Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkaa lähihoitajaksi, uskallanko nukkua yöni rauhassa?

Vierailija
17.07.2012 |

Mieheni aloittaa opinnot lähihoitajaksi ensi kuussa. Ala on hänelle varmasti sopiva, mieheni on hyvin empaattinen, rauhallinen ja hyväsydäminen.

Näin naisena vaan mietityttää, että mitenhän rauhassa hän saa olla noin naisvaltaisella alalla? Mieheni on miehekäs ja raamikas, kääntää monen naisen pään. Lähihoitajat, sairaanhoitajat ja nykyään lääkäritkin ovat enimmäkseen naisia… tuohon joukkoon mahtuu tietysti jos jonkinlaista sutturaa ja pimatsua. Saavatko miehet olla naisvaltaisilla työpaikoilla miten rauhassa vai onko siellä koko ajan joku vonkaamassa tai vokottelemassa pahoille teille ?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa et on koko ajan joku vonkaamassa, miehesi tuskin ehtii tehdä töitäkään. Ja ne yövuorot.. siis hoitoalalla on juuri tämän vuoksi niin vähän miehiä töissä, koska harva uskaltaa tulla. Kahvihuoneessa on oikee kissatappelu miehistä!

Vierailija
2/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin poikamiehenä lukea itseni näin myöhemmällä iällä sairaanhoitajaksi, jos kerran on noin kivasti tavaraa tarjolla opiskeluaikana ja töissäkin. Siitä kun käy koko kurssin ja osaston läpi, niin on hyvät välit kaikkien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mielenkiintoisia stereotypioita hoitotyöstä.

Jos luotat mieheesi, mitään ongelmaahan ei ole olemassa? Vai pidätkö miestäsi niin vastuuttomana että on noin vaan naisten "vietävissä".

Vierailija
4/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voihan lähihoitaja joutua työssään kohtaamaan juoppoja/narkkareita/sekakäyttäjiä joilla mahdollisesti hiv ja/tai hcv.

Vierailija
5/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ovat tuollasia ja sitten, ajattelepa sitä itse työtäkin! Miehes varmaan peseekin ihmisiä. Naisiakin eivätkä he ehkä kaikki ole vanhoja mummeleita. Miehesi ehkä pesee heiltä ALAPÄÄTKIN.

Sinuna en nukkuisi enää ikinä.

Vierailija
6/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit vaikka olisikin?

Vierailija
7/40 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret sh:t haluavat itselleen kumppanin/miehen, ja osa toki haluaa testata viehätysvoimaansa eli treffejä ja sänkyyn. Vanhemmat, siis puuma-osastolla, ovat väljähtynessä liitossa tai eronneita, he haluavat seksiä...

Ja siellä missä on paljon naisia ja vähän miehiä, voi naisten kesken syntyä näyttämisen halua - kilpaillaan, osoitetaan omaa viehätysvoimaa, kuka saa sen osaston ainoan uroksen itselleen. En sano tätä moittiakseni, miehet ovat tässä asiassa vielä pahempia ja me ihmiset vaan olemme seksuaalisia olentoja, vaikka yrittäisimmme olla kuinka älyllisiä ja fiksuja.

Tämä naisten aktiivisuus parisuhde- ja sänkyosastolla on ilmeisesti edelleen jonkinlainen tabu ??

Vierailija
8/40 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköinenkin, ei mikään nyhverö. Ja nukun yöni rauhassa.

Vierailija
9/40 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä sanotaan panimoksi.

t. "hoitaja"

Vierailija
10/40 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hirveesti vientiä jollain minimipalkkaisella lähihoitajamiehellä. Ei kyllä nappais yhtään, mua kiehtoo äly.

Vierailija
11/40 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hirveesti vientiä jollain minimipalkkaisella lähihoitajamiehellä. Ei kyllä nappais yhtään, mua kiehtoo äly.

Ihan sama minkälainen mies on kunhan on älyä ja pksu lompakko :)

Vierailija
12/40 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hoitajat ole sen kummempia kuin naiset yleensä. Eli jos miehesi pärjää sortumatta pettämiseen muualla, niin miksei naisvaltaisellakin alalla?

Ja taitaa olla hoitoalalla sen verran paljon töitä, ettei siellä ehdi pahemmin pelejä pelaamaan...vapaa-ajalla toki - jos kiinnostusta on.

Vierailija
14/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolle miehelle joka harkitsi hoitajaksi opiskelua. Helpommallakin pääsee. Mene baarin tiskille töihin. Olin yhden illan tuuraamassa enkä ole koko elämäni aikana saanut naisilta niin paljon huomiota ja ehdotuksia kuin kyseisenä iltana. Vuoron jälkeen tunsin itseni John Travoltaksi.

Seuraavina päivinä piti sitten totutella takaisin harmaaseen arkeen.

Vierailija
15/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...opiskeluaikana oli sutinaa ja menoa ankarasti (olen mies sh). Ja on sitä töissäkin - jos haluaa. Sopiva mies (miehekäs, siisti jne.) saa kyllä hoitoalalla naista jatkuvasti edestä ja takaa ... mutta ei kenenkään ole pakko tällaiseen ryhtyä, omalla käytöksellään voi pysytellä rauhassa ja kaidalla polulla.

Vierailija
16/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisuutensa vuoksi? _NOT_ :DD

Vierailija
17/40 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin flirttailu on taattua...se jos mikä piristää työpäivää. t:sh

Vierailija
18/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyvännäkösellä ja mukavalla lähihoitajamiehellä on valtavasti vientiä hoitajien keskuudessa. Ei lähihoitajan palkka niin huono ole kuin väitetään. Pk-seudulla lisien kanssa noin 3k.

Vierailija
19/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuolle miehelle joka harkitsi hoitajaksi opiskelua. Helpommallakin pääsee. Mene baarin tiskille töihin. Olin yhden illan tuuraamassa enkä ole koko elämäni aikana saanut naisilta niin paljon huomiota ja ehdotuksia kuin kyseisenä iltana. Vuoron jälkeen tunsin itseni John Travoltaksi.

Seuraavina päivinä piti sitten totutella takaisin harmaaseen arkeen.

Lol.

En paljo perustaisi kännisten naisten huomiolle. Känninen mies sama asia. Ihan yhtä tyhjän kanssa jos känninen mies tulee minua iskemään. Yrittää iskeä kaikkia. Selvinpäin toisiaan lähestyvät ihmiset on aidosti kiinnostuneita.

Vierailija
20/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pariskunnan jossa mies on lähihoitaja ja vaimo lääkäri. Lapsia on ja olleet yhdessä liki 30 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme