Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt miestäsi kostoksi?

Vierailija
15.07.2012 |

Auttoiko?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi karsealta joutua harrastamaan jonkun kanssa seksiä pelkästään vihan tunteista.

Olen pettänyt, mutta himosta.

Vierailija
2/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi karsealta joutua harrastamaan jonkun kanssa seksiä pelkästään vihan tunteista.

Kyllä mä ainakin pokasin itseäni kiihottavan ja upean miehen jonka kanssa sen pettämisen hoidin, eli tein sen koska mä haluisin sitä miestä, vaikka sen kostoksi teinkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei auttanut, se kostokierre jäi päälle lähes niin pitkäksi aikaa kunnes erottiin. Ei vaan ikinä tullut 'kostettua' tarpeeksi.

never ever again.

ja kyllä meni samalla myös luotto ihmissuhteisiin...Eka kostopano toimi, sitten meni maku.

Vierailija
4/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies jäi kiinni sivusuhteesta, kysyin sopisiko, että ryhtyisin hetkeksi suhteeseen minusta kiinnostuneen työkaverin kanssa ja asia olisi sillä puitu ilman sen kummempia terapioita. Näin tehtiin.

Vierailija
5/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heti, kun tilaisuus tarjoutuu, niin aion sen tehdä.

Vierailija
6/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin auttoi tajuamaan, että olin väärän miehen kanssa aviossa.

Vierailija
7/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tiellä ollaan edelleen.

Jännä juttu, miten karmeaa se ensimmäinen miehen sivusuhteen paljastuminen oli, miten sitä ihan koko maailman romahti ympäriltä ja luuli, ettei selviä ikinä. Ja miten nyt? Molemmat pettää ja mitäs sitten? Ei tää nyt ihan näinkään pitäisi mennä.

Vierailija
8/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kun mies petti minua, hän ehdotti että saan luvan kanssa pettää "kostoksi". Minulle tuli vain itku ehdotuksesta, koska eihän minulla ole mitään halua seksiin vieraan ihmisen kanssa jota en rakasta, kostopettäminen ei olisi todellakaan minulle mitenkään tyydytystä tuottava asia. Mies ehdotti sitä vain omaa omaatuntoa helpottaakseen, hänelle olisi ollut helpompaa jos olisi voinut ajatella että ollaan sujut kun tuo muijakin on pettäjä kuten hänkin.

Vierailija
9/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei auttanut, se kostokierre jäi päälle lähes niin pitkäksi aikaa kunnes erottiin. Ei vaan ikinä tullut 'kostettua' tarpeeksi.

never ever again.

Vierailija
10/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

never ever again.

suhteessa ne 5v.. Mutta en siis enää koskaan jäisi suhteeseen, jossa minua on petetty, en suostu sellaiseen. En ole kynnysmatto, joten väkisinkin sitten kostaisin ja sitä rataa..

Vierailija
11/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoiko? En tiedä, tuosta on aikaa vasta kolmisen kuukautta (ja mies tietää, että petin häntä).

Kriisistä kriisiin olla menty jo paljon ennen tuotakin joten eipä se ainakaan auttanut parisuhteen parantamisessa....

Mutta ainakin ollaan tasoissa.

Vierailija
12/12 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa että auttoi! Ainakin mun mielenrauhaani.

En pystyisi olemaan suhteessa jossa toinen on pettänyt ja itse on se ainoa uskollinen. Lupa on maistaa sitten itselläkin. En voisi kuvitellakaan ettenkö olisi kostanut jossain vaiheessa. Minkäs sitä ihminen luonteelleen mahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi