Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko sittenkään kypsä toisen lapsen äidiksi.. Itku tuli kun ajattelin että jos toinenkin on poika

Vierailija
07.08.2012 |

Rakastan esikoista valtavasti, hän on mielettömän suloinen lapsi, kauniisti puettu ja hellä pieni poika, ja on ylipäätään vaikea käsittää, kuinka sitä äidinrakkautt riittää toisellekin, mutta uskon kokeneempia, jotka sanovat että se rakkaus vain lisääntyy. Siksi yllätyin itsekin, kun aloin itkeä, kun puhuttiin miehen kanssa että lapsiluku jää meillä kahteen, ja sanoin että jos tämäkin on poika, ei minusta koskaan tule tytön äitiä. Ajatus tuntuu kamalalta. Mitä pitäisi tehdä, uskallanko yrittää edes toista, jos ajatukseni ovat näin alkeelliset???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin raskaana ja tahdon tytön. Olen jo yhden ihanan pojan saanut, mutta toisesta en välittäisi- tyttö olisi nyt "se juttu", meidänkin lapsiluku tulee jäämään kahteen.

Vierailija
2/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin raskaana ja tahdon tytön. Olen jo yhden ihanan pojan saanut, mutta toisesta en välittäisi- tyttö olisi nyt "se juttu", meidänkin lapsiluku tulee jäämään kahteen.

et siis välittäisi toisesta poikalapsestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt rakastan molempia poikiani yli kaiken (ja yhtä paljon) :) Lakkasin toivomasta tyttöä muutaman sekunnin viiveellä siitä, kun ultrassa kuulin sukupuoliarvion, ehdin hyvästellä äiti-tyttö-hetket ja todeta että saan toisen ihanan pojan.

Itse suosittelisin sukupuolen kysymistä ultrassa jos on kovin suuria toiveita tytöstä/pojasta. Tällöin mahdollisen pettymyksen kerkiää käsittelemään reippaasti ennen lapsen syntymää ja voi puhtaasti toivoa häntä itseään lapsen syntyessä.

Vierailija
4/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni on tyttö ja kuvittelin toisen (ja viimeisen) lapsen olevan poika. Eipä tullut poikaa, mutta kovin rakas on tuo toinenkin tytär. Silloin ultrassa kun kuulin tulokkaan olevan tyttö olin todella pettynyt, mutta mitä järkeä on pettyä kuin lapsiaan ei voi valita.

Vierailija
5/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan itsekin ajatelleeni että miten pettynyt olen jos en saa toista tyttöä koska esikoinen on niin ihan atytteli.

Toinen oli sitten poika ja voi sitä rakkauden määrää jonka tunsin kun pojan näin ekan kerran :D

Vierailija
6/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nowilaymedowntosleep.org/families/services-for-families/

Olkaa onnellisia, jos ylipäätänsä saatte elävän lapsen! Tuskinpa noi kuolleiden vauvojen vanhemmat sukupuolesta olisivat piitanneet...olisivat vain toivoneet saavansa elää lapsensa kanssa.

Älytöntä porukkaa!

Vierailija
7/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakaan vaihtoehtoa. :) Siis jos saat toisenkin pojan. Minä ainakin kypsyin, ajan kanssa. Pitkään tuntui pahalta, etten koskaan saa tyttöä. Nyt olen lähinnä iloinen, että lapset ylipäänsä on tehty ja tässä ollaan joka päivä kauempana pikkulapsivaiheesta ja omalla elämälle on koko ajan enemmän tilaa.

Lapsiaan ei tosiaan voi valita, joten sen kanssa sitten eletään, miten asiat nyt sattuu menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän