Yksikään lapsistani ei tuuppisi mummoja ja pappoja kumoon
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1657056/mummonkaataj…
Luin tuon ketjun, katsoin tuuppimisvideon ja olen pöyristynyt.
Millaiset kotiolot ja kasvatus on lapsilla jotka käyttäytyvät noin.
Leikitään ajatuksella jos kuitenkin jotain vastaavaa tapahtuisi, mitkä olisivat toimenpiteenne tapahtuneen jälkeen.
Itse mietin että olisin todella surullinen ja pohtisin miksi en ole onnistunut kasvattamaan lapsistani toisia ihmisiä kunnioittavia. Keskusteltaisiin vakavasti. Pyytäisi anteeksi kohteelta. Saisi rangaistuksen. En puolustelisi lapsen temisiä. Olisin lapselle vihainen.
Kommentit (4)
Mutta jos sinulla on tai olisi tytär, niin olisiko se ihastunut mummoja uhkaileviin poikiin?
Jos edes hetken ajattelit, että näin saattaisi olla, NIIN SINÄ OLET SYYLLINEN MUMMOJEN KAATOON. Pitäisikö minun nyt alkaa uhkailla sinua väkivallalla?
että mun nuorimmainen saattaisi tuuppia jonkun mummon, jos se on sitä ärsyttänyt riittävästi ja pitkään... Toivon tietty, että silti osaisi hillitä itsensä, eikä tekisi mitään noin tyhmää, mutta en voi luvata, etteikö niin tekisi.
Kotiolot meillä on ihan tavalliset, kasvatuskin peruskauraa, mutta tämän nuorimman kanssa nyt vaan on moni asia kovin vaikeaa ja haasteellista.
En osaa sanoa, millainen rangaistus seuraisi, sen joutuisin miettimään tarkkaan.
Arestia vähintään pari viikkoa, riippuen siitä katuisiko lapsi. Jos ei kadu niin aresti voi olla pidempi.
Asiasta juteltaisiin perusteellisesti, tekisin täysin selväksi ettei tuollainen ole hyväksyttyä. Ei vaikka mummo kiroilis ja huutelis kuinka.
Lapsi olis erityistarkkailussa ja niin että tietää tämän.
ovat varmoja ettei heidän lapsi tekisi koskaan mitään tyhmää ja kiellettyä. Aika usein jo ala-asteella tuollaisten lasten vanhemmat aiheuttavat käytöksellään hirveästi ongelmia muiden lapsille ja heidän vanhemmilleen, kun ummistavat silmänsä omien lasten huonolta käytökseltä. Onhan heitäkin joiden lapset osaavat oikeasti käyttäytyä kauniisti, vaikka kiinni jäämisen pelkoa ei ole, mutta pääosin niiden lapset jotka vakuuttavat ettei meidän nicopetteri ole koskaan edes kiroillut ovat niitä pahimpia.