Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ikinä kokeillut..

Vierailija
13.07.2012 |

Kukaan kokeillut tota ostostv Best Directin 'Pest Reject' tuholaiskarkotinta? Toimiiko oikeesti?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon aatellu että mitenköhän toimii. Vaikuttaa ainakin ihan pätevältä, mutta ostoskanavallahan kaikki tarjoukset on mukamas niin upeita. ;D Mutta olisi kyllä mukava tietää jos jollain on että miten toimii.

Vierailija
2/16 |
03.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kts. ed linkki, jossain olisi mentävä rihkaman myynnissä raja.

Enempi viidestä kympistä on iloa kun tekee siitä lentokoneen ja heittää korkealta parvekkeelta menemään, niin tai lahjoittaa isännän illan viettoon ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut.  Ostin Best Reject -laitteita itselleni yhden ja vielä viisi (5) kpl  tuliaisiksi naapureilleni, joilla on kaikkia maaseudun ötököitä. Kenenkään laitteilla ei ollut minkäänlaista vaikutusta  kärpäsiin, muurahaisiin tai hiiriin.  Siis täysin humpuukituote.  Lisäksi kolme laitetta lakkasi toimimasta alle puolen vuoden ja loputkin noin vuoden kuluttua käyttöönotosta. Totta on, että ainoa muutos oli se, että kukkaroni keveni noin 150 euroa.

Vierailija
4/16 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja taakseen katsomatta".

Vierailija
5/16 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä minäkin olen joskus kokeillut huonoa otsikkoa aloituksessani av:lla.

Vierailija
6/16 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta en suosittele Best Directiä lainkaan. Surkeata palvelua, tuskin saan edes rahoja takaisin palautuksesta.

Vierailija
7/16 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit se ainakin karkottaa! Meillä oli vanhassa asunnossa katonrajat täynnä hämähäkkejä, mutta ei ollut kauaa, kun otettii Pest Reject käyttöön :) 

Vierailija
8/16 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonhan pest rejectin saa 7 eurolla ulkomailta tilattua.

Vierailija
9/16 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin oon aatellu että mitenköhän toimii. Vaikuttaa ainakin ihan pätevältä, mutta ostoskanavallahan kaikki tarjoukset on mukamas niin upeita. ;D Mutta olisi kyllä mukava tietää jos jollain on että miten toimii.

No ihan oikeasti hei. Tällaisten laitteiden ainoa varma toiminto on se että lompakko laihtuu. On säälittävää että tällaisia laitteita saa edes mainostaa..

Vierailija
10/16 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!
Meillä on ainakin toiminut ja karkottaa hiiret! Ennen kuului hiirien rapinaa katon sisältä mutta kun lyötiin laite seinään, rapina on hävinnyt :)

Vierailija
11/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ole olemassa laitetta joka lähettää pulsseja sähköjohtoihin!!

Vierailija
12/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun häätää hiiret ja rotat, mutta ei vahingoita lemmikkejä.

Mahtava laite kun erottaa villirotan ja kesyrotan toisistaan!

Vierailija
13/16 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitäköhän meidän hamsteri tuosta vehkeestä tykkäisi, kun karkottaa kuitenkin myyrät ja oravat talosta.

Vierailija
14/16 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep ! Minulla on ollut toi "rejekti" n. 4 vuotta ja pelaa/toimii hyvin!!!

:D

Vierailija
15/16 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hävitin hevosmuurahaiset talostani tuolla laitteella. Muurahaiset pyörtyivät taloni lattioilla. Selvästi tuo laita auttoi eikä sen jälkeen ole tullut yhtään muurahaista sisälle.

Vierailija
16/16 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkottaskohan tuo naapurin kissat kuseksimasta ovipieliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan