Sisunaiset 16.7.
Hei vaan. Ajattelin tehdä uuden aloituksen, jos vaikka elokuun lähestyessä aktivoituisimme.
Oma paino on nyt tasan 70 kg. Eli sama kuin keväällä alimmillaan. Reilun vuoden takaiseen pohjalukemaan on matkaa vielä 1,5 kg.
Liikkumaan en oikein meinaa päästä kunnolla. Eli ruokavalion avulla menen. Nyt olen pitänyt herkut aika minimissä.
Toivottavasti jonkun vastauksen saisin tähän pinoon jo ennen elokuutakin...
Kommentit (2)
Paljon mukavampi taivaltaa matkaa hoikempaan minään muiden kanssa ja seurata omaa kehitystä näiden ryhmän päivitysten muodossa. Olisi siis enemmän kuin mahtavaa, jos porukkaa taas saataisiin kasaan ja homma aktiiviseksi!
Omaa napaa sen verran, että tänään aamupaino 72.7kg, joten oikeaan suuntaan menossa. :)
Tsemppiä kaikille ja tulkaahan porukkaan mukaan vanhat ja uudet!
Enkä oo tainnu kirjottaa koko kesänä. Nyt on pakko. Toivottavasti saadaan tämä porukka kasaan taas. Ei mulla oikeen yksin onnistu. Paino on n.73 kiloa, parilla sadalla grammalla vaihtelee päivittäin, välillä ylös, välillä alas. Alkukesästähän painoin n. kilon vähemmän. Hyvä kuitenkin, ettei enempää oo tullu. Liikkumaan en oo oikeen päässy minäkään ja syömytkin oon melkeen ihan mitä vaan. Nyt oon taas muutaman päivän koittanu pitää itteni kurissa. Nyt kaikki muutkin ilmottamaan itestään!