Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaman rupsahtaminen, milloin se alkaa, milloin sen huomasit?

Vierailija
12.07.2012 |

Jos olet 50+ kuten mä, tai nuorempikin, niin onko sulle tullut iän myötä kasvoihin ihomuutoksia? Millaisia?

Ovatko ne ryppyjä, vai onko tullut mitään muita ihomuutoksia? Minua ärsyttää oma naamani. Oikean silmän vieressä ollut pehmeä ruskea patti sen kun kasvaa. Ohimolla pari sellasta ruskehtavaa pattia. Just nyt on vielä ylipainoakin, joten naama on vauvanpyöreä. Mulla on aina ollut ohut iho silmien alla, joten varsinkin väsyneenä on mustat silmänaluset. Ja silmät ovat nuoruusajoilta ikäänkuin pienentyneet, näyttävät "uppoavan" naamaan, jonka lisäksi ohuet ripsentynkäni ikäänkuin kääntyvät sojottamaan nenänpieltä kohti. ;)

Hiusraja vetääntyy ohimoilta. Ja ne ohuet hiukseni makaavat rasvaisina päätä pitkin, ellen pese joka päivä, eikä sekään auta. Peilistä katsoo joka päivä hirviö :D

Vartalostani en puhu mitään nyt, se olisi uusi, eri kauhistuksen aihe. Kysynkin vain, että onko teistä muista vanheneminen kurjaa, onko teille käynyt mitään vastaavaa?

Nuorena olin kuulemma kaunis nainen, nyt se kaikki on muisto vain :( - ja nyt puhutaan siis siitä, mikä näkyy peilissä naamasta ylöspäin, laihduttamisjutut, muu vartalo ja alapää ei kuulu tähän ketjuun. Ihosta kysyn, ja hiuksista!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän alle nelikymppisenä ja nyt 45 v on alkanut "naama valua" :-)

ryppyjäkin taitaa olla ja dekolteen sileys muisto vaan. Mutta niinhän se menee, turha sitä on kaatunuttu maitoa itkeä. Jos on varaa ja halua, aina voi mennä plastiikkikirurgille muokattavaksi (mitä en kyllä itse halua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän