Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1-vuotias piilotti kaukosäätimen. Minne?

Vierailija
13.07.2012 |

Mies ei ole katsonut telkkaria pariin kuukauteen. Nyt sitten päätti rentoutua ja katsoa elokuvan, eikä kokemattomuuttaan tietenkään tajunnut, ettei kaukosäädintä kannata jättää 1-vuotiaan ulottuville. Nyt lapsi on kantanut sen jonnekin, eikä löydetä millään. Keksikääpä missä se on!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pari päivää kadoksissa ja löytyi kukkaruukusta.

Kokeile kysyä lapselta saatat yllättyä siitä, että hän muistaisi missä on?

Vierailija
22/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet oo itse nostanut johonkin ylös?

että oikeesti heti jo epäilin, että taisi mies itse sen laittaa jonnekin, kun alkoi kysellä, että minne lapsi sen vei.

Minä kyllä alan jo lyödä vetoja tuon tiskikoneen puolesta, jonka mies pyöräytti päälle ennen kuin alkoi kaukosäätimen perään kyselemään. En viitsisi kurkata kesken ohjelman.

ap

Vierailija
24/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy kaukosäätimet yksivuotiaan jäljiltä aina digiboxin takaa, jonne hän aina niitä työntää.

Vierailija
25/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoitko eteisestä kenkähyllystä?

Vierailija
26/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäisenä oli tunkenut stereoiden vahvistimen "reikään". Kaukosäädin oli samanvärinen kuin vahvistin joten ei nähty vaikka vahvistimen vierestä ja päältä ja takaa monta kertaa katsottiin. Sitten yht'äkkiä parin illan päästä kun katsottiin leffaa, huomasin että tuossa reiässähän se kaukosäädin on.

Vierailija
27/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä taakse se olisi mahtunut? Kirjahyllyn taakse? Sohvan alle? Eteiseen kenkiin. Lapsen sänkyyn...

Vierailija
28/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi pisti sen sinne astianpesukoneeseen Katsoitko eteisestä kenkähyllystä?

Mies taisi ajatella, että ehdotin, että hän laittoi sen astianpesukoneeseen, niin en sitten halunnut alkaa inttämään, että jos lapsi kuitenkin laittoi sen sinne. Mies vaikuttaa aika väsyneeltä, niin eihän väsynyt jaksa tollaisia typeriä inttämisiä.

Kenkäkaapin katsoin kyllä, pitäisikö uudelleen vielä katsoa tarkemmin.

ap

Vierailija
29/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on löytynyt tavaroita ihan vaan kysymällä lapselta selkeästi, että mihin on vienyt sen. Voi hyvinkin viedä piilonsa luo. :)

Vierailija
30/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä löytyy kaikkea, kuten myös siellä olleita ruokia löytyy sohvan alta ym.

Meillä myös kirjahyllyn kaikki pienet rakoset on semmosia jonne työnnetään tavaroita. Reppujen sivutaskut, keittiön laatikot, pyykkikori.

Vierailija
31/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kenties sinne kasettipesään?

Vierailija
32/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika työnsi kaikkea ihan mihin vaan, jos oli rako tai reikä niin sinne meni. Kahvinkeittimen vesiosaan, lusikkalaatikkoon, vessanpönttöön, patterin taakse. Kiehtovinta varmaan tuossa tavarankuljetusiässä juuri testata mikä mahtuu mihinkin. Tavaran ominaisuus ja tilavuus. Rasittavaa ja huvittavaa :)

Etsi paikoista mistä et etsisi. Niistä me usein löydettiin. Järki sanoo, että eihän sinne tavaraa laiteta, mutta pienellä logiikka on ihan toinen.

Käy kertomassa kun löydät :)

Vierailija
33/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varma! Jos ei siellä niin kenkäkaapissa perimmäisenä kengässä.

Vierailija
34/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varma! Jos ei siellä niin kenkäkaapissa perimmäisenä kengässä.

Vierailija
35/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset työnsi kaiken videonauhurin luukusta, ei kai teillä enää sellaista ole?

Vierailija
36/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee aina sinne ihan itseltäkin helposti - ei siis istuintyynyjen alle, vaan sinne "pystyyn" väliin

Vierailija
37/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut jääkaapista ja sen alta. Lastenvaunut olen penkonut. Lelulaatikot ja kaikki kaappien alustat jo ennen tätä aloitusta. Pattereita meillä ei ole. Eikä kaiuttimia, videota tai dvd-soitinta. Mitäs vielä ehdotitte - kyllä oon kovasti tutkinut, ja ne kengätkin uudestaan molempien ovien yhteydestä ja kenkäkaapista.

Voi juku. T. ap

Vierailija
38/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli jo tämä hämäryys ulos, niin otin taskulampun käteen ja tutkin kaikki kaappien rakoset lampulla. Ei löytynyt. Mutta nyt katsoin lampulla yhteen kassiin, josta olin jo etsinyt. Siellä se kuitenkin oli tavaroiden välissä, kun ensimmäisellä kerralla kokeilin käsikopelolla, ettei ole siellä.

Eli ihan helpohko paikka ja vielä siellä suunnalla missä mies väitti lapsen liikkuneen. Taskulamppu oli nyt tällä kertaa avain onnistumiseen.

Olen helpottunut, kun nyt saan ohjelmoitua aamulla lastenohjelmia isommille, jotka oikeastaan olen luvannut niille äänittää. Chuggington, vai mikä sieltä lauantaisin tuleekaan...

ap

Vierailija
39/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alan käymään läpi huone huoneelta, kohta kohdalta uudestaan järjestyksessä. Ja juurikin paikoista joissa ei olettaisi olevan.

Vierailija
40/49 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin alan käymään läpi huone huoneelta, kohta kohdalta uudestaan järjestyksessä. Ja juurikin paikoista joissa ei olettaisi olevan.

Istatdathan alas hetkeksi ja kattelet ympärilles. Liika ettiminen tekee sokeaksi. :)