Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis pitääkö kesähäissä olla hamen kanssa sukkahousut?!

Vierailija
17.07.2012 |

Käytiin hiljattain häissä ja tajusin, että olen koko hääpaikan ainoa nainen, jolla ei ole sukkahousuja! Kesähäät lämpimällä ilmalla siis kyseessä.

Olen miettinyt paljon hääjuttuja mutta täytyy myöntää, että sukkahousuasia ei käynyt mielessäkään ennen häitä.

Onko kaikilla tosiaan ihan yleisesti tiedossa, että pitäisi olla sukkahousut häissä?

Mulla oli aika pitkä hame kyllä, mutta silti.

Onko teillä muilla aina kesällä sukkahousut häissä? Siellä kaikilla yli 10-vuotiailla naispuolisilla näkyi olevan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on akateeminen ja tienaa 10 000 euroa kuussa ja kokkaa ystävien kanssa nyyttikestejä ja viettää monet häät Kämpissä ja pitää sukkahousuja päässäänkin kesällä kun niin pelkää, että on wt.

Et ole vielä ollut täällä tarpeeksi kauaa.

Minä joka vedin sukkahousut vessassa pois olin Vanhassa kirkossa vihkimisessä ja sen jälkeen varsin arvokkaassa paikassa hääjuhlassa. Vieraat hyvin toimeentulevia, sivistyneitä ja koulutettuja. Silti, ei sukkahousuja. Mutta me ei pönötetty paikasta huolimatta, me juhlimme!

Vierailija
22/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse niin kuvittelettekin.

Sitä paitsi sukkahousuja on sellaisiakin, joita tuskin huomaa, mutta jotka tasoittavat ihonväriä ja peittävät pienet virheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois.

Vierailija
24/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lapset jää pois, ei mene paikalle ollenkaan :D

Vierailija
25/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä sukkahousut on aivan superjuntit, vaikka olisi missä Klaus Koossa juhlimassa.

Vierailija
26/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri ostamassa sellaiset tuleviin kesähäihin. Kesällä hyvä paksuus on jopa 8 den - ei taatusti peitä rusketusta. Eikä sitten mitään kiiltäviä huora-sukkiksia!

Olen aina ollut häissä sukkahousuissa. Toki joskus stay upeissa (helteille parhaat), mutta sääret verhoiltuna kuitenkin. Viime kesänä riisuin maalaishäissä sukat kesken illan yli 30 asteen helteen vuoksi. Nämä olivatkin sellaiset häät, että vieraita jopa crocseissa eli mun sukkahousujen puute ei tuntunut missään...

Vierailija
27/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä peeping Tomia puolisonaan ;-)

Vierailija
28/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin ne pois, kun mulla oli pitkä hame ja korkeat korot, inhoan sukkiksia ylikaiken.

ja onneksi jätin, osui törkeä hellepäivä ja hikoilin muutenkin aivan tajuttomasti!

viime kuun morsian

Vierailija
29/47 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin ne pois, kun mulla oli pitkä hame ja korkeat korot, inhoan sukkiksia ylikaiken.

ja onneksi jätin, osui törkeä hellepäivä ja hikoilin muutenkin aivan tajuttomasti!

viime kuun morsian

Vierailija
30/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat häät, olin siis morsian, eikä sukkahousuista tietoakaan. En pidä niitä muutenkaan, miksi sitten tärkeinä juhlapäivinä?

Vierailija
31/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin näillä säillä. Ja muutenkin, sillä jalat näyttävät paremmilta sukkisten kanssa ja näyttää kunnolla pukeutuneelta.

Vierailija
32/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä häihin saa mennä aika vapaasti pukeutuneena. Naisilla ei ole pakko olla pitkää iltapukua ellei ole kaaso tai vastaavassa asemassa. Jos hameen tai menkon malli ja väri on sellainen ettei sen kanssa kesäisin tarvitse käyttää sukkahousuja niin sitten ei tarvitse.

Vierailija
33/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasoittaa kauniisti ihon väriä (kun valitsee oikean väristet!)

Toisekseen, jos kesähelteellä en käyttäisi sukkahousuja juhlissa, olisi minulla ainakin helvetin hikiset ja yhteen hinkkaavat reidet.

Ja tuskin tämäkään palsta on pullollaan tikkulaihoja mallin näköisiä naisia joilla reisien välissä on kymmenen sentin rako.

Minut varmaan luokitellaan sosiaalisen statukseni ym. muiden kliseiden perusteella wt:ksi, mutta koskaan en vielä ole sukkahousuitta ollut juhlissa.

Jos on oikein pitkä mekko, niin voihan sitä sitten käyttää polvi tai nilkkasukkia, jos on niin kauheaa pukeutua sukkiksiin.

Vierailija
34/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olin kaasona. Tiesin "säännöstä" mutta en ole niin tyhmä että kesähelteellä eläisin typerien sääntöjen mukaan.

Vierailija
35/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ainoa.... :( Ja vieraat olivat ihan normaaleja fiksuja suomalaisia..... ;) Ja kyllä mua kadutti ne sukkikset :D

Jos häät on Kämpissä tai Klaus Koossa niin sukkahousut löytyy kaikilta. Tason mukaan, nääs.

Hei Hyacint! Ai että ihan Kämpissä tai Klaus Koossa! Aika trashyä tuollainen elvistely jollain juhlapaikalla...

Ja mitä sukkahousuihin tulee: juhlapari ei varmastikaan käytä iltaansa vieraidensa säärten syynäämiseen, ja niille jotka syynäävät: juhlat on juhlimista varten!

Vierailija
36/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut kukaan paljain kintuin vaikka oli vaan rippijuhlat ja kesähelle. Tuosta päätellen mun tuttavapiirini on aika hienoo.

Vierailija
39/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalla säällä näyttävät ahdistavilta. Suosin säänmukaista pukeutumista.