Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on rv 5+5 ja ekan kerran meinasin yrjötä töissä :/

Vierailija
18.07.2012 |

Hyvin lähellä oli,mutta onneksi meni ohi..

En tajua miten tulen selviämään vielä 2 viikkoa töissä ennen lomaa..ekassa raskaudessa käytännössä asuin veskissä kuukauden ajan

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori : ) Onnea! Voisitko saada sairaslomaa jos äityy pahaksi? Eihän siinä varmaan töitä tehdä jos asuu vessassa. Huh, onneksi itsellä ei ole ollut noin pahaa. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän tuosta nyt vielä tiedä tekeekö työkyvyttömäksi. Itse jouduin parissa raskaudessani ykäämään pari kertaa töissäkin (asiakaspalvelu) ja ilman saikkua selvisin. Koetahan syödä välipaloja, illat lepäät jos pystyt ja yrität ottaa rennosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä saikkua joo mutta en mä viitsis kun on töissä niin kiire ja vähän porukkaa.. Toivottavasti keksin jonkun helpotuskeinon tai jotain..ap

Vierailija
4/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin vaikka karkkia pahimmilla viikoilla. Salmiakkikarkki aina välillä auttoi aika hyvin. Myös lasi piimää tehosi nälkään jos ei just ehtinyt syömään. Oli nopeasti juotu jos tuntui sille että NYT sitä ruokaa!!!

Vierailija
5/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oksensin rv 17 saakka monta kertaa päivässä. töissä oli aika jäätävää. saikkua jouduin ottamaan kerran, kun en päässyt vessan lattialta ylös. muutoin menin kyllä aina töihin, asiakaspalvelussa olin, kävin vaan sit juoksemassa välillä vessaan...:(

mulla vaan oli takaraivossa koko ajan se että "raskaus ei ole sairaus" eikä luonto antanu periks et ois sen takia hakenut sairaslomaa.

pelonsekaisin tuntein odotan toista mahdollista raskautta, miten sitten jaksan töissä...työ on muuttunut nyt seisomatyöksi ja asiakaspalvelua edelleen, ei tuu olee helppoa..

Vierailija
6/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksentelin viikolle 13 asti joka päivä. Sairaslomalla yhteensä kuukauden ja viikottain verikokeissa kaliumit/natriumit tsekkaamassa. Kamalaa aikaa :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi