Kuinka usein te muut blondit värjäätte tyvikasvun?
Monta senttiä menee jo rumaksi? Tuntuu että koko ajan saa mennä kampaajalle. Konkurssi tulee kohta: (. Oma väri niin väritön ja vaaleat sopii, niin ei oikein innosta vaihtaa väriä.
Kommentit (24)
Suosittelen ostamaan notinolta kehitteen ja vaalennusjauheen. Itselläni Kallos-tuotemerkki toiminut loistavasti. Käytän tyvikasvuun 10vol kehitettä ja vaalennusjauhetta. Sitä pidän puoli tuntia. Oma sävy on luokkaa kuusi. Näillä aineilla ja ajoilla se vaalenee vaalean kellertäväksi jotka sitten sävytän.
Tavoitteena tason yhdeksän hiukset. Käytän Garnier Fructis 9.0 kestoväriä. Puolet väriaineesta (20ml,) siihen pakkauksen omaa kehitettä 20 ml ja vettä 20ml. Lähtökohtaisesti kestovärissä todennäköisesti hapete 20-30% eli laimennan sen puoleen, joka on hyvä sävytykseen.
Näillä saan kauniin ja tasaisen yhdeksikköblondin. Tämän teen 4-5 viikon välein.
Blondaan itse tyven n. 7-8 viikon välein, puoliso auttaa levittämään taakse hiusvärin. Oma väri on maantienharmaa. Pari hiusväripurkkia saa tarjouksessa n. 15 eurolla. Nyt kun inflaatio kiihtyy, varmaan moni siirtyy värjäämään itse kotiin.
Joitakin ärsyttää, että vastaillaan vanhoihin keskusteluuihin, mutta ihan sama.
Itse värjään korkeintaan kahden kuukauden välein juurikasvun, ja joskus saattaa venähtää helposti puolikin vuotta, jolloin värjään hiukset kokonaan. En todellakaan käy kampaajalla muutakin leikkauttamassa kuivia latvoja, koska nykyään jos otat leikkauksen sekä värjäyksen niin se maksaa jopa reippaasti yli 100e. Tiedän itse tämän siitä, että kävin jokunen aika sitten puolipitkän tukkani värjäyttämässä kampaajalla. Ja koska haluan säännöllisesti juurikasvun "pois", niin kaupan väreillä tosiaan jatketaan, koska mun lompakko ei tule kestää jatkuvaa juoksemista kampaajalla.