Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko alkoholisti vai vain ihan normaali?

Vierailija
14.07.2012 |

Elikäs viime viikonloppuna meni vähän yli enkä ole siitä ylpeä. Lapsi oli kaverillaan ja minä festareilla ja eksyin jatkoille yhdelle kaverille ja tulin vasta päivällä kotiin. Tästä tapeltu nyt miehen kanssa koko viikon ja ymmärrän hänen suuttumuksensa. mutta....

nyt lapsi on kesäreissussa mummin kanssa ja minun tekisi mieli ystäväpariskunnan grillijuhliin, mutta en halua mennä ja olla juomatta. mies lähti ja minä jäin kotiin kun sanoin suoraan, että vetuttaa olla selvinpäin kun aika harvoin lapsi missään ja voisi rauhassa istua. mies sanoi, että olen alkoholisti jos en voi olla juomatta kun juuri viime viikonloppuna join. olenko siis alkkis? pystyn hyvin olemaan juomatta useita viikonloppuja putkeen ja toisaalta joskus tekee vaan ihan sikana mieli "vaihtaa vapaalle". ja tämä ei katso sitä olenko juonut viimeksi eilen vai puoli vuotta sitten. pitäisikö minun mennä johonkin aa kerhoon?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis todellakaan juo viikottainkaan. ja osaan juoda myös yhden sekä kohtuudella. mulle ei ole vierasta mennä syömään ystävien kanssa ja ottaa pari lasia viiniä ja tulla kotiin. toisaalta joskus saatetaan siitä extempore lähteä baariinkiin. kotona en tissuttele ikinä, koskaan vain huvikseni. alkoholi kuuluu elämääni, ruokailuihin, saunailtoihin yms, mutta osaan olla myös ilman. en vaan tykkää, että tällaisessa asiassa joku toinen kertoo miten pitäisi toimia ja mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
22/24 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolta katoaa kontrolli humalassa.Toki riippuvuus voi syntyä niin että kääntyy holismin puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän:

http://www.paihdelinkki.fi/testaa/juomatapatesti

Testituloksen perusteella voit tarkemmin arvioida, että onko juomatapasi ihan ok, vai onko miehesi sanoissa sittenkin totuuden siemen.

Vierailija
24/24 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-selittelee juomisiaan

-pakko juoda

- joku toinen kärsii juomisestasi

Joku ongelma sulla on. Ymmärrän miestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme