Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkaa lähihoitajaksi, uskallanko nukkua yöni rauhassa?

Vierailija
17.07.2012 |

Mieheni aloittaa opinnot lähihoitajaksi ensi kuussa. Ala on hänelle varmasti sopiva, mieheni on hyvin empaattinen, rauhallinen ja hyväsydäminen.

Näin naisena vaan mietityttää, että mitenhän rauhassa hän saa olla noin naisvaltaisella alalla? Mieheni on miehekäs ja raamikas, kääntää monen naisen pään. Lähihoitajat, sairaanhoitajat ja nykyään lääkäritkin ovat enimmäkseen naisia… tuohon joukkoon mahtuu tietysti jos jonkinlaista sutturaa ja pimatsua. Saavatko miehet olla naisvaltaisilla työpaikoilla miten rauhassa vai onko siellä koko ajan joku vonkaamassa tai vokottelemassa pahoille teille ?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et todellakaan uskalla. ALa täynnä flirttinaisia, jotka viisikymppisinäkin vokottelee mm omaisia työkaverista puhumattakaan. Kamalaa seurattavaa. Tällaset hortot sitten pääsee jopa vuoden hoitajiksi.

Vierailija
22/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä uskalla. Siellä on hyvännäköisiä naisia töissä. Hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää... ja miehesi on täysin itseään hillitsemätön tampio, joka on jokaisen naisen vietävissä, joka vähänkin älyää ehdotella? Ehkä voisit mennä aina hänen mukaansa kyyläämään, niin olisi ainakin itselläsi parempi mieli. Ihan oikeasti. Mistä teitä oikein sikiää? 

Vierailija
24/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti komea mies saa olla aika rauhassa työpaikoilla. Harvasta on sitä iskemään, pakkien pelossa. Oikein Kaunista naista ei myöskään miehet lähesty, ei välttämättä edes humalassa.

Vierailija
25/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hoitoalalla oleva hyvännäköinen mies suorastaan revitään riekaleiksi :)

Vierailija
26/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidankin poikamiehenä lukea itseni näin myöhemmällä iällä sairaanhoitajaksi, jos kerran on noin kivasti tavaraa tarjolla opiskeluaikana ja töissäkin. Siitä kun käy koko kurssin ja osaston läpi, niin on hyvät välit kaikkien kanssa.

Ööö, ei kaikki miehet kyllä kelpaa eli jos et ole komea ei sua kukaan siellä katso

Vierailija
27/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama asia jos kaunis nainen menee raksalle töihin. Kyllä siellä on miehet mielin kielin :)

Vierailija
28/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähihoitajamiehenä voin kertoa, että vientiä ei ole juuri ollenkaan tai en sitä ainakaan ole huomannut.

Nykyisin tinderin aikakautena ihmisillä ei ole enää samanlaista intressiä pariutua esim työpaikalla kuin ennen näitä netin deittipalveluita.

Vierailija
29/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä kiinni kellä on vientiä ja kellä ei.

Vierailija
30/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsun pillua tekisi mieli

Vierailija
31/40 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsumiehet on empaattisia ja sosiaalisia, melkein kaikki.

Vierailija
32/40 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on tyhmä jos pettää sua, hommaa oikea mies.

Vierailija
33/40 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä me aina nussitaan yökkönä ollessa miespuolisten työkavereiden kanssa. Liinavaatevarastossa vain lihaa piiloon. Meillä on oikein kilpa, kuka saa Jussin kanssa tehdä yövuoroja

Vierailija
34/40 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsumiehet <3

Vierailija
35/40 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hot man lähihoitaja, varsinkin vanhuspuolella

Vierailija
36/40 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähihoitajamies. Olihan se kulta-aikaa kun pitkän vaikean suhteen jälkeen erosin, sen jälkeen aloin nauttia ja panin työkavereita. Mukaan mahtui hoitsukollegojen lisäksi niin lääkäreitä, psykologeja, sihteeriäkin taisin polkaista kerran kännissä.

Silti en huomannut että mua olis mitenkää piiritetty. Mukava ja reilu kun on kaikille, ei se muuta tarvi kuin oikean hetken. Eniten ihmetytti se että monet varmasti tiesi touhuistani, silti ne itsekin halusi sekstailla mun kanssa. Nykyään olen uudessa suhteessa ollut jo tovin, suhde löytyi aivan muualta kuin töistä, sen jälkeen en ole työkavereihin enkä kehenkään muuhunkaan koskenut.

Vierailija
37/40 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuori perushoitajamies ja olen nussinut kaikkia kesänuorista (eli kesätöissä oleva alaikäinen nuori) ylilääkäreihin, edestä ja takaa.

Pituutta minulla on 160 ja vyötärön ympärystä saman verran.

https://fi.iherb.com/c/iherb-brands?rcode=mop737

Vierailija
38/40 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on hirveesti vientiä jollain minimipalkkaisella lähihoitajamiehellä. Ei kyllä nappais yhtään, mua kiehtoo äly.

Sehän se kiehtoo mikä itseltä puuttuu.

39/40 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on paljon viettäviä hoikkia filippiiniläisiä hoitajia varo vain ;)

Vierailija
40/40 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairaanhoitajamies ja olen 10 vuoden aikana pannut vaikka kuinka monen naiskollegan kanssa. Mutta ole rauhassa, siihen tarvitaan kaksi ja jos miestäsi ei kiinnosta, ole huoleti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan