Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljä hääkutsua samalle päivälle!!! Miten päättäisi mihin menemme?

Vierailija
10.06.2008 |

Ennenkin on ollut päällekkäisyyksiä, mutta aina on helppo ollut valita kahdesta läheisempien häät. Nyt kaikki neljä ovat "tuttavia" ja kaikki yhtä mukavia. Kerrassaan inhottava tilanne.

Mietittiin jos kävisi kaikkein aikaisimmassa vihkimisessä ja katsoisi sen, ajaisi sieltä seuraavaan vihkimiseen ja jäisi niihin häihin. Edestakaisin ei ole niin kiva hyppiä.

Entä miten muistaisi niitä pareja, joiden häihin emme mene? Riittäisikö kortti? Yleensä olen muistanut pienellä n. 20 euron lahjakortilla kutsujia jos en ole päässyt häihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä mikä pvm on kyseessä ihan vaan mielenkiinnosta mikä tänä kesänä on suosittu pv?

Itse valitisisin tuossa tilanteessa juhlat, jotka on lähimpänä itseäni ja menisin vain yksiin juhliin.

Vierailija
2/3 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin varmaan juuri noin kun mietit; ensin sinne, missä aikaisin vihkiminen, sen jälkeen sieltä seuravaan (sopivaan) vihkimiseen ja niihin juhliin jäisin. Olettaen että kaikki häät tuntuvat yhtä mieluisilta ja ovat suht lähellä.

Muuten karusti valitsisin ne mieluisimmat/sijainniltaa parhaat ja kiittäisinmuita kutsusta.

Mun mielestä ei välttämättä tarvitse lahjoa (ellei halua) jos ei paikalle pääse, onnittelukortin laittaisin kuitenkin ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kolmeen vuoteen eikä näköpiirissäkään ole ketään, ketkä voisivat mennä. Ja lapset olisivat juuri siinä iässä, että nauttisivat kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme