Kondylooma suussa
Eli voiko sitä mitenkään saada sieltä pois? Epäilen vahvasti että tämä se on, ja mulla on selviä aika isoja näppyjä kurkussa ja vähän kielen takaosassa. Huomasin vasta tänään nää ja nyt oon ollu ihan hysteerinen koko illan!!!! Lääkäriin tässä ny varmaa täyttyy mennä.
Kommentit (31)
Mulle kouluterveydenhoitaja sanoi et kondyloomaa leviää etenkin koska miehiä ei useinkaan testata. Muualta kuulin et yks keino kaivella virtsaputkea pumpulipuikolla mutta en tiedä onko varma tapa sekään. Naisilla tietty papakoe mutta en tiedä onko sekään täysin luotettava.
Mutta jos.se voi tulla suuhunkin, niinbse voi tarttua ihan suudellessakin. Halusin testata mieheni ennen liittoa. Ei ne siellä kondyloomaa testanneet.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2014 klo 03:31"]
Vastuuntuntoinennuori ei olisi tuossa tilanteessa. Olisi osannut ennakoida sekä arvostaa itseään.
[/quote]
Siis mitä tarkoitat? Juurihan siitä oli jossain juttua, että joka kolmannella naisella on hpv. Aika vaikea sitä on siis olla saamatta, jos aikoo jollain tasolla normaalia elämää elää. Nunnaksi voi tietysti ryhtyä. Ja rokotteet sitten teineille nykyään eri juttu.
[/quote]
Voit valita vakituisen kumppanin, jonka kanssa käytte sukupuolitautitesteissä ja puhtain paperein voitte huoletta harrastaa seksiä yhdessä. Se, että kolmannes suomalaisista naisista on huoria, ei tee moisesta käytöksestä normaalia.
[/quote]
Suurin osa naisista harrastaa kuitenkin seksiä miesten eikä naisten kanssa, joten joltain mieheltä suurin osa on sen tartunnan saanut.
Miksi niiden miesten on niin vaikea käydä testeissä? Mä oon itse saanu elämässäni 2 klamydiaa ja juurikin kyseisen kondylooman ja oon vasta 20. Tuntuu kovin vastuuttomalta.. Ja koen itseni hirveen likaseks. Hyi!
Mulla nää näpyt tuolla kielen takaosassa näyttää aika paljonki kondyloomalta, samalaisilta millasia (saattaa) tulla alapäähän yms. Nää ei oo ollu häiriöks enkä oo huomannu näitä kun vasta muutama päivä sitte kun kurkkasin kurkkuun. Tuli järkytys :D -Ap
Kun se kondylooma ei näy testissä, jollei se ole esillä. Luulen, ettei sitä testata.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:56"]Mulla nää näpyt tuolla kielen takaosassa näyttää aika paljonki kondyloomalta, samalaisilta millasia (saattaa) tulla alapäähän yms. Nää ei oo ollu häiriöks enkä oo huomannu näitä kun vasta muutama päivä sitte kun kurkkasin kurkkuun. Tuli järkytys :D -Ap
[/quote]
onko sulla kurkku kipeä? Mulla oli kanssa joskus siellä kielen takana olevassa seinämässä semmosia vesikellon näköisiä, soikion mallisia näppyjä. Kävin lääkärissä ja se sanoi että on vaan jonkun viruksen aiheuttamaa, ei kondylooman.
Kondylooman hoidosta - https://tonzes.com/kondylooma.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Kuten ensimmäinen kommentoija jo totesi, Warticon siis kuuluu levittää vain syylien päälle, ei koko ihoalueelle. Jos sitä levittää koko alueelle, voi se tosiaan aiheuttaa melkoista polttelua.
no, kielessä on siellä syvällä sellaisia vähän samanlaisia syyliä kuin kd:ssä, mutta ei ne oo.