Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v ei leiki eikä kavereita ole koulun ulkopuolella

Vierailija
14.07.2012 |

Hän ei kaipaa kavereita, ei pelailua ulkona eikä leikkimistä. On aina ollut tällainen. Koulussa kiitettävän oppilas, koulussa on kavereita ja harrastuksissa. Vapaa-aikana ei halua lähteä kenenkään kanssa minnekään. Kyselijätkin ovat käyneet vähiin.

Voikohan tuon ikäinen olla noin introvertti? Muuten vaikuttaa tyytyväiseltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei oikein aidosti innostunut koskaan. Tuntui paremminkin rasittuneen näistä yrityksistäni. Joista sittemmin luovuin.

ap2

Vierailija
2/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin olen ollut ihan pienestä pitäen introvertti, jo taaperona leikin paljon itsekseni täysin onnellisena (äitini mukaan) vaikka leikkikavereita oli sekä omassa perheessä että naapureissa.

Kouluikäisenä sitten harvoin viitsin koulun ulkopuolella kenenkään kanssa leikkiä, sain tarpeekseni muista ihmisistä jo siellä koulussa ja kaipasin omaa rauhaa.

Samanlainen olen edelleen, viihdyn parhaiten yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko tuo nyt niin kamalaa?

Kotona viihtyvät lapset ovat kuitenkin yleensä hyvässä seurassa, verrattuna niihin, jotka luutivat pitkin kyliä ikätoveriensa seurassa.

Vierailija
4/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin kutsuu jonkun kaverin koulusta meille vaikkapa pelailemaan koulun jälkeen. Kuitenkin kaverin oltua meillä 4-5 tuntia hän on niin katki ettei halua meille pitkään aikaan ketään.

ap

Kouluikäisenä sitten harvoin viitsin koulun ulkopuolella kenenkään kanssa leikkiä, sain tarpeekseni muista ihmisistä jo siellä koulussa ja kaipasin omaa rauhaa.

Samanlainen olen edelleen, viihdyn parhaiten yksin.

Vierailija
5/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttihan tuo, itsekin olen lapsesta saakka pitänyt kavereiden kanssa ajanviettoa lähinnä energiaa vievänä sekä työläänä. Kaverisynttäreilläkin viihdyin huonosti enkä itse pitänyt niitä koskaan.

Jos lapsi on tyytyväinen tilanteeseensa, kaikki on hyvin.

Vierailija
6/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan useampiakin lapsia samasta perheestä. Mikä ihmeen ihanne se on että pitää olla ulkoistettuna kylille ollakseen normaali? Jokainen on omanlaisensa ja jos on tyytyväinen niin ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän