästä tarkoittaen heppiään

- kastelee kylppärissä vessapaperit roiskimalla lavuaarin vettä

- ei kuuntele eikä muista asioita joista kerron, monesti joku asia josta olen useasti puhunut onkin sille ihan uusi mukamas

On se silti ihan jees äijä.

Vierailija
33/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hengitys haisee kaatopaikalle. Ei käyä deodoranttia eikä partavettä. Kilahdin toissapäivänä aiheesta. Muuten tosi sisäsiisti. Ei piereskele mun kuullen, vessaasiat hoitaa diskreetisti jne

Henki haisee jos ei pieri.

Tulee suolistokaasut hengityksen mukana ulos.

Mun henki ei haise ;)

Vierailija
34/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miehellenne joka päivä myönteistä palautetta. Kehukaa häntä. Mies tarvitsee sitä. Myönteinen palaute ja rakastavat sanat arjessa tuottavat hedelmää ja voivat saada urautuneen parisuhteenne hyrräämään aivan eri tavalla kuin ennen... :)

Olemme taitavia valittamaan, mutta kauniiden sanojen, kohteliaisuuksien ja rakkauden sanallisessa ilmaisussa meillä kaikilla on vielä varaa harjoitella.

Vierailija
35/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joskus pieraissut autoon sekunnin ennen kuin jai itse pois, mina siis jain autoon.

kuulemma ollut oikein tukalaa valilla pidatella toissa koko paiva ja odottanut etta paasee kotiin, jossa ei kykene pidattelemaan!

ei myoskaan loyda yhtaan mitaan!

avaa jaakaapin oven todetakseen "ettei ole", voin sitten eri huoneesta kertoa sentilleen tavaran paikan (kolmas hylly ylhaalta, oikealla, maitopurkin takana..)

tyonarkomaani 16h tyopaivat eivat ole poikkeus ja ei ole mikaan yksityisyrittaja jonka pakko

ei hoksaa koskaan olla romanttinen ilman vihjailuja ("ajatella ollaan oltu yhdessa 15v KUUKAUDEN paasta)

huokaus! silti sita sikaa vaan rakastaa :)

Vierailija
36/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten voi paskalla istua niin pitkään. Ja välillä monta kertaa päivässä. Varsinkin kun johonkin ollaan lähdössä niin ukko menee paskahuussiin istumaan ja lehteä lukemaan ja taas saa odotella.

Meillä kans :D vai olisko :(

Vierailija
37/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että rakkaalla miehelläni ei ole mitään ällöjä tapoja, mutta ketjua lukiessa aloin tajuta.. tässä pahimmat, tosin hyviä puolia on paljon enemmän eli mikään yleinen sottapytty ei ole kyseessä:

- kusella käynti ovi auki

- paskalle meno juuri silloin kun kiire jonnekin

- lehtien ottaminen mukaan paskalle ja vessan lattialle jättäminen

- jatkuva jääkaapilla ramppaaminen; jos ei siellä ole mitään mitä tekisi mieli syödä, käy uudelleen n. 5 min kuluttua. Ihan kuin sinne ilmaantusi jostain itsekseen ruokaa!

- hotkiminen ja ahmiminen

- piereskely sängyssä

- jatkuva puhelimessa jaarittelu

- rasvaisen ja epäterveellisen ruuan valmistus lapsille

- lakanoissa piehtaroiminen nukkuessa

- jos pesee pyykkiä, saa sen jollain ihmeen konstilla ihan kovaksi ja ryppyiseksi kuivurista huolimatta, vaikka asiaa on harjoiteltu useita kertoja

- vaatteiden jättäminen olohuoneen lattialle ja sohville. En tiedä, ovatko vielä puhtaita vai eivät

- pyytää minua riisumaan sukkansa, jos makaa sohvalla/sängyllä

Vierailija
38/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olet ihana kun käytät niin suuren osan vapaa-ajastasi paskalla autolehtiä lukien!"

"Olet tosi taitava kun osaat rakentaa täpötäyden roskiksen päälle sellaisen korkean pinon ylimääräisiä roskia, että se hädintuskin pysyy koossa enkä mä pysty enää viemään sitä ulos ilman että puran ne päällimmäiset roskat uuteen roskapussiin!"

Antakaa miehellenne joka päivä myönteistä palautetta. Kehukaa häntä. Mies tarvitsee sitä. Myönteinen palaute ja rakastavat sanat arjessa tuottavat hedelmää ja voivat saada urautuneen parisuhteenne hyrräämään aivan eri tavalla kuin ennen... :) Olemme taitavia valittamaan, mutta kauniiden sanojen, kohteliaisuuksien ja rakkauden sanallisessa ilmaisussa meillä kaikilla on vielä varaa harjoitella.

Vierailija
39/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama:

- lorottaa kusella niin että koko talo raikuu

- käy paskalla kun on kiire ja istuu kauan, mukana lehti tai tietokone

- tietää(luulee tietävänsä) kaiken paremmin kuin minä

- on pihi

- jättää vaatteitaan ja tavaroitaan lojumaan ja sitten valittaa meille muille perheenjäsenille samasta asiasta

Vierailija
40/52 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni jotenkin erikoinen huumorintaju.. - Kun istahdan penkille hänen viereensä, hän laittaa aina kätensä takapuoleni alle. - Kun hän menee paskalle, jättää oven yleensä auki ja sieltä vielä huutelee että tuu auttaan ja pitään kädestä kiinni. - Piereskelemään on kova. Ei muuten mutta kun se haju on aivan kuolemaksi, esim. harrastaa sitä, kun olemme kaupassa niin pieraisee jonkun ihan kamalan mätäpommin ja pakenee paikalta ja mä jään seisomaan siihen hedelmätiskin eteen sen hajun keskelle ihan niin kuin se haju olis musta lähtöisin. - Ainoat kodinkoneet, joita osaa käyttää ovat jääkaappi ja mikro. - On aina myöhässä ja joka paikassa. Myös silloin, jos me olemme johonkin lähdössä, häntä saa odottaa aina. Tässä nyt oli alkuun muutamia, mitä ekana tuli mieleen. Lista vois kyllä varmaan jatkua pitkällekin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi