Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälainen paikka kouvola elää?

Vierailija
16.07.2012 |

kokemuksia kouvolasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset tykkäää, toiset ei

Mä viihdyn, mut oonki täältä kotosin ja paluumuuttaja.

Vierailija
2/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset itsekäitä, sisäänpäin lämpeeviä paskiaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea päästä päivystykseen. Kaikesta tingitään nyt, kun Kouvolan herrat on möhlinyt talouden kympillä.

Eli tiukilla oleva kaupunki. Keskustasta suurin osa liikkeistä siirtyy kauppakeskukseen ja keskustassa muutenkaan ei viihdy kun somalit ym.persaukiset sosiaalipummit maleksii aamusta iltaan ja kuseksii koko kävelykadun.

Eli tervetuloa Kouvolaan, kaakon mukavimpaan kaupunkiin!: )

Vierailija
4/4 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla ei niitä ole. Eli olen täältä kotoisin, sitten asuin opiskeljen aikaan muutaman vuoden muualla, nyt taas täällä toivottavasti loppuikäni.

Mulla siis on täällä kavereita, mutta osa niistä on vanhoja tuttuja, osa uusia. Jos olisin muualta kotoisin, niin niitä tuttuja ei olisi ihan niin paljon.

Sitten se viihtyminen on kiinni niin monesta asiasta, ettei toisen puolesta voi sanoa. Minä tykkään tanssimisesta, joten mun viihtyvyyteen auttaa se, että täällä on pari ihan hyvää tanssilavaa sekä talvitanssipaikka. On myös pari tanssiseuraa, joissa harrastaa, eikä Kotkan seuratkaan ole liian kaukana.

Jos sattuisit harrastamaan vuorikiipeilyä, niin Repoveden kansallispuistossa on erittäin hyvä kiipeilypaikka. Ja tietenkin siellä on muutenkin paikat eräilyyn.

Kymijoella on hyvät melontapaikat. Kirkkovenesoutuakin täällä treenataan paljon. Taisivat voittaa juuri Sulkavalla suomen mestaruuden kirkkovenesoudussa.

Kuntosuunnistuksia järjestää kaksi suunnistusseuraa. Jalkapalloa, pesäpalloa, jääkiekkoa, koripalloa täällä pelataan tasokkaasti ja noissa lajeissa on sen mukaisesti myös hyvin juniorivalmennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi