Miten tuo paino asia on niin iso tällä palstalla?
Päivittäin saa lukea ylipainosista, alipainosista, arvailua painosta, laihdutuksesta, siitä miksi joku ei laidu yms.
Miten se on nuin tapetilla kaiken aikaa?
Kommentit (6)
Päivittäin saa lukea ylipainosista, alipainosista, arvailua painosta, laihdutuksesta, siitä miksi joku ei laidu yms.
Paino on jokaisella
että tällä palstalla on muutama tosi aktiivinen läskivihaaja. Mutta toisaalta, onhan paino monille naisille iso juttu. Vaikka mua ei kiinnostakaan siitä puhua tai itse siitä jauhaa, täytyy tunnustaa, että oon viime aikoina ajatellut sitä tosi paljon. Mulle jäi raskaudesta muutama kilo, ja kyllä ne on alkaneet mua haitata, kun vanhat housut ei mahdu päälle.
Samoin hiukset, hampaat, kasvot yms.
Tuo ei ollut hyvä syy.
Paino on jokaisella
Samoin hiukset, hampaat, kasvot yms.
Tuo ei ollut hyvä syy.
Paino on jokaisella
ylipainoisia ja se alkaa olla iso ongelma. Sitäpaitsi lihavuus liittyy esteettisyyteen, kauneuteen. Naisen oletetaan olevan kaunis.
Päälle päätteeksi se tarjoaa helpon tavan päteä. Voi haukkua jotakuta tuntematonta, joka on lihava ja saada siitä pönkitystä omalle itsetunnolleen.
Ehkä suuri osa naisista kokee itsnsä ulkonäkönsä (painonsa) kautta. Kelpaanko, olenko viehättävä, olenko hyväksyttävä, kuulunko voittajiin. BMI = menestys elämässä, elämänhallinta, itsentunto, itsevarmuus, ja se kaikki koetaan ulkonäön kautta? Voi ei meitä naisia.