Onko miehelläni salainen nettisuhde?
Mun mies viihtyy nykyään paremmin kuin hyvin netissä. Hymisee ja virnuilee tyytyväisen oloisena lukiessaan ja aina väliin, ja etenkin iltaisin myös kirjoittelee sinne jotain.
Kun kysyn, et kelles meilaat, niin sanoo et osallistuu taas vaan johonkin typerään nettikeskusteluun, mut sitte jos meen lähelle, niin sulkee heti kiireesti läppärin, tai sitte klikkaa yleensä iltsikan sivuille.
Rallattelee selvästi iloisena, kun lopettaa surffaamisen ja hymyilee kuin se kuuluisa Hangon keksi.
Viihtyy myös iltamyöhään koneella, eikä malta juurikaan enää katsoo esim. telkkua, mikä on musta aika outoa, eikä semmoistakaan ole aiemmin oikeestaan tapahtunut.
Kun vihdoin malttaa tulla nukkumaan, niin on nykyisin melkein aina vailla seksiä ja alkaa räplätä mua ja on jotenkin muuttunut siinäkin kiihkeämmäksi kuin ennen, mikä ei tietenkään oo taas huono asia.
Outoa ja utta on myös se, et kun katon koneelta jälkeenpäin millä sivuilla mies on surffannut, niin netin historiatiedot on nykyisin yleensä putsattu, mitä ei aikaisemmin ole tapahtunut.
Nyt oonkin ruvennut miettimään, et oisko sillä netissä joku nainen? Salarakas, jonka kanssa viestittelee tuntitolkulla, ja et toi sen muakin kohtaan osoittama kiihkeys ja outo uusi käytös johtuis myös siitä?
Tätä tämmöistä on jatkunut nyt jo pitkälti toista kuukautta ja mulla alkaa varoituskellot kilkattaa, et missä mennään.
Tosin mä "lainasin" viikonloppuna sen kännykkää ja sieltä en kyllä mitään epäilyttävää löytänyt.
Mitä luulette siskot. Onko epäilyni täysin aiheeton, vai mitä toi miehen muuttunut käytös viestii?
Kommentit (24)
siis niitä hassuja, joille saa nauraa ihan kippurassa, tonne tään saitin seksiosioon.
"Mille tunttu...".
Kysy siltä. Pistä se lujille, tai yllätä.
Se on niin helppo paikka viettää toisen kanssa aikaa ja salaisia varastettuja hetkiä siltä rl-perheeltä.
mies viihtyy kaiket illat netissä, eikä mun kanssa. kun pyydän nukkumaan niin ei voi, kun peli on kesken. tiedä sitte mikä peli?
voipi olla, että on joku netti-ihastus...
kuulostaa nimittäin samalta kuin oma toimintani - ja mulla on nettisuhde... :/
olen itse nainen.
vaikea sanoa, miten voisit asian varmistaa... jotenkin kun pääsisit näkemään millä sivulla miehesi käy - tai siis että onko esim. s-postillaan...
voihan toki olla, että ei ole mitään vakavaa kuitenkaan; voihan miehesi vaikka käydä jollain pikkutuhmalla keskustelupalstalla ja flirttailee eri naisten kanssa...