Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt tarviin kannustusta...

Vierailija
17.07.2012 |

olen saanut 5 kiloa laihdutettua muutaman viikon aikana, ja vielä paljon olisi työtä jäljellä... Tänä iltana iski hirveä syöpöttelyn tarve. Herkkuja teki mieli ja söinkin. Tsempatkaa pliis minua, eihän tarvii kaatua homman tuohon? Eihän? Minulla on vielä noin. 15 kiloa pudotettavaa, pystyn siihen. Mutta nyt meinaa kaduttaa nuo herkut.:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää pitää mässypäivä

Vierailija
2/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele järjellä! Olet pudottanut viisi kiloa, tämän iltainen herkuttelusi ei millään voi tuoda niitä takaisin, tuskin vaikuttaa painoosi mitenkään, jos et repsahda uudestaan. Kukaan ei myöskään kiellä laihduttamisen jatkamista, vaikka nyt herkuttelitkin.

Huomenna jatkat niin kuin tähänkin asti. Kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi vaikka niin että joakisen pudotetun viiden kilon jälkeen saat pitää mässyillan =D

Eli nyt ei ole morkkista, vaan tämä oli palkinto siitä että olet onnistunut pudottamaan jo 5kiloa 20kilosta, ei paskempi saavutus =)

Tsemppiä jatkoon, seuraava herkuttelu on sitten palkinto kun on 10kg lähtöpainosta tippunut =)

Vierailija
4/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei mene laihduttaminen pieleen yhen herkku repsahduksen takia.:) mutta tuli vaan morkkis itelle. Menee ohi ja huomenna hyvä päivä. Ehkä olisi hyvä jopa kerran viikossa sallia itelleen joku pieni herkkuhetki. Ettei tulis ahmittua...

Vierailija
5/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jääkaapista rahkaa, tai kulhossa on päärynöitä tai kirsikoita tai tai tai :)

tsemppiä, kyllä se läski siitä katoaa!

t. 25kg laihduttanut

Vierailija
6/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mansikoita löytyy tuoreenakin.:) kiitos kun kannustatte. Haluan niin kovin saada pois kaikki kilot jotka raskauksien aikana on hiipimällä tulleet. Oma olemus ällöttää eikä tunnu ees omalta! Jouluun mennessä tuo tavoite on saavutettu. :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä