Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miks helvatussa mies valehtelee??

Vierailija
12.07.2012 |

Kertoi mulle joitakin päiviä sitten et lähtee Helsinkiin ens kuun alussa yhen kaverinsa kanssa. Kun kysyin että mitä siellä on niin vastaus oli ei mitään kuhan vaan mennään. Ajattelin että lähteevät moikkamaan kavereitaan ketkä asuu Helsingissä mut tänää sitten selvisi että ne lähössä risteilylle Tallinnaan.

Miks ihmeessä sitä ei vaan voinu sanoa mulle suoraan että on lähössä laivalle?? Ärsyttää taas niin paljon että valehteli. Tää alkaa olla niin naurettavaa, pyytää mua luottamaan siihen enemmän, varsinkin sen jälkeen kun jäi kiinni niistä kaiken maailman viesteistä muille naisille ja lupasi lopettaa ne. Sen tiedän että se ei todellakaan heti loppunut kun kiinni jäi vaan se jatkui mut nyt uskoisin että on loppunut.

Kuin ihmeessä mä opin luottamaan tohon mieheen kun mulle aina valehdellaan!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lähinnä en jaksais ajatella sitä että taas pitäs pakkailla ja erotella tavaroita ja sit pitäs taas olla yksin tai no lasten kanssa. Tuskin mua kukaa muukaa huolii kun en ole sieltä näteimmästä päästä enkä haluis yksin olla koko elämää.

Ja haluan lapsille yhden kodin. Olis vaan kiva että mulle oltais rehellisiä eikä valehdeltais. Siitä en tykkää kun itekin puhun kaikesta avoimesti!

Vierailija
2/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun mies valehtelee niin luottaminen on ihan turhaa. En jaksaisi olla suhteessa tuollaisen miehen kanssa, kuluttaisi mua ihan liikaa.

Musta joko sovitte täydellisestä rehellisyydestä tai laitatte tavarat jakoon, ellet sitten ole valmis hyväksymään tuota puolta miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi reilua jos molemmat sai panna ketä lystää.

Vierailija
4/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti saisit uudenkin miehen mutta jos et halua erota niin ei kai sinun auta kuin hyväksyä miehen puuhat. Jos se tietää, että et halua jättää sitä vaikka se tekisi mitä, eikä luonnostaan ole moraalinen ihminen, niin ei sillä kai ole mitään syytä muuttaa käytöstään.

Vierailija
5/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useat miehet käyvät Tallinnassa huorissa. Maksullisia naisia riittää! Oliskohan tää syy valehtelemiseen.

Vierailija
6/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelee muille naisille, valehtelee, varmaan pettääkin. Miksi ihmeessä haluaisit olla tuollaisen miehen kanssa, johan olet huomannut ettei tämä tule käytöstään muuttamaan.

Tuollaisessa suhteessa katkeroidut ja uuvut. Suosittelen että pakkaat nyt vaan ne kamasi ja aloitat paremman elämän omillasi. Alku on vaikeaa, mutta kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa.

Ei kenenkään pidä olla kynnysmattona.