Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanktioita vai eikö mitään jos naapurin 3kg piski puraisee nilkasta?

Vierailija
14.07.2012 |

Tulin lenkiltä ja naapurin chihuahua puraisi minua nilkasta. Miten suhtautuisit itse tälläsieen tilanteeseen? Antaisitko olla, suosittelisitko viemään piikille vai mitä tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille, niin hoitelevat piskin pois päiviltä. Mut kyllä kai noin pieneltä rakilta sais selkärangan poikki ihan vaan saappaalla polkaisemalla, siihen mitään poliisia tarvita...

Vierailija
2/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että tuliko haava, tarvitsiko käydä lääkärissä, harrastaako koira tuota usein, miten naapuri itse suhtautui jne.

Meillä kaverin koira puraisi hänen äitiään, kun ei halunnut lähteä ulos, naarmu oli tosi pieni ja mitätön, mutta lopulta oli käden amputaatio ja verenmyrkytys tosi lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaatisin piskiä lopetettavaksi. Tosin Suomessa valitettavasti näköjään ei purevia piskejä hevillä lopeteta, vaikka kävisivät useammankin kerran ihmisen päälle. Henki kai pitää ihmiseltä lähteä, ennen kuin alkaa tapahtua.

Vierailija
4/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko verta?

Vierailija
5/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajina vanhempi pariskunta joista nainen osaa hallita koiraa, mutta mies ei näytä tajuavan koirista hölkäsen pöläystäkään.

Vierailija
6/6 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se pikku koirilla ole sen suurempia oikeuksia käydä ihmisten kimppuun kuin isommillakaan. Tosin sun piikkiehdotukset tuskin menee läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi