Mä olen 38-v ja koen, että elämäni on vasta alkamassa.. Siks toiseksi näytän todella nuorelta..
Erosin jokun aikaa sitten lasteni isästä. Nyt asun lasten kanssa ja olen ensimmäistä kertaa piiitkään aikaan onnelinen, ihan todella onnelinen. Tunnen hallitsevani elämääni, kukaan ei määrää tai komenna. Mä olen kaunis, kauniimpi kuin koskaan ennen. Näytän todella paljon ikäistäni nuoremmalta. Se oikeastaan jopa hävettää, että mua luullaan 20-25-vuotiaaksi. Mutta siis pointtini on se, että elämäni on nyt vasta alkamassa. Mulla on tullut ihania aitoja miessuhteita tuon kamalan suhteen jälkeen. Tunnen, että kukoistan. Mä olen sinut itseni kanssa, tykkään itsestäni. Lapsiani rakastan enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Olen onnellinen, että saan olla heidän kanssaan. Meidän perhe on niin ihana!! Kiitos:)
Kommentit (54)
Tosin mä en enää mihinkään parisuhteisiin edes rupea, mä olen nyt niin onnellinen että en anna kenenkään miehen enää pilata tätä.
Mä erosin avoliitosta 44-vuotiaana, ei se nyt mikään ihan huono suhde ollut mutta väljähtynyt, eikä lapsia, mutta tuntuu että sen jälkeen alko ihan uudenlainen elämä. Hurjasti itsevarmempana ja varmaan ihan nuorekkanakin oli hienoa astua uudenlaiseen maailmaan. Nyt sitten oonkin muutamaa vuotta myöhemmin melko tuore morsian, ekassa avioliitossa, oon ihan hiton tyytyväinen.
Ikää 37v ja nuorin lapsista aloittaa syksyllä koulunsa. Minä tosin olen vielä onnellisesti yhdessä elämäni ensimmäisen aviopuolison kanssa eikä sen suhteen ole muutosta tulossa eikä toiveissa. Elämä on aika kivaa. :)
No kouluun voisit palata opiskelemaan äidinkieltä ja toiseksi, ketään 38v ei luulla 20v. Jos joku näin sanoo, se valehtelee ja mielistelee.
Ja mitä pidemmälle luen, taidat olla kännissä, sen verran noita kirjoitusvirheitä on.
Surullista, jos jonkun elämä alkaa vasta 38v.
Erosin jokun aikaa sitten lasteni isästä. Mulla on tullut ihania aitoja miessuhteita tuon kamalan suhteen jälkeen.
ollut useita miessuhteita. Millaisia ovat aidot miessuhteet, jotka kestävät lyhyen ajan. Tietty jos ne on aidosti yhden yön suhteita, niin selvä juttu. Mutta älä nyt sekoita seksuaalista kiimaa mihinkään ihmissuhteseen.
Jotenkin musta tuntuu, että uskallan nyt olla täysin oma itseni, tunnen itseni, tiedän mitä haluan ja mihin pystyn. Valitsin exäni epävarmana, hän oli varma ja tiesi minunkin puolestani. Meillä oli ulkopuolisten silmin kaikki hyvin; oli hieno koti, rahaa matkustaa, oltiin varmaan oikein malliperhe monen mielestä. Mä en ollut onnellinen. Mietin monta vuotta, mistä mä olen ahdistunut. Tajusin kun erottiin, että se on se mies kun ahdistaa. Voi elämä kun on ihanaa, olman sitä kuristavaa tunnetta. Nyt mä olen vain ihmisten kanssa, keiden kanssa mun on hyvä olla ja saan olla ihan itseni.. ap
Huono paisuhde, jossa ei lainkaan läheisyyttä tai seksiä. Ihana työpaikka onneksi pitää minut kiinni tässä elämässä.
sanotaan, että olen tutustunut mukaviin miehiin, aitoihin, sympaattisiin. En tarkoita suhteilla nyt vain seksisuhteita vaan ihan muitakin.. Ja nyt voin tutustua ihmisiin. Exäni kahlitsi mut kotiin, en voinut tutustua kehenkään, lopulta en edes halunnut.
Ja mitä tuohon nuorelta näyttämiseen tulee niin on ihan papereitakin kysytty, kun olen ostanut alkoholia. En usko, että ihan mielistelläkseen.... ap
sitten sulta kysytty papereita.
Sorry vaan.
Mies ei kahlitse kotiin vaan lapset.
Näin se vaan, harvasta naisesta on elämään perhe-elämää enää nykyaikana. Pitää päästä persettä jakamaan ja "elämään omaa elämää".
Ole onnellinen jos viihdyt tyhmyydestäsi huolimatta elämässäsi.
ole kun pari viikkoa siitä, kun papereita kysyttiin.. ap
sitten sulta kysytty papereita. Sorry vaan. Mies ei kahlitse kotiin vaan lapset. Näin se vaan, harvasta naisesta on elämään perhe-elämää enää nykyaikana. Pitää päästä persettä jakamaan ja "elämään omaa elämää". Ole onnellinen jos viihdyt tyhmyydestäsi huolimatta elämässäsi.
ole kun pari viikkoa siitä, kun papereita kysyttiin.. ap
sanotaan, että olen tutustunut mukaviin miehiin, aitoihin, sympaattisiin. En tarkoita suhteilla nyt vain seksisuhteita vaan ihan muitakin.. Ja nyt voin tutustua ihmisiin. Exäni kahlitsi mut kotiin, en voinut tutustua kehenkään, lopulta en edes halunnut. Ja mitä tuohon nuorelta näyttämiseen tulee niin on ihan papereitakin kysytty, kun olen ostanut alkoholia. En usko, että ihan mielistelläkseen.... ap
sanotaan, että olen tutustunut mukaviin miehiin, aitoihin, sympaattisiin. En tarkoita suhteilla nyt vain seksisuhteita vaan ihan muitakin.. Ja nyt voin tutustua ihmisiin. Exäni kahlitsi mut kotiin, en voinut tutustua kehenkään, lopulta en edes halunnut. Ja mitä tuohon nuorelta näyttämiseen tulee niin on ihan papereitakin kysytty, kun olen ostanut alkoholia. En usko, että ihan mielistelläkseen.... ap
täällä taas katkeria ja kateellisia mammoja.... Ihanaa ap, että olet onnellinen.
täällä taas katkeria ja kateellisia mammoja.... Ihanaa ap, että olet onnellinen.
Säälittävää se minusta on.
ap maininnut jakavansa persettään?
Mitä siitä kuittailemaan? Multakin kyseltiin papereita vielä reilusti kolmikymppisenä ja silloin se hiveli itsetuntoa. Ei mua vieläkään pidetä ikäisenäni, mutta sillä ei enää nelikymppisenä ole merkitystä.
Kyllä se elämän onni on ihan muista asioista kiinni kuin siitä, minkä ikäisenä toiset sua pitää! Mitä vanhemmaksi elätte, sitä vähemmän eletyillä vuosilla on väliä. Ihminen on oma itsensä iästä riippumatta ja ystäviä löytää kaiken ikäisistä.
AP:n asenteelle kuitenkin tykkäämiset!
ap maininnut jakavansa persettään?
Olen tutustunut mukaviin mieheen, eivät ole vain seksisuhteita...niinhän itse kertoo, että seksiäkin tullut harrastettua. Miehille kelepaa -tavara kun tavara. Ja yksinhuoltajat ovat tunnettuja siitä, että niiltä saa. Epätoivoisia kun ovat.
38 vuotias ämmä ei todellakaan näytä 20 vuotiaalta := kuinka joku voi olla noin pihalla ja sokea itselleen?? :OOOOO
onneks olkoon.