Ilta pimenee, lähden kohta...
selvittämään, asuuko tapailemani mies ilmoitamassaan osoitteessa ja suuko siellä muitakin. TAskulamppu mukaan ja menoksi....
Tämä siis siksi, että miehessä on jotain outoa.
Kommentit (26)
hah. AV-mammat pitää mainettaan yllä! :D
Miten kävi, onko saalis purkissa?
Ihmetteleen kyllä miestä, jos tollasen helmen on päästänyt menemään.....
Pääsinpäs lopulta sieltä putkasta pois. Epäilivät minua sunnuntain vastaisena yönä tapailemani miehen taloyhtiön varastosta vietyjen mattojen varastajaksi. Eivät meinanneet uskoa, että olin vain FBI-retkellä miehen todellisten taustojen selvittämiseksi. Lopulta poliisit kutsuivat miehenkin laitokselle ja hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen, kun näki tämän mamman siellä ja kuuli mistä minua epäiltiin ja poliisit vielä menivät moukat kertomaan, mitä omien sanojeni mukaan olin ollut tekemässä. Mies vahvisti tapailleensa minua ja niin minä pääsin poliisien huomasta.
Mutta miespä katkaisi välit minuun, ei vastaa enää puhelimeenkaan, minkä ihmeen takia?
Kai täytyy sitten kohta lähteä taas taskulampun kanssa miehen pihalle ja pimputtelemaan ovikelloa, jossei ulos juttelemaan kanssani tajua tulla, kun osoittelen taskulampulla ikkunoihin!
t.FBI-AV-agenttimamma
Aikamoinen reissu, joo-o. On kyllä tosiaan merkillistä, jos miehen mielestä se oli nyt siinä. :O
Apua, olen täällä metsässä piilossa.
Olin juuri miehen rivitaloasunnon takapihan pensaan takana virittelemässä valonheitintä päälle, kun kuulin vanhan miehen ärähtävän takanani: "Mitä hel**tin hiippari siellä lymyilee, pois ja äkkiä taloyhtiömme tontilta, täällä ei varkaita katsella!" Yritin selittää papalle, että olen agenttitehtävissä, mutta hän vain käski poistua ja uhkaili poliisilla. Lopulta painui sisälle. Hetken päästä kuulin poliisiauton sireenin ääntä ja pian näin sinisten valojen lähestyvän asinaluetta. Siinä vaiheessa oli otettava jalat alle.
Nyt on mentävä, jostain kuuluu ilmeisesti poliisikoiran haukuntaa, päivitän tilannetta, kun olen turvassa.
-ap