Montako lasta sinulla on, ja/tai montako toivot saavasi?
+ kumpaa sukupuolta?
Itselläni on reilun vuoden ikäinen tytär. TOIVOISIN vielä muutaman vuoden sisällä saavani pojan, sekä toisen tytön. = yhteensä 3 lasta. :)
Eiköhän jokainen tiedä, että näihin asioihin ei voi mitenkään itse vaikuttaa, mutta eikös haaveilu ole sallittua? Kävi miten kävi. ;)
Kommentit (26)
että ole rehellinen itsellesi tuossa asiassa, jaksatko todella. Minulla on 5 lasta ja kärsin masennuksesta eikä todella ole helppoa.
Totta, ja varmaan lasten aiheuttama vastuu ja työllistäminen vain kasvaa kun lapset kasvavat.. tai siis esim. vauvan aiheuttamat ongelmat on pieniä verrattuna vaikka kouluikäisen ongelmiin vaikkapa koulussa (no, siis toivottavasti olen niin hyvä kasvattaja ;) ettei lapseni sotkeudu pahoihin hankaluuksiin koskaan, mutta eihän se ihan realistista ole odottaa etteikö vaikeuksia voisi tulla ;) )..
Kaksi-kolme lastakin on tosiaan jo aikamoinen työ, vaikka myös samalla ihan mieletön voimavara ja ilo elämässä.
5 tyttöä ja poika. Lapsiluku on tässä.
2 tyttöä ja 3 poikaa. Toivoisin vielä 1-2 lasta, mielellään ainakin yhden tytön lisää. Yritys on päällä eli toivottavasti ainakin se kuudes vielä tulisi :)
mieluiten vielä tuossa järjestyksessä kuten sanoin, koska se on minusta ihanempaa että tytöllä ois suojeleva komea isoveli ;)
mutta ei haittaa vaikka tulisi toisinkin päin.
tai vaikkapa tulisi tyttö ja tyttö tai poika ja poika!
pääasia ois et mun lapset ois vaan terveitä ja sais pysyä myöskin sellasina :))
haluaisin yhteensä viisi. Kaksi tyttöä ja kolme poikaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan.