Onko kukaan ikinä kokeillut..
Kukaan kokeillut tota ostostv Best Directin 'Pest Reject' tuholaiskarkotinta? Toimiiko oikeesti?
Kommentit (16)
Kts. ed linkki, jossain olisi mentävä rihkaman myynnissä raja.
Enempi viidestä kympistä on iloa kun tekee siitä lentokoneen ja heittää korkealta parvekkeelta menemään, niin tai lahjoittaa isännän illan viettoon ;-)
Olen kokeillut. Ostin Best Reject -laitteita itselleni yhden ja vielä viisi (5) kpl tuliaisiksi naapureilleni, joilla on kaikkia maaseudun ötököitä. Kenenkään laitteilla ei ollut minkäänlaista vaikutusta kärpäsiin, muurahaisiin tai hiiriin. Siis täysin humpuukituote. Lisäksi kolme laitetta lakkasi toimimasta alle puolen vuoden ja loputkin noin vuoden kuluttua käyttöönotosta. Totta on, että ainoa muutos oli se, että kukkaroni keveni noin 150 euroa.
Mutta kyllä minäkin olen joskus kokeillut huonoa otsikkoa aloituksessani av:lla.
En ole, mutta en suosittele Best Directiä lainkaan. Surkeata palvelua, tuskin saan edes rahoja takaisin palautuksesta.
Hämähäkit se ainakin karkottaa! Meillä oli vanhassa asunnossa katonrajat täynnä hämähäkkejä, mutta ei ollut kauaa, kun otettii Pest Reject käyttöön :)
Tonhan pest rejectin saa 7 eurolla ulkomailta tilattua.
Itsekin oon aatellu että mitenköhän toimii. Vaikuttaa ainakin ihan pätevältä, mutta ostoskanavallahan kaikki tarjoukset on mukamas niin upeita. ;D Mutta olisi kyllä mukava tietää jos jollain on että miten toimii.
No ihan oikeasti hei. Tällaisten laitteiden ainoa varma toiminto on se että lompakko laihtuu. On säälittävää että tällaisia laitteita saa edes mainostaa..
Hep!
Meillä on ainakin toiminut ja karkottaa hiiret! Ennen kuului hiirien rapinaa katon sisältä mutta kun lyötiin laite seinään, rapina on hävinnyt :)
E ole olemassa laitetta joka lähettää pulsseja sähköjohtoihin!!
kun häätää hiiret ja rotat, mutta ei vahingoita lemmikkejä.
Mahtava laite kun erottaa villirotan ja kesyrotan toisistaan!
että mitäköhän meidän hamsteri tuosta vehkeestä tykkäisi, kun karkottaa kuitenkin myyrät ja oravat talosta.
Hep ! Minulla on ollut toi "rejekti" n. 4 vuotta ja pelaa/toimii hyvin!!!
:D
Minä hävitin hevosmuurahaiset talostani tuolla laitteella. Muurahaiset pyörtyivät taloni lattioilla. Selvästi tuo laita auttoi eikä sen jälkeen ole tullut yhtään muurahaista sisälle.
Karkottaskohan tuo naapurin kissat kuseksimasta ovipieliin?
Itsekin oon aatellu että mitenköhän toimii. Vaikuttaa ainakin ihan pätevältä, mutta ostoskanavallahan kaikki tarjoukset on mukamas niin upeita. ;D Mutta olisi kyllä mukava tietää jos jollain on että miten toimii.