Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ällöttää/ärsyttää omassa miehessä?

Vierailija
18.07.2012 |

Mietinpähän tässä vaan omaa miestä, ja noita asioita löytyy kyllä turhan paljon... Osa ehkä on ihan hölmöjä, mutta ne vaan ärsyttävät/ällöttävät suunnattoman paljon :D

-hän pureskelee ruokaa muutaman kerran ja nielaisee (oikein näytti kerran miten hän pystyy nielaisemaan kokonaisen kierremakaroonin, täysin kokonaisena, sellaisen pitkän siis... ällöttävää!! meni ruokahalu sillon :D)

-hän ei tiennyt ennen ettei pakaste ranskalaisia sulateta ennen paistamista (oli tähän asti sulattanut pöydällä tai mikrossa ne ja sitten tunkenut uuniin..)

-kun hän röyhtäisee, se kuulostaa aivan kiljaisulta

-kertoo samat jutut miljoona kertaa, ja aina niin tohkeissaan ettei väliin saa sanottua että olen kuullut tuon jo sata kertaa tällä viikolla..

-muljauttelee (kuulema aikansa kuluksi..) silmiään jotenki ihan oudosti :/ :D

-kun hän tulee halaamaan, hän ottaa sormenpäillä vyötäröltä kiinni, ai että se tekee kipeetä!!

-kun puhumme puhelimessa, melkeinpä jokatoinen sana on "semmosta.., oivoi.., joopa.." sama koskee usein myös viestejä

Onhan noita, ei pysty ees nyt muistaa kaikkia...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien puristelu samalla virnistellen

Kyyryssä oleminen - miehellä muutenkin erittäin huono ryhti, mutta hänestä on hauskaa korostaa tätä piirrettä ja olla kuin vanha ukko

Vierailija
2/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon, etten halua jotain kaappia, joka on jäänyt turhaksi hänen vanhempiensa kotoa, niin on aivan turha sanoa ei. Jankutus jatkuu kunnes olen sanonut tarpeeksi monta kertaa putkeen ei, sitten se taukoaa ja jatkuu taas viikon tai kuukauden kuluttua. Ja jatkuu ja jatkuu! Lisäksi hän kielloistani huolimatta aina "on vähän selvitellyt", mittaillut, keskustellut vanhempiensa kanssa miten meille voisi joku typerä hylly tai piano sopiakin ja "pitää vielä jutella vaimon kanssa" tai on nettaillut koneelta haluamiansa juttuja ja jättää ne minulle ikkunaksi auki. Lopulta yleensä kuukausien, vuosien jankuttamisen jälkeen myönnyn, kun en jaksa enää kuunnella sitä inttämistä. Ja minua harmittaa, kun nykyään kämppä alkaa olla jo täynnä miehen jankuttamisen tuloksia, huonekaluja ja huonejärjestyksiä, joista en itse pidä tai jotka minusta ovat epäkäytännöllisiä. Tällä hetkellä hän jankuttaa portaiden maalaamisesta (en haluaisi maalata eri väriseksi, tästä on väännetty kolme vuotta), nurmikosta (haluaa ostaa uuden nurtsin valmiina rullina, minä en koska se on kallista ja nykyisessä nurtsissa on vain pari pientä sammalkohtaa) ja haluaa kaataa pari puuta pihalta, minä en.

Nyt just ärsyttää erittäin paljon, koska myönnyin vastikään siihen, että kolme omaa, kivaa kirjahyllyäni korvataan kalliimmalla, miehen vanhemmilta turhaksi jääneellä hyllyllä. (Mies jankutti tästä hyllyasiasta kuusi vuotta enkä enää jaksanut, vaan myönnyin ottamaan sen yläkertaan, mies olisi halunnut sen olohuoneeseen.) Tänään se rotjake raahattiin meille kotiin ja olen yrittänyt sovitella kirjojani siihen. Eivät ne mahdu yhtä hyvin. Osa ei mahdu ollenkaan ja osa vain makuulleen pinoihin, koska hyllytasot ovat naurettavan matalat. Lisäksi hylly näyttää tosi rumalta ja massiiviselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vessapaperia ei voi juuri ikinä laittaa sitä uutta rullaa.

-Roskapussi täytetään niin täyteen että joku muu (eli minä) sen viittii vaihtaa.

-kännykkä kädessä ensimmäisenä aamulla ja viimisenä ja silti ne samta uutiset pitää lukia vielä läppäriltä

Vierailija
4/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-orjallinen rutiineista kiinnipitäminen, lomallakin nukkumaan viimeistään klo 22!

-järkyttävä pihiys

-talousppaperin tolkuton törsääminen (=paradoksaalista kyllä!)

-äärimmäinen ennakkoluuloisuus kaikkia "vieraita" ruoka-aineita (=pesto, valkosipuli, majoneesi (!) jne) kohtaan

- pukeutumisessä jämähtäminen 90-luvulle

- jne. jne.

Vierailija
5/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällä hetkellä sinkku. Ihanaa lukea näitä viestejä, tulee kumma kyllä semmoinen olo, että nyt äkkiä miestä peliin. Teidän viestinne ovat oikeasti aika hellyttäviä.

Vierailija
6/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Wc:stä pitää huudella asioita raotella samalla ovea tai sitten pitää sille erikseen huomauttaa, että ovi kiinni! Puhuu myös puhelimessa pa***lla istuessaan... Oikee sosiaalisen toiminnan keskus, mrrh!!!

Vierailija
7/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pesee käsiään liian harvoin.

- Luulee olevansa aina oikeassa.

- Jos mietin jotain lomamatkaa tai shoppailua, niin luulee mun heti olevan menossa/maksamassa. Ihan kuin ei saisi haaveilla ja unelmoida ääneen.

Vierailija
8/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä yhtään mikään! Rakastan miestäni kaikin puolin.

Vierailija
9/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin jotain lomamatkaa tai shoppailua, niin luulee mun heti olevan menossa/maksamassa. Ihan kuin ei saisi haaveilla ja unelmoida ääneen.

Että on siinä isä ollut joskus ihan syystäkin huolissaan.

Vierailija
10/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hengitys haisee kaatopaikalle. Ei käyä deodoranttia eikä partavettä. Kilahdin toissapäivänä aiheesta. Muuten tosi sisäsiisti. Ei piereskele mun kuullen, vessaasiat hoitaa diskreetisti jne

Vierailija
11/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo liikaa olutta.

Vierailija
12/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rasittaa joskus vanhaa väsynyttä akkaa. No, mitäs otin 10 vuotta nuoremman miehen.

Ärsyttävän optimistinen myös. Esim. ulkoillessa minä saatan huomata ja kommentoida seuraavanlaisia: on liikaa hyttysiä, alkaa varmaan pian sataa, kyllä on rumia nuo uudet talot jotka on rakenteilla, taas on koiranpaskaa tienvarsilla kun ihmiset ei kerää. Mies ei tuollaisia epäkohtia huomaakaan vaan kommentoi esim: onpa kaunis perhonen, kesäsade on ihanan raikasta välillä, katso tuota pikkulintua joka tuli lähelle onpa se kaunis, kiva kun rakennetaan uusia taloja niin alueelle tulee palveluita.

Usein tunnen itseni mieheni kanssa aivan todella huonoksi ihmiseksi koska hän on joka suhteessa minua niin paljon parempi. Ulkoisesti viehättävämpi, nuorempi, optimistisempi, aktiivisempi, siistimpi, tunnollisempi. No ainoa mun plussa on että on mulla sentään korkeampi koulutus ja parempi palkka.

Vierailija
13/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain näyttää olevan nämä "perinteiset" asiat ongelmana, mitkä tosin myös ovat erittäin rasittavia.. itse olen vaan miettinyt että onko tuo oma mies jotenki erityisen outo tapaus kun niin paljon on outoja tapoja yms. mutta ei näköjään, näitä tapoja näyttää löytyvän joka taloudesta :D ja vielä muutama mitä tuli mieleen..

-hänellä on jokin ihmeen pakko mielle rämpätä tuulilasinpyyhkijöitä, satoi sitten vettä enemmän tai vähemmän. käsi koko ajan vivussa kiinni...

-jääkaapista närkkiminen ihan joka ikisessä välissä

-valittaminen ettei ole siistejä/ehjiä vaatteita tarpeeksi. minä kun ostan, ei kelpaa ja itse ei missään nimessä voi mennä kauppaan koska se on naisten homma.

Vierailija
14/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvin. Kaikki sillä sujuu aina hyvin. Uskomattoman paljon tuttuja ja aina kysytään joka paikkaan. Ei edes liho, ja näyttää aina hyvältä. Tää ärsyttää oikeesti tosi paljon. Nykyään on toimittaja ilman mitään koulutusta, laitto vaan juttuja toimitukseen ja siitä se lähti. Ja palkkakin tuplasti mun, grr.

Vierailija
15/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvin. Kaikki sillä sujuu aina hyvin. Uskomattoman paljon tuttuja ja aina kysytään joka paikkaan. Ei edes liho, ja näyttää aina hyvältä. Tää ärsyttää oikeesti tosi paljon. Nykyään on toimittaja ilman mitään koulutusta, laitto vaan juttuja toimitukseen ja siitä se lähti. Ja palkkakin tuplasti mun, grr.

Perhetutut vihjailevat kuinka onnekas minä olen kun tuollainen mies, miehelle ei koskaan sanota minusta niin. Sanottu myös kuinka se pian viedään minulta. Mun mies on erittäin komea ja vieläpä mukava...minä en näköjään mitään muiden silmissä

Vierailija
16/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raaski kaupasta ostaa nitään, ennen kuin on syöty entiset. Haukkuu minua, miten olen ennen huorannut, ei pidä paikkaansa. Viime yönä herätti minut 4 aikaan haluaa tulla lähelle, siis tyydyttämään itseään.

Vierailija
17/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, meillä taitaa olla sama mies!!! :) Jättääkö keskenpitoisia vaatteita myös aina joka puolella ja kun mainitsen asiasta, vastaus on, että aikoo vielä samana päivänä laittaa päälle niin turha viedä kaappiin/pyykkikoriin? Muuten maailman ihanin mies ja isä :)

Vierailija
18/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- syö suoraan jääkaapista ja jättää tyhjät astiat sinne

- vie hissuksiin kaikki mun työkalupakkiin, keittiöön tai siivouskomeroon ostamani välineet ja työkalut ja piilottaa ne autotalliin

- ei pese hampaitaan riittävän usein, henki haisee

- kulkee aamuisin alasti pitkin poikin, ei edes kalsareita

- jättää kaikki vaatteensa aina lattialle, jos käsken korjaamaan ne pois niin pistää kaikki myttynä pyykkikoriin mun pestäväkseni, yhtään katsomatta mitä mytty sisältää (usein sieltä löytyy muutakin kuin vaatteita)

- kaivaa nenäänsä ja yrittää salaa syödä räkäänsä

- ei katso onko vessanpytystä kadonnut vetämisen jälkeen kaikki pska vaan laittaa vain kannen kiinni (vähintään viikottain sinne jää joku floater, paljon useamminkin kakkarantuja)

- pitää telkkaria päällä aina, katsoi sitä tai ei

- kertoo omiin harrastuksiinsa liittyviä juttuja kaikille väkisin, ei yhtään välitä ovatko muut kiinnostuneita. Eikä edes kerro niitä kunnolla vaan pistää ihmiset arvailemaan, vihjailee ja pitkittää juttua

- kerskailee tekemistensä ja omistamistensa yksityiskohdilla nolosti, ikään kuin niissä olisi jotain erityisen hienoa tai kadehdittavaa (ei ole)

- kertoo jatkuvasti juttuja joissa hän on sankari ja muut eivät tajua mistään mitään

- ei korjaa mitään vaan ostaa heti uutta. Joskus pelkkä likaantuminenkin riittää.

- elää yli varojensa, vaikka onkin hyvätuloinen

Vierailija
19/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulen usein kun käy aamulla kusella ei pese käsiään ja menee jääkaapille.

käy pesulla 1 - 2 kertaa viikossa, välit samoilla alkkareilla.

kaljaa ja tupakkaa menee paljon.

erittäin pieni palkka.

lihonut ja välinpitämätön terveyden suhteen, ei käy hammaslääkärillä.

hoh hoijaa, paljon muutakin..en vaihtais kuitenkaan : )

Vierailija
20/52 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei huolehdi lasten hampaiden pesusta (miehen lapset siis, eivät muuten melkein ikinä pese meillä hampaita ellen minä muistuta... yök)

- Syöttää 2-vuotiaalle älyttömästi herkkuja ja sokeria (tosi hyvä kombo edellisen kohdan kanssa)

- Ei jaksa/huomaa laittaa puhtaita vaatteita kaappiin, vaikka olen pinonnut ne hänelle esim. sängyn päälle valmiiksi

- Ei koskaan löydä mitään, joka päivä hukassa puhelin, avaimet ja ihan mikä tahansa oikeastaan

- Ei pese omiakaan hampaita läheskään joka päivä, muuten kyllä käy suihkussa päivittäin jne

- Ei muista mitään

- Ei tajua, että lakanat oikeasti pitää joskus vaihtaa (poikamiesaikoina ei koskaan kuulemma vaihtanut)

- Vauvan vaatteet on ihan ok pestä hajullisella pesu- ja huuhteluaineella ja alle 1 v:n hampaita ei tarvitse pestä (mikä helvetti tää hammasjuttu oikeasti on...)

- Kaikki tavarat jäävät just siihen mihin ne kädestään laskee kunnes minä ne siitä korjaan

..mutta...eipä noista mikään ärsytä oikeasti erityisen paljon. Ainoa kauhistus on nuo hammasjutut ja lasten ruokailut, pelottaa jo etukäteen vauvan syntymä ja kasvu.