Mitä mieltä tästä sohvakalustosta?
Kommentit (30)
Onko kellään kokemusta näistä sohvista?
Vierailija kirjoitti:
Hirveät
Eli sulla siis on nämä vai? Hirveät istua? Sulla varmaan niin läski perse että johtuu siitä.
Ruman näköiset, Vesa Keskisen tyyliin sopivat.
Kivan näköinen tuo nahka, mutta liian pyöreät nuo käsinojat omaan makuun.
Kivan näköiset muuten, mutta itse en hankkisi mustia vaan jotkut vaaleammat.
Valkoinen nahkasohva olis kiva, onkohan huono valinta koiran ja kahden kissan talouteen? Onko kellään?
En tykkää noista tyynyistä. Jonkun ajan päästä lässähtävät. Istuessa valahtaa koko ämmä noiden tyynyjen väliin. Sekä istuimien että selkänojassa.
Käsinojat ei sovi omaan makuun. Selkänojakin näyttää aika korkeelta, itse tykkään aika matalasta. Nahka kylläkin näyttää hyvältä, ainakin kuvassa
Osta nyt jotain edes etäisesti modernia.
Riippuu tietysti huoneen koosta ja mittasuhteista ja muun sisustuksen tyylistä ja väreistä ja kaikin puolin makuasia, mutta mun mielestä ruma. Liian massiivinen, ei edusta mitään muuta tyyliä kuin "ökyä". Miksi nojatuoli on noin älyttömän leveä, vai onko se kahdenistuttava sohva? Voiko sohvassa tehdä muuta kuin maata ja tuijottaa telkkaria, millaista siinä olisi istua ja seurustella, jutella, lukea?
Uudet nahkasohvat vähän epäilyttää muutenkin: onko materiaali riittävän laadukasta, kestääkö se hyvin hoidettuna 100 vuotta, vai onko se pelkkä poisheitettävä kama kun siihen kyllästyy? Mitä sille tapahtuu sen jälkeen?
Nahkasohvat ovat ainoat oikeat sohvat.
Kasarilta soitettiin ja pyydettiin palauttamaan sohvat asap!
Kamala muotoilu. Näyttävät todella vanhanaikaisilta.
On kovin raskaan näköinen kalusto, eli vaatii suuren tilan. Huoneet vain useimmiten ovat melko pieniä, joten itse harkitsisin kevyemmän oloista kalustoa. Katselin juuri mainoksia ja huomasin, että sohvat ovatkin muuttuneet kevyemmiksi. Jalkojen alla on ilmaa, mikä lisää keveyttä.
tosin meillä on kissoja, niin en uusia nahkasohvia laita.