Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen ollut kotona lapsen kanssa kun mies töissä

Vierailija
16.07.2012 |

siis itse vielä lomalla ja lapsi myös...ja nyt viihdyn kotona hyvinki.. olenko kauhea jos jään kotia 3v lapsen kanssa ja mies tekee työt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä elämääsi niinkuin parhaaksi katsot, sinun, lapsen ja miehen kannalta. Silleen tulee hyvä elämä : )

Vierailija
2/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies elättisi meidät..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu hoitaa lapsen ja kodin, sinä vain lusmuilet? Voi käydä ajan mittaan tylsäksi mutta ei sekään muille kuulu, miten elämäsi elät.

Vierailija
4/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+miehen illalla ;)

Vierailija
5/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kenenkään mielestä luuseri, jos hoidat oman osasi perinteiseen tapaan hyvin eli pidät kodin kauniina, perheen menot kurissa ja kasvatat lapset päivähoitoa paremmin. Mutta sitten, kun eroatte, sinusta tulee mihinkään ammattiin kelpaamaton yh-luuseri. Mahdollisesti, jollet mieti sitäkin etukäteen.

Vierailija
6/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole pakkomielle olla kotona tai käydä töissä. Minulla on vakityöpaikka ja olen ollut pitkään kotona lapsien kanssa ja olen palannut nopeasti joskus työmaalle myös.

Tottakai voi jäädä kotiin jos on oikeasti siihen varaa.

Sinulle ei tule eläkekertymiä mutta ei ne tietenkään ole kaikki kaikessa?

Mutta kyllä toki elämää kannattaa miettiä eteenpäin eikä elää vain tätä hetkeä: jos mies sairastuu eikä voi käydä töissä niin mitä teette? Jos mies kuolee niin miten sitten pärjäät?

Jos ajatellaan että miehesi on sinua vanhempi ja miehet kuoleekin naista aikaisemmin (varsinkin ne jotka joutuu painamaan raskaasti töitä elennon eteen) niin miehesi kuolee kenties sinua aikaisemmin ja mitä sillon? Ajatelkaa sitä sinun loppuelämääkin jollain turvalla.

Vai puhutko vain muutamasta vuodesta? Tilanne vaikka muuttuu kun lapsi menee kouluun?

Kivahan toi olisi! Ajattele miten ihanaa se olisi elää jos voittaisi 20 miljoonaa eikä miehenkään tarttisi mennä aamulla töihin. :)

Työnteko on kai rahan saamista varten, mielekkyyteen riittää vaikka toisten auttaminen?

Vierailija
7/7 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en 'osannut olla' kotona..

nyt ollut lapsen kanssa kotona ja nautin tästä.

rahasta ei huolta,vaikka sitten en saa itelleni kaikkea mitä haluan.. :D mutta luulen sen kestävän,,hahhah.