Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäydyin nuorena, koska en saanut mistään opiskelupaikkaa

Vierailija
16.07.2012 |

Tunsin vuosia itseni toisen luokan kansalaiseksi ja olin ihan tuuliajolla. Nyt sain opiskelupaikan kahdesta eri yliopistosta! Paljon hikeä, työtä ja tahtoa se vaati mutta olo on vieläkin ihan surrealistinen.

Minäkö? Sain kutsun kahdesta eri yliopistosta? Minä ikuinen luuseri!

Voi kunpa olisin silloin nuorempana ymmärtänyt, että jos olisin edes pikkuisen enemmän uhrannut aikaa opintojen parissa, niin olisin päässyt vaikka minne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne. Vasta 30-vuotiaana olin valmis yliopisto-opintoihin.

Vierailija
2/3 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettakaa lapsenne uskomaan itseensä ja tekemään töitä unelmien eteen. Pelkät lahjat ei yleensä valitettavasti riitä.

Minua harmittaa kun minulle lapsena aina toistettiin, että olen lahjakas sitä ja lahjakas tätä. Siis ihan opettajienkin taholta.

En koskaan oppinut tekemään töitä asioiden eteen, koska luulin, että pelkkä lahjakkuus riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettakaa lapsenne uskomaan itseensä ja tekemään töitä unelmien eteen. Pelkät lahjat ei yleensä valitettavasti riitä.

Minua harmittaa kun minulle lapsena aina toistettiin, että olen lahjakas sitä ja lahjakas tätä. Siis ihan opettajienkin taholta.

En koskaan oppinut tekemään töitä asioiden eteen, koska luulin, että pelkkä lahjakkuus riittää.

Ja jos se kaikki tulee ns. ilmaiseksi eli kympit tulee ilman et kirjoja avaa ni se on melko haastavaa ruveta lukemaan joihinkin pääsykokeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan