Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut miestä ja pidän hänestä kovasti.

Vierailija
16.07.2012 |

En kuitenkaan halua nähdä joka päivä, enkä aina halua yön yli kestäviä vierailuja. Toisinaan on sitten taas kiva olla muutama päivä ja yö putkeen yhdessä. Onko se ok, ettei joka päivä näe? Olen huoannut, että mies haluaisi nähdä usemmin, mutta minulle tämä sopii näin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on yksikseen ollut niin liika läheisyys voi ahdistaa. Parempi kertoa asianlaita miehelle niinkuin se oikeasti on. Muuten luulee, että tapailet välipäivinä muita miehiä. Jos näin on niin kerro sekin, jotta mies ei turhaan jännitä ja tapalee rohkeasti muitakin naisia.

Vierailija
2/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää että olen lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ok, että haluat tuollaisen tapaamistahdin, mutta AINA kannattaa puhua ja olla avoin omista motiiveistaan ja tunteistaan. Ihan totta, se on ainoa ihmissuhteissa toimiva väline. Kerro sille, mikä sulle sopii, jutelkaa!

Ellei puhuta, ihmiset voi tulkita asioita ihan pieleen. Totta kai sun uusi miesystävä voi luulla sun tapailevan muita miehiä, ei se tiedä sun lastenhoitokuvioita.

Onnea uudelle suhteelle :)

Vierailija
4/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin nyt miesnäkökulmaa mitä joku voisi luulola. En minäkään nyt sentään sen sortin telepaatti ole, että tietäisin mitä juuri kyseinen herra Matti Möttönen Kouvolasta tai mistä nyt onkin ajattelee.

Vierailija
5/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että mies epäilee mitään mikä ei ole totta, ja haluan sanoa myös mitä itse haluan. Ehkä tähän jokin kompsomissi löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi