Miksi pienten harrastukset alkaa niin aikaisin???
Nuorimmainen tykkäis tanssia. Mutta tanssitunnit alkaa jo klo 15.30-16.00 noille kaikkein nuorimmille
Keskimmäisen olis varmaankin hyvä käydä uimakoulussa ja itsekin olis innostunut. Ainoa vaan, että uimakoulu alkaisi klo 16.30
Itse pääsen töistä klo 16.30 ja mies samoihin aikoihin. Ei paljon lohduta...
Vanhimmalla sentään harkat aina semmoseen aikaan, että pääsee viemäänkin. Vaikka se nyt kulkeekin sit jo aika paljon omin nokkineen tai kamujen kanssa harrastuksiin...
Kommentit (5)
Meillä ei voida harrastaa balettia ainoastaa sen vuoksi, että harkat alkavat klo 14.30!!!
Tämä on sitten ilmeisesti tarkoitettu työttömien lapsille (niin ja kotiäitien).
Pienten harkat ovat joko virka-aikaan, joilloin olemme töissä tai myöhään.
Viime vuoden poika kävi telinevoimistelussa niin että kotona oltiin vasta klo 20. Siihen sitten iltapala ja suihku päälle, niin nukkumaan pääsi vasta ysin jälkeen.
sekin on kurjaa, jos harrastukset kestävät myöhään. Illassa on vain muutama tunti, jotka todennäköisimmin sopivat kaikille, klo 17-20. Riippuen tietysti lapsen iästä ja nukkumaanmenoajasta, tuo 20 voi olla sekin liian myöhään. Ja kun johonkin halliin olisi monta ryhmää tulossa, niin ei aina onnistu.
Meillä on pieni koululainen, menee tokaluokalle. Haluaisi tehdä yhtä sun toista, mutta en ala häntä vielä täällä stadissa käskyttää omatoimisesti kulkemaan harrastuksiin, pitäisi mennä julkisilla välineillä kaikenmaailman alkkisten ja huumeveikkojen joukossa.
Minä taas olen kauhistellut sitä, että pientenkin harrastukset kestää illalla klo 18 asti tai alle kouluikäisten 19.30 asti. Meillä on jotain harrastuksia lopetettu siksi, että ei pienet jaksa noin myöhään enää keskittyä ja nauttia harrastamisesta.