TEkosyy jos ei saa hoitajaa lapsille?
Millaisessa tynnyrissä on kasvanut jotta voi väittää tällaista?
Kommentit (7)
lapsille voi aina kustantaa vieraan hoitajan jostain nannyfirmasta.
Minä en ainakaan halua yhdenkään vieraan ihmisen meille lapsiani hoitamaan eikä mulla oikein olisi siihen varaakaan! Joo todella on aika vaikeaa saada lapsille hoitajaa ja siksipä jätän mielummin juhlat väliin ja hoidan lapseni itse...siis jos ei anoppi pääse hoitamaan joka on meillä se luottohoitaja!
hoitajat voi olla ihan ok-tyyppejä, mut minä en suoraan sanottuna haluaisi, että kukaan vieras ihminen viettää aikaansa meillä kaappeja penkoen.
Lisäksi, kun itse olin lapsenvahtina nuorena, niin eipä mulla paljoa vaitiolovelvollisuus mielessä painanut kun kerroin miltä missäkin talossa on näyttänyt ja millaista siellä ollut. Ja tiedän että sellaisia ne nuoret noin ylipäänsä ovat...ja vaikka meillä ei ole mitään salattavaa, niin mieluummin koetan hankkia hoitajan tutuista ihmisistä.
En vain kerta kaikkiaan pysty käsittämään että joillain ei ole esim. yhtään ystävää joka katsoisi lasta?
Lapsille ollaan valittu sellaiset kummit jotka mielellään viettävät aikaa heidän kanssaan
Mulla sekä miehellä on paljon kavereita joide perheiden kanssa vietämmepaljon aikaa ja mikä tärkeintä olen myös itse tarjonnut heille lapsenvahti apua.
Tämän lisäksi naapurin 16- vuotias tyttö on ilmooittanut tarvivansa taskurahaa joten hän on myös luottohoitajamme.
Mummola, jonne voisin jättää lapset hoitoon, on yli 200km päässä. Mieheni ystävät ovat kaikki lapsettomia ja perhe kaukana. Itselläni on hyvin vähän ystäviä, joista suurin osa asuu siellä yli 200km päässä. Ainoastaan omalle siskolleni voisin jättää, mutta hänen miehensä on paljon poissa ja hänellä on omatkin lapset. Jos nyt veisin omat kolme, joista vanhin 4v, hoitoon hänelle, hänellä olisi kuusi reilusti alle kouluikäistä lasta hoidettavana. Mielestäni siis kohtuuton taakka hänelle tällä hetkellä annettavaksi. Ehkä sitten kun lapset on isompia.
Ja toisekseen, jos ensimmäisen kerran neljään vuoteen on mahdollisuus viettää vapaata yön yli lapsista yhdessä miehen kanssa, en halua viettää sitä toisten hääjuhlassa.
noin hyvin. Mulla esim. ei oo ketään ketä hoitais. Aina on jotain esteitä,et ei voi kukaan ottaa joten en enää edes kysy. Missään en ole kahteen vuoteen käynyt ilman lasta. Eikä varaa maksaa mitää hoitajia. Täs ei ees hammaslääkäriin pääse,kun ei voi lasta ottaa mukaan.
Mummola, jonne voisin jättää lapset hoitoon, on yli 200km päässä. Mieheni ystävät ovat kaikki lapsettomia ja perhe kaukana. Itselläni on hyvin vähän ystäviä, joista suurin osa asuu siellä yli 200km päässä. Ainoastaan omalle siskolleni voisin jättää, mutta hänen miehensä on paljon poissa ja hänellä on omatkin lapset. Jos nyt veisin omat kolme, joista vanhin 4v, hoitoon hänelle, hänellä olisi kuusi reilusti alle kouluikäistä lasta hoidettavana. Mielestäni siis kohtuuton taakka hänelle tällä hetkellä annettavaksi. Ehkä sitten kun lapset on isompia.
Ja toisekseen, jos ensimmäisen kerran neljään vuoteen on mahdollisuus viettää vapaata yön yli lapsista yhdessä miehen kanssa, en halua viettää sitä toisten hääjuhlassa.
ilmankos olet niitä lapsia väsännyt taitaa olla sulle ystävän korvikkeita.
Silloin lapset on helposti vaan lemmikkiin verrattavia pikku otuksia, joista kuka tahansa voi pitää huolta.;)