Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä uhkaa jättää mut jos en käytä ehkäisynä e-pillereitä vaan kortsua!

Vierailija
13.07.2012 |

Eli siis että käytettäisiin vain kortsua. En voi käyttää e-pillereitä lääkärin suosituksesta koska olen kerran saanut niiden käytöstä keuhkoveritulpan ja meinasin kuolla siihen.

Miesystävä on kuitenkin aivan kypsänä kortsuihin ja nyt sanoi mulle että jos en hae pillereitä niin meidän suhde saa päättyä tähän. Hän tietää että ne voi olla mulle hengenvaarallisia mutta sanoo että kuolee itse "vitutukseen" kortsujen vuoksi. Ymmärrän että kortsut ärsyttävät mut en ymmärrä että hän voisi vaarantaa terveyteni ehkäisyn vuoksi :(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan suostu moiseen miehen nautinnon vuoksi, kyse on sinun arvokkaasta hengestäsi! Mieti nyt hetki, millainen mies vaatii sinulta moista, TIETÄEN kuinka vaarallista se sinulle on! Tuskin sinua rakastava ja arvostava mies.

Tee itsellesi palvelus ja jätä se tyyppi.

Vierailija
2/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä ei missään nimessä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välitä sinusta yhtään.

Vierailija
4/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa seksiä. Se on kyllä fakta. mielummin on ilman. Mene nyt ihmeessä vaikka neuvolaan ja vaadi kierukka tai joku muu ehkäisy.

Vierailija
5/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin itsekkään miehen kanssa?

Herran nautinto on sinun terveyttäsi tärkeämpi?

Jos mies olisi ihan asiallinen niin suosittelisin joko vasektomiaa (miehelle) tai kierukkaa (sinulle).

Sinun tapauksessasi olen kuitenkin sitä mieltä että kannattaa etsiä mukavampi mies.

Itse olen samantyyppisen niljakkeen kanssa ollut nuorempana suhteessa ja olen todella iloinen siitä että ymmärsin lähteä suhteesta.

Vierailija
6/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten mies on kyllä ihan tampio, sori vaan. Eihän hormoniehkäisy yksinkertaisesti ole mikään vaihtoehto tuossa tilanteessa. Ymmärtääköhän miehesi kuinka vakavasta asiasta on kyse??

meillä mentiin monta vuotta "luonnollisella ehkäisyllä" (varmat päivät+limojen ja lämpöjen tarkkailu) sekä osittain keskeytetyllä. Toimi meillä, mutten kyllä suosittele jos raskaus on ihan ehdoton nounou.

Vierailija
7/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies, ei todellakaan välitä sinusta oikeasti, jos on seksin takia valmis uhraamaan henkesi. Vaikka nyt kirpaisee ja tuntuu pahalta, niin parempi päästä eroon hänestä nyt. Muita myös sanoa miehelle, että et voi seurustella semmoisen ihmisen kanssa, joka on valmis oman nautinnon vuoksi uhraamaan toisen/kehtaa edes pyytää semmoista!

t. toinen jolle ei sovi e-pillerit

Vierailija
8/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esität asian aivan kuin ei olisi vaihtoehtoja. Nykypäivänä on montaa eri hormonia markkinoilla ja kuparikierukkaa sun muuta. Voisitko yrittää tehdä jonkinlaisen kompromissin? Miehesi esitti asiansa kovin huolimattomasti, mutta ymmärrän ärsytyksen kyllä. Ilman hyvää seksiä on vaikea ylläpitää hyvää parisuhdetta. Ja jos ei ole hyvää parisuhdetta, silloin ei ehkä sitten kannata vaivautua lääkäriin vaan jankata niistä kortsuista

Vierailija
9/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan hyvä ehkäisyväline ja aika turta mulkku saa olla, jos ei muka kortsun takia tunne mitään.

Lapsellisten ja itsekkäiden miesten vininää.

Vierailija
10/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fiksumpi mies. En seurustelisi hetkeäkään tuollaisen miehen kanssa. Arvosta itseäsi enemmän.

Vierailija
11/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en ymmärrä että hän voisi vaarantaa terveyteni ehkäisyn vuoksi :(

varmaan kertookin tarpeeksi miehen tunteista (niiden puutteesta) sinua kohtaan? Epäilenpä että on kiinnostunut sinusta lähinnä seksikumppanina ja kun hänen mielestään parempi tulee vastaan niin saat jäädä.

Vierailija
12/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan hyvä ehkäisyväline ja aika turta mulkku saa olla, jos ei muka kortsun takia tunne mitään.

Lapsellisten ja itsekkäiden miesten vininää.

Mutta jos olisin ap, juoksisin ja lujaa....

Vierailija
13/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko tosiaan pelkää kuolevansa kondomi-vitutukseen niin vetäkööt piuhat poikki. Mutta sinä et tuommoisella minä-minä-minun napa -ääliöllä mitään tee.

Vierailija
14/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esität asian aivan kuin ei olisi vaihtoehtoja. Nykypäivänä on montaa eri hormonia markkinoilla ja kuparikierukkaa sun muuta. Voisitko yrittää tehdä jonkinlaisen kompromissin? Miehesi esitti asiansa kovin huolimattomasti, mutta ymmärrän ärsytyksen kyllä. Ilman hyvää seksiä on vaikea ylläpitää hyvää parisuhdetta. Ja jos ei ole hyvää parisuhdetta, silloin ei ehkä sitten kannata vaivautua lääkäriin vaan jankata niistä kortsuista

Se ei auta yhtään mitään, että hormoneita on montaa eriä markkinoilla, koska tuollaisesta syystä kaikki hormoniehkäisy on kielletty.

Tällä hetkellä siis jos tahtoo ehkäistä ja hormoniehkäisy ei syystä tai toisesta sovi, vaihtoehdot Suomessa ovat tasan kondomi ja kuparikierukka.

Kuparikierukka ei sovi monille, koska on yleistä että se pahentaa huomattavasti kuukautiskipuja sekä lisää vuodon määrää. Itse olen silti käyttänyt sitä muutaman vuoden mutta nyt aion sen poistattaa, koska suoraan sanottuna vituttaa olla puoliksi toimintakyvytön kipujen takia viikon verran joka kuukausi.

Ehkäisyvälineitä kun on niin laaja valikoima, niin miehet ovat jotenkin siinä luulossa että kyllä kondomille aina löytyy vaihtoehto. Ei siinä tarvita mitään muuta kuin vaikka sairastettu veritulppa ja ennestään runsaat kuukautiset (eivät kumpikaan edes yhdessä erityisen harvinaisia juttuja) niin kumi on tasan ainoa vaihtoehto. Paha tulla vastaan tässä asiassa, en mä ainakaan tyhjästä voi alkaa itse loihtimaan jotain toimivaa ehkäisyvälinettä joka mulle sopisi.

Vierailija
15/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynen mukaan se on kuparikierukan kanssa hyvin yleistä. Kuparikierukkaa ei myöskään mielellään laiteta synnyttämättömälle.

Vierailija
16/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä vielä teet tuollaisen miehen kanssa? JÄTÄ SE ja nopeasti.. Älä tuhlaa aikaasi hetkeäkään noin sairaan itsekkääseen mieheen kun parempiakin on tarjolla.

Vierailija
17/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei auta yhtään mitään, että hormoneita on montaa eriä markkinoilla, koska tuollaisesta syystä kaikki hormoniehkäisy on kielletty.

Tällä hetkellä siis jos tahtoo ehkäistä ja hormoniehkäisy ei syystä tai toisesta sovi, vaihtoehdot Suomessa ovat tasan kondomi ja kuparikierukka.

Kuparikierukka ei sovi monille, koska on yleistä että se pahentaa huomattavasti kuukautiskipuja sekä lisää vuodon määrää. Itse olen silti käyttänyt sitä muutaman vuoden mutta nyt aion sen poistattaa, koska suoraan sanottuna vituttaa olla puoliksi toimintakyvytön kipujen takia viikon verran joka kuukausi.

Ehkäisyvälineitä kun on niin laaja valikoima, niin miehet ovat jotenkin siinä luulossa että kyllä kondomille aina löytyy vaihtoehto. Ei siinä tarvita mitään muuta kuin vaikka sairastettu veritulppa ja ennestään runsaat kuukautiset (eivät kumpikaan edes yhdessä erityisen harvinaisia juttuja) niin kumi on tasan ainoa vaihtoehto. Paha tulla vastaan tässä asiassa, en mä ainakaan tyhjästä voi alkaa itse loihtimaan jotain toimivaa ehkäisyvälinettä joka mulle sopisi.

lapsia ei ole. Lääkäri suositteli kuparikierukkaa vasta sen jälkeen kun meillä olisi yksi lapsi.

Lääkärin mielestä kondomi on mun tilanteessani ainoa turvallinen vaihtoehto. Keuhkoveritulppa oli elämäni pelottavin ja järkyttävin kokemus, mut tuntuu että miesystävälle siitä mainitseminenkin aiheuttaa "kortsuallergisen kohtauksen". Mä olen ikävässä tilanteessa.

Jos tää suhde menee poikki ehkäisyn vuoksi, niin vois kuvitella et jatkossakaan mulla ei käy yhtään sen parempi tuuri, kun näitä vastauksia lueskelee :( ap

Vierailija
18/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että hän voisi laittaa piuhat poikki?

Vierailija
19/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ei ole. Lääkäri suositteli kuparikierukkaa vasta sen jälkeen kun meillä olisi yksi lapsi.

Lääkärin mielestä kondomi on mun tilanteessani ainoa turvallinen vaihtoehto. Keuhkoveritulppa oli elämäni pelottavin ja järkyttävin kokemus, mut tuntuu että miesystävälle siitä mainitseminenkin aiheuttaa "kortsuallergisen kohtauksen". Mä olen ikävässä tilanteessa.

Jos tää suhde menee poikki ehkäisyn vuoksi, niin vois kuvitella et jatkossakaan mulla ei käy yhtään sen parempi tuuri, kun näitä vastauksia lueskelee :( ap

Voisitko pyytää lääkäriltä jotain lausuntoa tuosta asiasta miehellesi näytettäväksi tms. että hän uskoisi, ettei tässä nyt ole mistään sun oikuttelusta kyse vaan terveydestä ja pahimmillaan hengestä?

Kuulostaa tosi ahdistavalta tuo teidän tilanne. Mut ei tästä mihinkään pääse siitä, että miehesi on ihan totaalinen ääliö tässä asiassa eikä hänellä ole mitään oikeutta jurnuttaa sulle jutusta, mille et voi yhtään mitään! Tuo ei todellakaan kuulosta rakastavan ihmisen toiminnalta. Oon ihan varma että fiksumpiakin miehiä on. En tiedä missä, mut toivon sellaisen joskus itsekin löytäväni.

Oon itse ollut aiemmin samassa tilanteessa ja mulle jäi tuosta miehestä jotenkin tosi ahdistava olo pitkäksi aikaa. Aloin jopa vältellä seksiä ihan siksi kun tuli mieleen se negatiivinen ilmapiiri, painostus ja miehen vihaisuus, kesti pitkään ennenkuin uskaltauduin uuteen suhteeseen kun ahdisti ajatus, minkälaista ristiriitaa tästä asiasta tulee. Meillä tosin oli suhteessa vähän toisenlaista painostusta myös näihin asioihin liittyen. Nyt sinkkuna, enkä todellakaan tiedä, miten mahdollisessa seuraavassa suhteessa hoidan ehkäisyasiat, kun otan tämän kierukan pois. En itsekään tykkää yhtään käyttää kondomia, mutta ei vaihtoehtojakaan ole. Ei kukaan mies suostu luottamaan mihinkään pelkkiin varmoihin päiviin tai keskeytettyyn ja eihän ne mitään oikeita ehkäisymenetelmiä olekaan (etenkin kun mulla tosi epäsäännöllinen kierto). Lasten jälkeen kyllä hankkisin sterin erittäin mielelläni, mutta ei niitä tietenkään voi alkaa heti yrittää kun johonkin tutustuu.

Vierailija
20/44 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä et ole jo aiemmin hankkiutunut eroon tuollaisesta? Ei EHKÄ muutenkaan ole täysin ihannemiesainesta. :D

No joo, mutta saattaahan se olla että jonkun täytyy ihan miettiä haluaako uuden veritulpan vai toimiiko mieluummin jonkun itsekeskeisen teinin pumpattavan barbaran korvikkeena...?