Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen täysin rakastunut mieheen, jonka kanssa en ole edes koskaan puhunut, miten...

Vierailija
16.07.2012 |

tämä voi olla edes mahdollista? Sitähän sanotaan, ettei tuntemattomaan voi rakstua? Olen ollut aivan lääpälläni mieheen jo useita kuukausia. Olen siis törmäillyt häneen vain kaupassa yms. paikoissa ja olemme vaihtaneet pitkiä katseita. Kaiken lisäksi nyt sitten selvitin miehen puhelinnumeron ja lähetin hänelle viestiä. Aluksi hän ei ymmärtänyt, kuka olin, sitten innostui ja viestittelimme ja sovimme tapaamisen. Vartti enne tapaamisaikaa, lähetin miehelle viestin "Niin, oletko tulossa?" ja mies vastasi: "En". Vastasin viestiin: "Pelästyitkö?" ja hän ei enää tuohon vastannut mitään. Wtf, mitäköhän tässä on takana?

Muuta en keksi, kun sukunimen perusteella ehkä tajuttuaan, kuka on isäni ja veljeni, ajattelee että haluaa pysyä kaukana minusta(isällä ja siskolla täällä oudon maine). Tai ehkä kysyttyään joltain tutultaan minusta, kuullut minun sairastaneen nuorena anoreksiaa, eikä halua tutustua "hulluun". Voiko joku aikuinen mies tuollaisesta menettää kiinnostuksen?

Nyt olen rakastumisen lisäksi myös ihan rikki, enkä tiedä pitäisikö minun vielä ottaa yhteyttä mieheen, kysellä syytä vai mitä ihmettä teen?

Sori, tää sekava aloitus.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: " Tuntuu, etten vain saa miestä mielestäni; yritän löytää hänestä vikoja jne., mutta ei vain onnistu."

Miten voit etsiä vikoja TUNTEMATTOMASTA ihmisestä? Tuo on pakkomielle. Ne menevät ohi ajan kanssa. Jätät sen miehen nyt rauhaan, kyllä hän ottaa yhteyttä jos seuraasi haluaa.

Näinpä juuri

Vierailija
2/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin masentavaa...

Onko outoa, jos lähetän miehelle viestin;

"saanko kysyä, että mihin kiinnostuksesi lopahti?"

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaan viesti. Ethän tuossa mitään menetäkään.

Vierailija
4/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sitten kannattaa. Ymmärtää samalla että olet asiasta ylitse itsekin. Jos syynä oli että aloit vaikuttaa liian innokkaalta, tuo saattaisi jopa auttaa siihen mikä tökki?

Vierailija
5/25 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sitten kannattaa. Ymmärtää samalla että olet asiasta ylitse itsekin. Jos syynä oli että aloit vaikuttaa liian innokkaalta, tuo saattaisi jopa auttaa siihen mikä tökki?

Ehkä mä sitten huomenna näin teen. :) Olisi jotenkin helpottavaa tietää, oliko vika minussa vai missä...

t.sp

Vierailija
6/25 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku teinityttö asialla...

Vierailija
7/25 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei välttämättä vastaa seuraavaankaan viestiisi ja sitten sinun tekee taas mieli laittaa että mikset vastaa jne.. nyt odotat ennemmin että jos/kun törmäät mieheen jossain, hymyilet hänelle kauniisti muttet sano mitään, korkeintaan tervehdit, sitten odotat josko hän laittaa sinulle viestiä. Mutta niinkuin moni on jo sanonut, pallo on nyt miehellä, älä ota yhteyttä ettet ala ahdistaa häntä.

Vierailija
8/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä voi olla edes mahdollista? Sitähän sanotaan, ettei tuntemattomaan voi rakstua? Olen ollut aivan lääpälläni mieheen jo useita kuukausia. Olen siis törmäillyt häneen vain kaupassa yms. paikoissa ja olemme vaihtaneet pitkiä katseita. Kaiken lisäksi nyt sitten selvitin miehen puhelinnumeron ja lähetin hänelle viestiä. Aluksi hän ei ymmärtänyt, kuka olin, sitten innostui ja viestittelimme ja sovimme tapaamisen. Vartti enne tapaamisaikaa, lähetin miehelle viestin "Niin, oletko tulossa?" ja mies vastasi: "En". Vastasin viestiin: "Pelästyitkö?" ja hän ei enää tuohon vastannut mitään. Wtf, mitäköhän tässä on takana?

Muuta en keksi, kun sukunimen perusteella ehkä tajuttuaan, kuka on isäni ja veljeni, ajattelee että haluaa pysyä kaukana minusta(isällä ja siskolla täällä oudon maine). Tai ehkä kysyttyään joltain tutultaan minusta, kuullut minun sairastaneen nuorena anoreksiaa, eikä halua tutustua "hulluun". Voiko joku aikuinen mies tuollaisesta menettää kiinnostuksen?

Nyt olen rakastumisen lisäksi myös ihan rikki, enkä tiedä pitäisikö minun vielä ottaa yhteyttä mieheen, kysellä syytä vai mitä ihmettä teen?

Sori, tää sekava aloitus.

Eivät ihmiset normaalissa elämässä toimi kuten sinun ajatuksesi. Elät satumaailmassa.

Oletko työtön? Helposti erakoituva?

Kaikesta mitä kirjoitit tulee mieleen että elät liikaa omien kuvitelmiesi ja fantasioidesi parissa.

En olisi itsekään lähtenyt tarkemmin asiaa ajateltuani tapaamaan ketään joka on onkinut yhteystietoni muutamien katseidenvaihtojen perusteella.

Vierailija
9/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en keksi, kun sukunimen perusteella ehkä tajuttuaan, kuka on isäni ja veljeni, ajattelee että haluaa pysyä kaukana minusta(isällä ja siskolla täällä oudon maine)

Vierailija
10/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajatteli varmaan ensin, että halusit vain pikaista, mutta perääntyi sitten kun tajusi että olisitkin tosissaan etkä vain seksin perässä... Miehet ei mitään pelkää niin kuin riippuvaista psykoihailijaa!

Vierailija
11/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yht. otto, mutta et ole rakastunut, trust me. Olet ihastunut omaan fantasiaasi, olet alle 20 tai ehkä vanhempikin ,mutta sinulla ei ole kokemusta rakkaudesta. Haavasi paranevat kyllä!!1

tähän sopii "lol"

Vierailija
12/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itsekin, tuon yhteydenottamisen olevan hullua, mutta; se ei pelaa, joka pelkää.

Enkä keksinyt muuta keinoa saada mieheen kontaktia, kun nämä törmäilymme ovat olleet niin satunnaisia. En myöskään uskaltanut udella miehestä keneltäkään kaverilta/tutulta mitään, en halua, että olisi lähtenyt leviämään mitään juoruja, että olen kiinnostunut hänestä. (täällä tuollaisia juoruja monesti kuulee, että joku on kiinnostunut jostain jne.)

Ja miksi mies sitten oli viestien perusteella innostunut?

Vierailija
13/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro: 6, siis ap:lta

Vierailija
14/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itsekin, tuon yhteydenottamisen olevan hullua, mutta; se ei pelaa, joka pelkää.

Enkä keksinyt muuta keinoa saada mieheen kontaktia, kun nämä törmäilymme ovat olleet niin satunnaisia. En myöskään uskaltanut udella miehestä keneltäkään kaverilta/tutulta mitään, en halua, että olisi lähtenyt leviämään mitään juoruja, että olen kiinnostunut hänestä. (täällä tuollaisia juoruja monesti kuulee, että joku on kiinnostunut jostain jne.)

samanlaisessa haavemaailmassa kuin idoleitaan fanittavat nuoret.

Palaa hei maanpinnalle nyt ja pian. Se mies ei tunne sua, sä et tunne sitä. Se mies tuskin tietää sukuasi tai anoreksiaasi vaan tuli toisiin ajatuksiin harkittuaan asiaa. Saatoit kirjoittaa sille ylisanoja ja se ymmärsi että olet ihastunut siihen vähän liikaa siihen nähden mitä tiedätte toisistanne. Sitä ehkä oikeasti alkoi pelottaa.

Hanki ap enemmän tekemistä. Todellista tekemistä, ei mitään nettijuttuja, stalkkaamista ja omien tunteiden pohtimista. Opiskelua, työtä, mitä vain. Ja oikeiden ihmisten liveseuraa.

Vierailija
15/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap nyt niin oudolta vaikuta minun mielestäni, ihan normaalisti kirjoittaa. Ja jos ap:lla on vähän outo perhe, niin mitäs sitten!

Unohda mies ja nyt vaan uutta matoa koukkuun! Kyllä se siitä.

Vierailija
16/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa hei maanpinnalle nyt ja pian. Se mies ei tunne sua, sä et tunne sitä. Se mies tuskin tietää sukuasi tai anoreksiaasi vaan tuli toisiin ajatuksiin harkittuaan asiaa. Saatoit kirjoittaa sille ylisanoja ja se ymmärsi että olet ihastunut siihen vähän liikaa siihen nähden mitä tiedätte toisistanne. Sitä ehkä oikeasti alkoi pelottaa.

Hanki ap enemmän tekemistä. Todellista tekemistä, ei mitään nettijuttuja, stalkkaamista ja omien tunteiden pohtimista. Opiskelua, työtä, mitä vain. Ja oikeiden ihmisten liveseuraa.

Mies oikeasti tietää isäni ja vanhemmat sisarukseni, asutaan sen verran pienellä paikkakunnalla. Isäni on monesti puhunut miehestä ja jutelleet baarissa ym. ja siskoni oli hänen kaveri teini-iässä.

Enkä kirjoitellut miehelle mitään ylisanoja, vaan ihan neutraalisti ja rohkein oli tyyliin; "haluaisin tutustua suhun paremmin"

Vierailija
17/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oikeasti tietää isäni ja vanhemmat sisarukseni, asutaan sen verran pienellä paikkakunnalla. Isäni on monesti puhunut miehestä ja jutelleet baarissa ym. ja siskoni oli hänen kaveri teini-iässä.

Enkä kirjoitellut miehelle mitään ylisanoja, vaan ihan neutraalisti ja rohkein oli tyyliin; "haluaisin tutustua suhun paremmin"

Pieni paikkakunta, pienet piirit, pikkusieluiset ihmiset, nuoret naiset jotka turhaan haaveilevat suurista tunteista, koska pikkukylien miehiä ei kiinnosta kuin pillu ja baarit. Jotkut ikivanhat juorut on voineet hyvinkin vaikuttaa tuon miehen asenteisiin, etenkin jos se mies on jäänyt henkisesti jonnekin yläkoululaisen tasolle kuten pikkupaikkakunnille jämähtäneille miehille yleensä käy.

Vierailija
18/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle:

Tuskin tietää sinusta enempiä enkä sitä murehtisi, mutta jättäisin asian nyt tuohon. Jos hän joskus ottaa itse yhteyttä tai alkaa juttelemaan siellä kaupassa, niin sitten asia ehkä taas etenee, mutta nyt pallo taitaa olla hänellä. Syy oli mikä tahansa, sinun on aika vaikea edetä niin että tuo kääntyisi eduksesi.

Löydät jonkun muun, kyllä se siitä.

Vierailija
19/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap nyt niin oudolta vaikuta minun mielestäni, ihan normaalisti kirjoittaa. Ja jos ap:lla on vähän outo perhe, niin mitäs sitten!

Kun se vain oikeasti onnistuisikin. Tuntuu, etten vain saa miestä mielestäni; yritän löytää hänestä vikoja jne., mutta ei vain onnistu.

Ja olin lähes vuoden parisuhteessa kymmenisen vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla oli lapsia entisestä liitosta ja elin lähes keski-ikäisen elämää, en siis ainakaan itse koe olevani henkisesti enää teini, vaikka reilu parikymppinen olenkin. Lopetin tuon suhteen vajaa kuukausi sitten juuri sen takia, että olin niin ihastunut tähän minulle "pakit" antaneeseen mieheen, että tunsin tekeväni väärin ex-miestäni kohtaan.

Nyt haluisin vaan vinkkejä siihen, että miten menetellä. Nolaanko itseni täysin ja mies pitää minua täysin luuserina/hulluna, jos nyt vielä otan yhteyttä häneen? Vai menenkö juttusille seuraavalla kerralla, jos/kun näen hänet jossain? Vai täytyykö minun vain yrittää unohtaa tää mies ja miten se onnistuu? Kukaan muu mies ei nimittäin kiinnosta minua tällä hetkellä tippaakaan ja tuntuu vain rasittavalta, kun muut miehet tekevät aloitteita ja ovat kiinnostuneita...

Unohdin muuten mainita, että mies ei muuten maininnut mitään siitä, onko sinkku vai parisuhteessa. Oletin viestitellessäni hänen kanssaan hänen olevan vapaa, kun innostui, mutta voisiko syy olla joku sellainen, että onkin varattu? Ja tiedän hänen ex-vaimonsa ja muistutan ulkoisesti todella paljon ex-vaimoa, ren tiedä voisiko tuo liittyä jotenkin tähän?

Toivottavasti näistä sekavista selostuksistani saa jotain selkoa.

Niin ja lisään vielä, kun joku aiemmin ehdotti muun elämän hankkimista, niin minulla on harrastuksia, työ, opiskelupaikka ja vietän melko paljon aikaa kavereiden kanssa.

t.ap

t.ap

Vierailija
20/25 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se vain oikeasti onnistuisikin. Tuntuu, etten vain saa miestä mielestäni; yritän löytää hänestä vikoja jne., mutta ei vain onnistu.

Ja olin lähes vuoden parisuhteessa kymmenisen vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla oli lapsia entisestä liitosta ja elin lähes keski-ikäisen elämää, en siis ainakaan itse koe olevani henkisesti enää teini, vaikka reilu parikymppinen olenkin. Lopetin tuon suhteen vajaa kuukausi sitten juuri sen takia, että olin niin ihastunut tähän minulle "pakit" antaneeseen mieheen, että tunsin tekeväni väärin ex-miestäni kohtaan.

Nyt haluisin vaan vinkkejä siihen, että miten menetellä. Nolaanko itseni täysin ja mies pitää minua täysin luuserina/hulluna, jos nyt vielä otan yhteyttä häneen? Vai menenkö juttusille seuraavalla kerralla, jos/kun näen hänet jossain? Vai täytyykö minun vain yrittää unohtaa tää mies ja miten se onnistuu? Kukaan muu mies ei nimittäin kiinnosta minua tällä hetkellä tippaakaan ja tuntuu vain rasittavalta, kun muut miehet tekevät aloitteita ja ovat kiinnostuneita...

Unohdin muuten mainita, että mies ei muuten maininnut mitään siitä, onko sinkku vai parisuhteessa. Oletin viestitellessäni hänen kanssaan hänen olevan vapaa, kun innostui, mutta voisiko syy olla joku sellainen, että onkin varattu? Ja tiedän hänen ex-vaimonsa ja muistutan ulkoisesti todella paljon ex-vaimoa, ren tiedä voisiko tuo liittyä jotenkin tähän?

Toivottavasti näistä sekavista selostuksistani saa jotain selkoa.

Niin ja lisään vielä, kun joku aiemmin ehdotti muun elämän hankkimista, niin minulla on harrastuksia, työ, opiskelupaikka ja vietän melko paljon aikaa kavereiden kanssa.

t.ap

t.ap

Olet rakastunut vain MIELIKUVAAN siitä miehestä, et häneen itseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä