Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen puolison yrittäisit löytää nykyisellä

Vierailija
14.07.2012 |

tietämykselläsi? Mitä pitäisit ehdottomana vaatimuksena mitä puolisossasi ei ole? Miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuolen osa on raskas ja rasittava!

Vierailija
2/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittäisin ARVOJEN lisäksi huomiota yhdessä tekemiseen ja yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin ja harrastuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsesääliä, varsinkaan näitä yhdessä. Ei väärin ymmärrettyä raukkaa tai suuria tunteiden tunnustuksia.

Vaan ihan tavallinen, rauhallinen, perustyytyväinen perusmies.

Vierailija
4/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasin jo nuorena realismia ilmeisesti.

Vierailija
5/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei ongelmia alkoholin, tupakan, pelien tms kanssa

-vakavarainen eli ts. osaa suunnitella rahankäyttöänsä, säästää jne.

-kantaa vastuunsa eikä etsi koko ajan porsaanreikiä, selittele ja lykkää asioita, sanansa mittainen mies

-osaa huolehtia itsestään

-en kuuntelisi liikaa mitä puhuu arvoista vaan katsoisin tarkemmin mitä arvoja elämässään oikeasti toteuttaa (ts miten kohtelee läheisiään, pitääkö lupauksensa, ottaako muut huomioon, millainen ystäväpiiri ja perhe miehellä on, miten kohtelee lapsia ja eläimiä jne)

-ei tarvitsisi olla kaikkia samoja kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia, kunhan jotakin yhteistä olisi

-mielipiteitä ja huumorintajua, älyä päässä

-en tinkisi luottamuksesta

-olisi mies myös sängyssä

Vierailija
6/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia. Ei nalkuta. Siivoaa ja tekee ruokaa. Aina kun tulen töistä kotiin uupuneena, avaa oluen oven käydessä valmiiksi. Eikä rasita minua millään naapurin akkojen kanssa podettujen pikkumurheiden kanssa.

Vierailija
7/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on muuten täydellinen, mutta on huonolla itsetunnolla varustettu "jäykkä".

Vierailija
8/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo juoppo, mutta osaa ottaa kuppia ja tietty ei lapsia, no nyt niitä saisi kai olla, koska mullakin on. Oltiin siis lapsettomia kun tavattiin.

Vierailija
9/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kovin siro ja mies on vain 3 cm mua pidempi. Kaipaisin sellasta isompaa körilästä.

Vierailija
10/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on muuten täydellinen, mutta on huonolla itsetunnolla varustettu "jäykkä".

Vierailija
11/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittäisin ARVOJEN lisäksi huomiota yhdessä tekemiseen ja yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin ja harrastuksiin.

Meillä ei ole mitään yhteistä mielenkiinnon kohdetta tai harrastusta ja se syö tätä naista pahasti. En oikeastaan ymmärrä, miten me ollaan yhteen päädytty...

Vierailija
12/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia. Ei nalkuta. Siivoaa ja tekee ruokaa. Aina kun tulen töistä kotiin uupuneena, avaa oluen oven käydessä valmiiksi. Eikä rasita minua millään naapurin akkojen kanssa podettujen pikkumurheiden kanssa.

Vierailija
13/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään yhteistä mielenkiinnon kohdetta tai harrastusta ja se syö tätä naista pahasti. En oikeastaan ymmärrä, miten me ollaan yhteen päädytty...

Vierailija
14/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kovin siro ja mies on vain 3 cm mua pidempi. Kaipaisin sellasta isompaa körilästä.

Vierailija
15/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missään nimessä ei silmälaseja saa olla

Vierailija
16/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä itsevarmuutta ilman ylimielistä pätemisen tarvetta ja jatkuvaa mustasukkaista toiseen ripustautumista.

Vierailija
17/21 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaisi minulle tilaa tehdä omia juttujani.

Vierailija
18/21 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerin syndrooma ottaa ajoittain aivoon. Kirjaimellisesti.

Vierailija
19/21 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset ja samanaikaiset halut.

Vierailija
20/21 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä 23 v saman miehen kanssa. Sillä kokemuksella sanoisin, että kaikki järkkääntyy, kun kasvaa aikuiseksi kunnolla, jos kasvaa...

Me ollaan kasvettu, enkä todella koskaan ketään muuta tahtoisi. Kantapään kautta paljon opittu, mutta silti rakkaus säilynyt aina ja pelkästään yhteisiä lapsia meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi