Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä sohvakalustosta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kivannäköiset, käsinojat on just hyvän malliset että voi makoilla poikittain. Laadusta ja käytännön mukavuudesta en osaa sanoa.

Vierailija
22/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisivat ehkä jonkun kasarimusaa soittavan bändin treenikämpälle,

muuta paikkaa noille en voi keksiä, en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen nahkasohva olis kiva, onkohan huono valinta koiran ja kahden kissan talouteen? Onko kellään?

Kissa on ja valkoinen nahkasohva. Se sohva maksoi paljon, mutta sen saa puhdistettua helposti. Hoito- ja suoja-aineet on keksitty.

Vierailija
24/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä kyselet. Näillä on kaikilla samanlainen "ikeatyylinen" divaanikulmasohva, koska se on ainoa oikea nykyään. Jos itsellesi sohvaa ostat, niin ostat tasan sellaisen, joka miellyttää omaa silmää ja erityisesti omaa takapuolta.

Näille kaikki on ysäriä, kasaria ja mummua. Tosin havahtuvat jonain päivänä, että he ovat itse mummuja divaanisohvineen ja nuoret nauraa heidän vuoteen 2008 jämähtänyttä makua.

Vierailija
25/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan täällä kyselet. Näillä on kaikilla samanlainen "ikeatyylinen" divaanikulmasohva, koska se on ainoa oikea nykyään. Jos itsellesi sohvaa ostat, niin ostat tasan sellaisen, joka miellyttää omaa silmää ja erityisesti omaa takapuolta.

Näille kaikki on ysäriä, kasaria ja mummua. Tosin havahtuvat jonain päivänä, että he ovat itse mummuja divaanisohvineen ja nuoret nauraa heidän vuoteen 2008 jämähtänyttä makua.

Tämä on totta. Itsellä on nyt divaani, se on ollut huonoin sohva mitä meillä on ollut. Divaani osa on epäkäytännöllinen ja ikinä siinä ei kukaan istu. Kovat ja kantikkaat käsinojat on kamalat jos haluaa löhöillä.

Vierailija
26/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kokemusta tuosta, mut ihan ok perusnahkasohvalta näyttää. Osta pois!

Vierailija
27/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kokemusta tuosta, mut ihan ok perusnahkasohvalta näyttää. Osta pois!

Varmaan on ostanutkin jo jonkinlaisen sohvakaluston, koska aloitus on vuodelta 2012.

Katotteko te pöllöt koskaan milloin aloitus on tehty ennen kuin vastaatte siihen??? Ja kukakohan urpo yleensäkin on tän kaivanut netin kätköistä???

Huomaa, että teillä ei järki paljon päätä pakota. :D

Vierailija
28/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain keinonahkaiset ja nahan laatu ei voi olla kovin kestävä. Nahkakin on todennäköiseksi puoliksi muovista rekennettua eli paksusti pinnoitettua, vaikkakin luokitellaan aidoksi nahaksi. Nahan osuus halvinta haljasta ehkä, eikä ole vahvempaa pintanahkaa nähnytkään. Hinta on edullinen nahkasohvaksi, joskin en odottaisi kestävän kuin 5-10 vuotta käytössä ja jos huonosti käy, niin pari vuotta, ehkä. Kunnon sohva maksaisi enemmän ja kestäisi hyvin hoidettuna vuosikymmeniä.

Vierailija
29/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on ostanutkin jo jonkinlaisen sohvakaluston, koska aloitus on vuodelta 2012.

Katotteko te pöllöt koskaan milloin aloitus on tehty ennen kuin vastaatte siihen??? Ja kukakohan urpo yleensäkin on tän kaivanut netin kätköistä???

Huomaa, että teillä ei järki paljon päätä pakota. :D

Ja tajuutkohan sä urpo, että tätäkin sohvakalustoa myydään edelleen useassakin liikkeessä, eli voi olla kaivajalle hyvinkin ajankohtainen.

Vierailija
30/30 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen, persoonaton. Hyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä