Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottelin tänään ihmisiä kadulla ja huomasin, että suurin osa ihmisistä on läskejä.

Vierailija
14.07.2012 |

Miksi annatte itsenne läskiintyä?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntui saada ahaa-elämys?

Vierailija
2/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän tai vähemmän, miten nyt vasta hoksasit? Myös esim. britit ja amerikkalaiset ovat läskejä. Meitä läskejä on tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo joo, joillain on joku sairaus. joo jollain, mutta suurin osa on ihan omaa laiskuuttaan lihonnut.

Vierailija
4/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin ei ole niin plösöä sakkia kuin tuolla missä asiaa tarkkailin. Joka toinen oli hirvee läski.

Vierailija
5/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että aloitukseni on idioottimainen. Mutta ihan oikeasti en ymmärrä sitä, miksi niin moni antaa itsensä venyä muodottomaksi möykyksi. Johan se on terveydelle vaarallista ja askelkin hidastuu. Tuntuu varmaan kurjalta olla lihava.

Kukaan ei kuitenkaan ole lihava syntyessään ja harva myöskään lapsena. Eikö hälytyskellot soi, kun vaatekoko alkaa kasvaa ja kyykistely on vaikeaa? miksi siinä läskiyden mahdollisessa alkuvaiheessa ihminen ei pysäytä itseään. Kysyn ihan vilpittömästi, että miksi?

Vierailija
6/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvin paikkasidonnainen tämä asia on. Täällä Espoossa, missä asun, niin ei meidän alueella juurikaan näe läskejä. Lapsella ei ole yhtään läskiä kaveria eivätkä kaverien vanhemmatkaan ole läskejä.

MUTTA annas olla, kun menet johonkin Lintsille heinäkuussa, kun siellä on porukkaa muualta Suomesta, niin normaalipainoinen on harvinainen poikkeus (minä!) ja lihavia lapsiakin näkee ihan yhtenään:(

Vierailija
7/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tulee hyvä olo ja mieli?

Vierailija
8/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Olin vielä 2 kuukautta sitten urheilullinen ja normaali. Sitten tulin raskaaksi ja on ollut vaikeaa, olen turvonnut, lihonut ja en pääse liikkumaan. Onneksi nyt jo helpottaa ja turvotus hieman laskee ja voin liikkua.

Ei siihen paljon tarvita että paino menee ylipainon puolelle. Totaalinen elämänmuutos vain vaikka.

Vierailija
9/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi olla läski.Lihavassa ihmisessä kyllä voi olla läskiä.

Vierailija
10/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään vain RUOKAA! Ei mitään muuta kuin peruselintarvikkeita. Ihmisiä ajetaan läskiyteen.

Vierailija
11/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elävän immeisen suurin haaste.

Itse olen hoikka ja kyllä ihmettelen myös heitä, jotka antavat itsensä lihoa montakymmentä kiloa. Olen miettinyt ihan käytännön asioita. Eikös siinä joudu jatkuvasti uusimaan vaatevarastonsakin?

Mutta käsittääkseni kyse on yksinkertaisesti siitä, ettei pystytä hillitsemään itseään, ei siis vain pystytä lopettamaan syömistä ja esim. makeariippuvuus. Yritän olla halveksimatta lihavia, koska tiedän muista asioista, kuinka vaikea on muuttaa tottumuksia. Joku ilmeisesti ei pysty olemaan ilman sitä sipsipussia iltaa, minä en esim. AV:ta, vaikka haluaisinkin:)

Mutta onhan lihavuus siinä mielessä surullinen ilmiö, että moni sitten häpeää itseään ja elämä voi olla sellaista "sitten kun olen laiha taas, niin... menen sinne ja tänne" -tyyppistä. Ja ei kuitenkaan koskaan laihduta.

Vierailija
12/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme pitkästä aikaa Tampereella ja näimme monta TODELLA läskiä naista. Oliko vain sattumaa vai mitä?

Vierailija
13/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaa samaa, mielessäni.

ennen kaikkea nuoret naiset ovat todella lihavia.

Vierailija
14/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla se KILPIRAUHASEN TOIMINTAHÄIRIÖ! Ja sen takia missään ei saa sanoa että lihavia ihmisiä on ylipäätään olemassa... Eikö..?

Vierailija
15/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei ole lihavan synonyymi.

Vierailija
16/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tähän ihmettelyyn tänään herännyt. Olen miettinyt sitä usein aiemminkin (juu ei ole elämää).

On totta, että jollakin on sairaus, joku on raskaana, joku on muuten jotain.. mutta ei sitä läskiä kuitenkaan pääsääntöisesti ellei syö enemmän kuin kuluta.

Ymmärrän tuohtumuksenne, koska tämä on varmasti arka aihe monelle. Olisin kuitenkin kiitollinen, jos joku lihava viitsisi vastata esim. tuohon vaatekokokysymykseen.

Itse olen joskus huomannut, että keskivartaloon alkaa muodostua jotain ylimääräistä. Tuolloin olen heti ottanut tilanteen haltuun, esim jättänyt karkit ja jätskin ja ottanut lautaselle enemmän salaattia. Ehkä myös enemmän liikuntaa. Tilanne korjaantuu hetkessä!

Vierailija
17/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kaikkea nuoret naiset ovat todella lihavia.

Aivan samaa mietin kun olin eräillä festareilla. Todella surullista:(

Vierailija
18/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoiisa. Ja minusta normaalipainon raja on vieläpä aika korkealla. Sääliksi minun käy, on varmaan todella kurjaa olla ison vartalon vanki ja mahdollisesti saada monia sairauksia painon takia.

Vierailija
19/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini ei ole lihonut raskausaikana. Valmiiksi paino-ongelmaiset lihovat kyllä, kun päästävät mässäilyhimonsa valloilleen ja raskuaden varjolla mättävät sitten kahden edestä. Jos elintavat ovat kunnossa, niin ei mätetä raskausaikanakaan. Sehän on riski sikiöllekin.

Ja jos jonkun lihomisen taustalla on kilpirauhasongelma, niin kandee hoitaa se kuntoon. Jos nyt yhtäkkiä tosta vain alkaisin terveellisistä ruokailutottumuksista huolimatta alkaisin lihoa kuin ilmapallo, niin hakeutuisin kyllä tutkimuksiin alta aikayksikön.

Vierailija
20/103 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä enkä hyväksy tuollaista läskiksi haukkumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä