Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekseen sammuileva kännykkä. Mikä avuksi???? Akku on uusi

Vierailija
17.07.2012 |

ja oikeestaan vasta uuden akun vaihdon jälkeen hoksasin luurin katkovan virtaa itsekseen parin tunnin välein. Prkl!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vie puhelin huoltoon. Itse sain ainakin Nokian malleissa tuollaiset viat takuun piikkiin, vaikka olisi ollut kuinka vanha puhelin tahansa.

Vierailija
2/8 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään käsitystä... Espoossa asutaan. Tietääkö joku?? Akun ostin kesälomareissulla keskisuomalaisesta kaupasta eikä sinne ole nyt lähiaikoina aikeita mennä...

ap

tai vie puhelin huoltoon. Itse sain ainakin Nokian malleissa tuollaiset viat takuun piikkiin, vaikka olisi ollut kuinka vanha puhelin tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama vika nykyisen puhelimeni kanssa uutena. Käytin sitä takuuhuollossa pari kertaa mutta evät saaneet korjattua.

Lopulta korjasin sen itse laittamalla muutaman kerroksen teippiä akun ja kannen väliin. Ei ollut enää akku löysällä ja ongelma katosi.

Vierailija
4/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sama juttu, mutta ollu jo sen aikaa ettei kai mene takuuseen :( LG:n kosketusnäyttö ja tässä on puhelin jota muuten kyllä  rakastan joten aikalailla ärsyttää tommonen sammuilu. Vienkö huoltoon vai mitä teen? :O

Vierailija
5/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin vanhassa puhelimessa pari pientä siivua paperia akun ja kannen väliin. Se riitti pitämään akun paikoillaan eikä puhelimesta enää katkeillut virta :)

Vierailija
6/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on nostanut mun aloittaman ketjun...

Pakko kertoa teille, että arvatkaapas mitä tälle aloituksessa mainitulle luurille kävi?!

No, vein sen Nokian huoltoon sen jälkeen kun olin tehnyt aloituksen. Tuomio kuului, että joku osa puhelimen sisällä oli sökö eikä sitä voi korjata. Roskikseen koko luuri siis.

Harmitti vietävästi. Ajattelin, että no katsellaan vähän aikaa. Kuitenkin mietin jo uutta luuria ja kävin kaupoissa vertailemassa niitä. Päätin lopulta, että minkä luurin ostan.

Nyt voi sanoa, että onneksi en ole hankintojen suhteen maailman nopein :) Nimittäin myöhemmin syksyllä lähdin rantalomalle ja luuri tietty mukana. Kuinka ollakaan - tuon reissun aikana luuri "parantui" itsestään!!!! Ei sammunut siis kertaakaan, eikä ole sen koommin sammunut. (no nyt kun asialla kehun niin varmaan taas alkaa sammuttelemaan...).

En tiedä oliko lämpimällä ja kostealla ilmastolla osuutta asiaan, mutta viime syksyn jälkeen puhelin on todellakin toiminut kuten pitääkin. Pikkuisen tosin mietityttää, että laskuttiko Nokian huolto ihan hyvikseen, eli olivatko edes mitään viallista komponenttia löytäneet....

ap

Vierailija
7/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuomio on "joku osa sökö, eikä voi korjata", niin eikös se aikalailla paljasta sen, että korjaajalla ei ole hajua mikä on vikana? Noi paikat on usein rahastusta ja sillä minkä niihin joutuis käyttää, ostaa uuden puhelimen tilalle.

Vierailija
8/8 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siinä oli jotain rikki, niin eikö mene takuuseen tai kotivakuutukseen? Tai kuluttajansuojalakiin turvautuen, oletettavaan käyttöikään...?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme