Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku nainen myöntyy toiseksi naiseksi, vaikka mies

Vierailija
12.08.2012 |

...menee naimisiin tai saa lapsen. Vieläkö uskovat, että mies eroaisi ja olisi hänen...vai onko kyse kostonhalusta miehen puolisolle..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä syy. Valitettavasti.

Vierailija
2/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten haluaa vain seksi- ja juttuseuraa eikä edes toivo vakavaa parisuhdetta tai avioliittoa.

Mulla oli joskus nuorempana ystävä, jolla oli suhde ukkomieheen nimenomaan tolta pohjalta. Kemiat pelasvat, seksi oli kuulemma hyvää ja heillä oli hauskaa yhdessä. Mies ei jättänyt vaimoaan eikä ystäväni odottanutkaan sitä vaan oli täysin tyytyväinen tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä naiset ole kuitenkin melkoinen riski miehellekkin. Tiedän useamman tapauksen jossa toinen nainen on ilmiantanut sitten itsensä, ja mies menettänyt perheensä

Vierailija
4/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että toisena naisena ei olisi aina tunteita pelissä. Ei kai sellaiseksi huvin vuoksi aleta. Eli aina rakkaus tai kosto

Vierailija
5/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajatar panopupuna ja vaimo piikana.

Vierailija
6/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana sängyssä, fiksua ja hauskaa seuraa, mutta en mä sitä itselleni halua. Siivotkoon joku toinen sen sotkut ja peskööt pyykit, mä en tarvitse siltä muuta kuin viihdykettä. En ole viemässä keneltäkään isää enkä miestä.

Vierailija
7/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on piika-ainesta?

Vierailija
8/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viemässä keneltäkään isää enkä miestä.

Naurettavaa peitellä omaa syyllisyyttään tuolla tavalla. Kyllä siihen hommaan tarvitaan aina kaksi, joista molemmat ovat ihan yhtä syyllisiä.

Toivon, että tämä suhteesi päättyy hyvin epäonnisesti ja opit siitä läksysi. Perheenrikkojat ovat pahinta saastaa.

Vierailija
9/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat kieltä saavat, uutta putkeen kun yksi kyllästyy

Vierailija
10/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ne typerysvaimot että miehestä tulisi uskollinen. Newer. Aina ne jotain panee, ei niistä uskollisia tuu.

Vierailija
11/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun jäävät kiinni ja menee talo ja vaimo ei anna nähdä lapsia. Kai jokaisen pitäisi tajuta, että vaikutukset ovat aina pelkästään negatiivisia perhe-elämään/vakisuhteeseen

Vierailija
12/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ei haluakaan mitään ns. vakavaa suhdetta? Tai sitten on niin äärettömän rakastunut siihen ukkoon, että aattelee et on mielummin vaikka vaan toinen nainen, ku että ei sais olla sen kaa ollenkaan.

Vierailija
13/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viemässä keneltäkään isää enkä miestä.

Naurettavaa peitellä omaa syyllisyyttään tuolla tavalla. Kyllä siihen hommaan tarvitaan aina kaksi, joista molemmat ovat ihan yhtä syyllisiä.

Toivon, että tämä suhteesi päättyy hyvin epäonnisesti ja opit siitä läksysi. Perheenrikkojat ovat pahinta saastaa.

En edes tunne hänen perhettään. Minulle ei kuulu se minkälaisia päätöksiä hän tekee avioliitossaan. Hänhän voi vaikka olla paljon mukavampi mies ja isä kun saa vähän omaa aikaa joskus. Mun omatunto on puhdas.

Vierailija
14/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla. Joten itkettää se kun erossa piika lopettaa duunit ja kallistakin se on.

Vierailija
15/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli homma toimii kun kumpikin varattuja tahollaan.

Vierailija
16/16 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuolle miehelle halua piikomaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan