G:kun menet lääkärin vastaan otolle ja lääkäri otattaa housut pois,ja käskee mennä tutkimuspöydälle
Otatko sukatkin pois housujen lisäksi??
itse otin ja mietin et onkohan tää jo liikaa nakuilua..=))
Kommentit (35)
Karvat (kokonaan) poistan aina huolellisesti jo edellisenä iltana ennen gynelle menoa. Muutenkin pidän karvat poissa.
Otan sukat pois, olo on muuten kummallinen kun muuten on paikat paljaana. Oi tätä naisena olemisen ihanuutta:-)
Yleensä laitankin jotkut nätit sukat kun meen gynelle.
Enkä mie ainakaan " viekoittelun" takia niitä karvoja aja, vaan ihan itteni:)
Millainen pervo saa tuostakin tuollaisen ajatuksen:):)
Ihan idioottimaiselta tosin tuntuu olla puolinakuna, mutta sukat jalassa... ;D
Pieruja ei ole tähän mennessä tullut. Sillinhajusta ovat kyllä päässeet
nauttimaan..
Tuo oli paha!!! =)) =)) =)=) Itse olen miettinyt et mitä tekisin jos noin oikeesti kävis!?!?! (ottasin vaatteet ja lähtisin,vaikka ne sorkkaraudat perseessä!!!)
Jo hygieniasyistäkin; inhottavaa koskea paljain jaloin lääkärin tutkimuspöydän jalkapidikkeisiin kun ei tiedä kuka siinä on viimeksi ollut. Ja onhan sukkien riisuminen täysin turhaakin. En ymmärrä miksi joku ne ottaa pois. Hölmömpää kuin puolialastomana olo olisi olla täysin alasti kun lääkäri tutkii vain alapään (ja mahd. rinnat). Ei se varpaita kai tutki?
Vierailija:
lähtisin,vaikka ne sorkkaraudat perseessä!!!)
3: mulla pelottaa aina et jos pääseekin rupsaus siinä :):):)...
siis ja käynti oli odotusajan lääkäri nla,no siinä sitte kiiruusti nappeja panemaan kiinni ja nolona tupisin jotain et ohhhoh jos nyt en paitaa kuitenkaan riisuis!!!==))) lääkäri oli joku aika nuori mies ja sekin selvästi nolostui minunki edestä!!! =O
niin vinot isovarpaat enkä halua että lääkäri ne näkee:-)
peri roikkuun persvakoon ja lääkäri pyys ottaan sen pois, hävetti.
vaikka täytyy sanoa että mulla taas siihen bikinirajojen siistimiseen kuuluu myös sen pöheikön lyhennys, myös sieltä mistä sitä paikkaa ronkitaan =)
Mutta tässäkin on taas tapoja yhtä monia kuin vastaajiakin =)
-38