Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmien poikamies: naiko se tosiaan noita kaikkia

Vierailija
05.08.2012 |

naisia siellä svitissä? Mun mielestä ällöttävää, kun eihän naisilla ole mahdollisuutta kieltäytyä, mikäli haaveilevat jatkosta. Pakko antaa ja silti voi tulla julkiset lemput. Säälitti Gia joka putosi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne voivat jopa esittää tekevänsä jotain, mitä ei tapahdu. Sopimukseen kuuluu, että jännitys säilytetään loppuun saakka, ja romanttisia hetkiä esitetään. Ei tosiaankaan oikeasti kaikkea tapahdu.

Vierailija
2/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut itseni ymmärtää, että tuo on hyvin käsikirjoitettu "reality". Poikamiehen valintakin taitaa olla kirjoitettu... En pysty enää katsomaan, kun tuon tiedän. Vähän samanlaista siis kuin vaikka wrestling...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee työkseen?

Ainakin noi isot ja hulppeat puitteet on ihan sarjan puolesta. Mietityttää vain et jos tosiaan valitsee puolisonsa tuollaisten kulissien ollessa ympärillä niin paluu todellisuuteen voi olla aika tyly.

Vierailija
4/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajatyttö kertoi, että ohjelman aikana ei, vähän sen jälkeen kyllä, mutta sitten taas ei, koska Jake halusi "puhdistautua". Jokin friikki se mies siis. Lisäksi tyttö luuli ryhtyvänsä lentäjän kumppaniksi ja muuttavansa miehen kotiseuduille, mutta mies halusikin alkaa näyttelijäksi ja kierteli kuvauksissa. Ero siitä tuli.

Vierailija
5/5 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Alin poistuminen ja jälkipuhelu olivat ainakin selkeesti käsikirjoitettuja.

Minä taas luulin etä naivat oikeesti. Vähän alkoholia, kiehnäämistä ja suudelmia. Romanttiset puitteet ja kahdestaan sänkyyn. Minä ainakaan en pystyisi olemaan naimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi